دسته‌بندی نشده

مراحل طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

بسیاری از کسب و کار های مختلف به دنبال ساخت اپلیکیشن فروشگاهی به منظور یافتن راهی برای فروش محصولات خود در بازار داغ اینترنت هستند. به طور کلی می‌ توان گفت امروزه بیشتر افراد دارای گوشی های تلفن همراه هوشمند هستند. از طرف دیگر دسترسی به اینترنت برای بسیاری از افراد راحت تر شده است. این آمار نشان دهنده استفاده از گوشی های تلفن همراه هوشمند برای جستجو در سایت های مختلف و انجام خرید های روزانه افراد می باشد. مراحل طراحی اپلیکیشن فروشگاهی برای بسیاری از افراد کار دشواری است.
به همین دلیل به دنبال افراد کاردان و با تجربه در زمینه ساخت اپلیکیشن هستند. در همین راستا شرکت طراحی اپلیکیشن آرسا با قابلیت بسیار بالا و طراحی و ساخت اپلیکیشن های فروشگاهی پر بازده می تواند مشتریان زیادی را برای کسب و کار شما فراهم نماید. در این مقاله قصد داریم اطلاعات جامع و کاملی را درباره مراحل طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در اختیار شما قرار دهیم. پس با ما همراه باشید.

طراحی سایت و اپلیکیشن های فروشگاهی
برای بسیاری از کسب و کار ها فروش فیزیکی کالا و محصولات فقط به صورت فیزیکی کافی می باشد. به همین دلیل امروزه تجارت هایی موفق می شوند که در دنیای اینترنت مشتریان بسیار زیادی را به دست می آورند. در این میان امروزه بسیاری از افراد به منظور همراهی با تکنولوژی و اینترنت به فکر طراحی اپلیکیشن فروشگاهی حرفه ای برای کسب و کار خود افتاده اند.
با طی نمودن صحیح مراحل طراحی اپلیکیشن فروشگاهی می توانید کالا و محصولات خود را در فضای اینترنت و بدون نیاز به حضور در مغازه و فروشگاه‌ ها مختلف به صورت آنلاین به فروش برسانید. راه اندازی اپلیکیشن فروشگاهی می تواند اولین قدم برای ورود کسب و کار شما به دنیای اینترنت تلقی شود. جالب است بدانید بر اساس آمار به دست آمده بیش از ۸۰ درصد افراد کالا و خدمات مورد نیاز خود را در اینترنت جست و جو می کنند.
انجام مراحل طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در شرکت طراحی سایت آرسا با آخرین متد برنامه نویسی روز دنیا و با بهترین کیفیت انجام می گیرد. تمامی زیر ساخت های ارائه شده توسط این شرکت، به گونه ای طراحی می شود که مدیریت سایت و اپلیکیشن فروشگاهی به صورت همزمان در یک پنل مدیریت قابل انجام باشد. با این کار مدیریت کسب و کار شما سریع تر و راحت تر انجام می گیرد.
مزایای طراحی اپلیکیشن های فروشگاهی
به طور کلی اپلیکیشن فروشگاهی به برنامه هایی گفته می شود که در تلفن های همراه اندروید و آی او اس قابلیت نصب داشته باشد. این اپلیکیشن ها به کاربران خود این اجازه را می‌ دهند که در هر ساعت از شبانه روز کالا و خدمات مورد نیاز خود را خریداری کنند. اگر تمامی مراحل طراحی اپلیکیشن فروشگاهی به صورت درست و دقیق انجام شود، این فروشگاه می تواند مزایای بسیار زیادی برای کاربران و کسب و کار ها داشته باشند. در ادامه به برخی از این مزایا اشاره می‌کنیم:
• افزایش اعتبار کسب و کار ها
شرکت یا کسب و کاری که برای تجارت خود یک اپلیکیشن را طراحی نماید؛ در واقع اعتبار خود را نیز افزایش خواهد داده است. در نتیجه هم کاربران و هم کسب و کار ها متوجه این قضیه هستند که افزایش اعتبار به صورت مستقیم در افزایش تعداد مشتریان و بالا رفتن درآمد و سود دهی تاثیر دارد.
• قابلیت فروش شبانه روزی
در صورتی که انجام تمامی مراحل طراحی اپلیکیشن فروشگاهی خود را به دست یک شرکت معتبر و با سابقه داده باشید؛ طراحی آن بسیار زیبا و جذاب خواهد بود. در نتیجه برای مخاطبان خسته کننده نیست. در همین راستا در هر ساعت از شبانه روز که بخواهند می توانند به اپلیکیشن فروشگاه شما سر زده و خرید های مورد نیاز خود را انجام دهند. این اپلیکیشن ها مختص به زمان و مکان خاصی نیستند. شما می‌ توانید در هر ساعت از شبانه روز و در هر مکانی که هستید کالا و یا خدمات مورد نیاز خود را از طریق اپلیکیشن های فروشگاهی دریافت کنید.
• افزایش درآمد زایی
همان طور که در دنیای اینترنت مشاهده کرده اید اغلب شرکت های بزرگ به دنبال طراحی اپلیکیشن فروشگاهی برای تجارت و کسب و کار خود هستند. این کار را می توان به دلیل به افزایش سود دهی و درآمد زایی بیشتر نسبت داد. زیرا از طریق اپلیکیشن ها کسب و کار شما با مشتری های بیشتری در ارتباط خواهد بود. همچنین شما از طریق فروش ۲۴ ساعته می توانید کالا و خدمات بیشتری را در اختیار مشتریان خود قرار دهید.
• پشتیبانی آنلاین و ۲۴ ساعته
با برقراری اپلیکیشن فروشگاهی برای کسب و کارهای خود می توانید با استفاده از پشتیبانی آنلاین رضایت حداکثری مشتریان و همچنین اعتماد و اطمینان را در آن ها افزایش دهید. با استفاده از اپلیکیشن های فروشگاهی کاربران و مشتریان در هر زمان که بخواهند می توانند با پشتیبان کسب و کار مربوطه در ارتباط باشند.
مراحل طراحی اپلیکیشن فروشگاهی
برای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی مناسب برای کسب و کار خود، شما باید نمونه های مختلفی از اپلیکیشن ها را مشاهده کنید. همچنین باید کلیه امکانات مورد نیاز خود را شناسایی کرده در اختیار داشته باشید. علاوه بر این باید زمان مورد نیاز برای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی مورد نظر خود را در نظر داشته باشید. پروژه های برنامه نویسی معمولاً مراحلی دارند که آن‌ ها را بیان می‌ کنیم:
• تحلیل و آنالیز اپلیکیشن
در اولین اقدام از مراحل طراحی اپلیکیشن فروشگاهی تیم سازنده خصوصیات و امکانات اپلیکیشن مورد نظر شما را بررسی می کند، تا با شناخت کامل در مورد پروژه سرعت انجام کار را بالا ببرند.
• طراحی رابط کاربری
بعد از مشخص شدن ایده، تیم طراحی طرح اپلیکیشن شما را ایجاد می کنند. در این مرحله با توجه به رابط کاربری و تجربه تیم ظاهر اپلیکیشن طراحی می گردد.
• تهیه مستندات و مراحل ساخت
در سومین گام از مراحل طراحی اپلیکیشن فروشگاهی تیم فنی بر اساس روش های اجرایی مراحل ساخت و … مستندات و مراحل ساخت پروژه را جمع آوری کرده تا در مرحله بعد آن ها را اجرا کنند. در این مرحله تیم باید با دقت و صرف زمان مناسب پروژه را طراحی کنند تا به بهترین نتیجه دست یابند.
• اجرای پروژه
در این مرحله بر اساس مستنداتی که در مرحله قبلی جمع آوری شد و دانش فنی تیم، فرآیند کد نویسی را آغاز می کنند. این مرحله فاز های مختلفی دارد و هر کدام از مراحل زمان بندی خاص خود را می طلبند. این مرحله یکی از طولانی ترین مراحل طراحی اپلیکیشن فروشگاهی می باشد.
• تحویل نهایی
بعد از طراحی و ساخت اپلیکیشن فروشگاهی در مرحله آخر آن را تست کرده و در حالات مختلف مورد آزمایش قرار می دهند. اگر اپلیکیشن فروشگاهی در مرحله تست مشکل یا ایرادی داشت، آن را برطرف کرده و در اختیار مشتری قرار می دهند.

کلام پایانی
در این مقاله سعی کردیم اطلاعات جامع و کاملی را درباره مراحل طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در اختیار شما قرار دهیم. شرکت طراحی اپلیکیشن آرسا با ایده های جذاب و مخاطب پسند در زمینه ساخت اپلیکیشن های فروشگاهی، عملکردی بسیار موفق و درخشان داشته است. این شرکت تمامی مراحل طراحی اپلیکیشن فروشگاهی را به صورت مدرن و امروزی با بهترین طراحی های روز دنیا و ترکیب رنگ برای شما ارائه می کند. در همین راستا اگر به دنبال ساخت یک اپلیکیشن برای افزایش درآمد و مشتری از طریق فضای مجازی هستید؛ بهتر است در اولین اقدام از مشاوران برتر این شرکت مشورت بگیرید. از توجه و همراهی شما سپاسگزاریم.

Rate this post
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *