اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن بیمه

طراحی سایت بیمه

طراحی اپلیکیشن یکی از راه‌های جذب مشتری و افزایش درآمد است. بیشتر مردم تمایل دارند کارها و خدمات مورد نیاز خود را بدون صرف هزینه و وقت در هر مکان و زمان را انجام دهند؛ یکی از خدماتی که بصورت حضوری زمان بر است و اکثرا تمایل دارند که این خدماتو بصورت آنلاین انجام بدهند، خدمات بیمه است. شرکت های بیمه با طراحی اپلیکیشن بیمه با آنلاین کردن خدمات باعث جلب رضایت بیشتر و افزایش پاسخگویی به نیازهای مردم می شود.

شرکت ساخت اپلیلکیشن بیمه

امروزه بدلیل پیشرفت تکنولوژی و دنیای دیجیتال، میزان استفاده از گوشی های همراه و اپلیکیشن‌های موبایل بدلیل راحتی کاربران برای رفع نیازهایشان رو به افزایش است. طراحی اپلیکیشن با دو پلتفرم متفاوت اندروید و ios ،  از مواردی است که باعث رشد کسب و کار شما می شود؛ و می‌توانید بدون محدودیت زمانی و مکانی کالاها و خدمات حود را ارائه دهید.

طراحی-سایت-فروشگاهی

بهترین شرکت ساخت اپلیکیشن بیمه ، شرکتی است که علاوه بر طراحی اختصاصی اپلیکیشن بیمه براساس نظرات و ایده های کارفرما، ساخت یک اپلیکیشن با کیفیت و سازگار با تمامی نسخه ها می باشد و بعد از آن یکسال پشتیبانی رایگان از اپ طراحی شده داشته باشد. شرکت آرسا اپ از تیمی جوان و حرفه ای با تجربه کاری حرفه ای تشکیل شده است که خدمات ساخت اپلیکیشن بیمه را با قیمتی مناسب و به صرفه انجام می دهد.

برای مشاوره رایگان و اختصاصی ساخت اپلیکیشن بیمه در دو پلتفرم اندروید و IOS با شرکت نرم افزاری آرسا اپ تماس بگیرید. تیم مشاوران مجرب شرکت آرسا اپ آماده ارائه مشاوره به شما و مناسب‌ترین قیمت طراحی اپلیکیشن بیمه هستند.

هزینه و قیمت ساخت اپلیلکیشن بیمه اندروید و ios

فهرست مطالب

اهمیت طراحی اپلیکیشن بیمه

اپلیکیشن بیمه برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ طراحی شد؛ بدلیل اینکه آن زمان استفاده از تلفن همراه بسیار نبود، اپلیلکیشن بیمه تا سال 2017 که تقاضای خدمات بیمه آنلاین افزایش پیدا کرد؛ تغییر خاصی نکرده بود و بعد از آن بدلیل استفاده گسترده، اپلیلکیشن های بیمه هر سال نسبت به سال قبل منعطف تر و امن تر شده اند و طوری شده است که در حال حاضر مردم حدود 40 درصد از خدمات بیمه ای خود را بصورت آنلاین و از طریق اپلیکیشن های موبایل انجام می دهند.

 

یکی از اهمیت های ارائه خدمات بیمه در اپلیلکیشن های بیمه بصورت آنلاین، پاسخگویی و ارائه خدمات آنلاین بصورت 24 ساعته و در دسترس بودن تمامی خدمات می باشد.

با ساخت اپ بیمه برای شرکت بیمه خود باعث پیشرفت فعالیت و افزایش درآمد خود شوید و از رقیبان خود پیشی بگیرید.

اهمیت-طراحی-اپلیکیشن-در-شیراز

امکانات اپلیکیشن بیمه

ورود و ثبت نام

ویرایش پروفایل کاربری

تعرفه خدمات بیمه و حق بیمه

دارای پنل مدیریت حرفه ای و گرافیکی

سازگار با سیستم عامل اندروید و IOS

قابلیت اتصال به درگاه بانکی و پرداخت اقساط بیمه

امکان ايجاد فرم هاي آنلاين براي جذب پرسنل جدید

ایجاد تمامی امکانات مورد نیاز برای کارگزاری بیمه

طراحی اختصاصی برای فروش و بازاریابی بیـمه

کیفیت ساخت بسیار بالا و قابل توسعه

امکان ايجاد فرم هاي آنلاين براي جذب پرسنل جدید

دریافت سفارشات انجام شده بر روی شبکه های اجتماعی

ارائه  قوانین بیمه و معرفی انواع بيمه ها و استعلام آنلاین بیمه ها

دریافت سفارشات انجام شده بر روی شبکه های اجتماعی

طراحی سایت بیمه

قابلیت اتصال مستقیم به سایت شما و نمایش محتوای سایت

معرفي هيات مديره و مديران نمایندگی/کارگزاری بیمه و سابقه کاری آنها

قابلیت دسته بندي بيمه ها مانند: بيمه عمر، بیمه حوادث، بیمه مسافرتی، بیمه تکمیلی، بیمه خدمات درمانی، بيمه مسئوليت، بیمه اموال، بيمه آتش سوزي، بيمه خودرو

ویژگی‌ها و مزایای ساخت اپلیکیشن بیمه اندروید و ios

ویژگی-طراحی-اپلیکیشن-بیمه

نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن
طراحی اپلیکیشن
طراحی اپلیکیشن

انواع اپلیکیشن بیمه

بیمه اتومبیل

 

دارندگان خودرو می توانند وسیله نقلیه خود را از طریق اپلیکیشن بیمه، بصورت آنلاین بیمه کنند. با طراحی اپلیکیشن بیمه نامه اتومبیل تمامی دارندگان خودرو، می توانند خدمات خود را به صورت آنلاین انجام دهند؛ و شرکت های بیمه از این طریق مشتریان بیشتری جذب کنند.

بیمه-اتومبیل
بیمه-عمر

بیمه عمر

بیمه عمر یکی از بیمه های معروف در جامعه است. بیمه عمر یک نوع حمایت مالی است که از عواقب یک حادثه ناگوار جلوگیری می‌کند و  با طراحی آن می‌توانید افراد زیادی را برای خدمات آنلاین  جذب کنید.

بیمه مسافرتی

یکی از بیمه های محبوب بیمه مسافرتی است. بیمه مسافرتی یک نوع بیمه برای مسافرت به خارج از کشور است که در صورت بیماری هزینه های درمان را در کشور مقصد تقبل می‌کند. طراحی اپلیکیشن بیمه مسافرتی یکی از عوامل جذب مخاطبان است.

بیمه-مسافرتی

طراحی سایت بیمه

طراحی-سایت-بیمه

طراحی سایت حرفه ای بیمه در کنار طراحی اپلیکیشن بیمه علاوه بر آنلاین شدن تجارت اثربخشی بیشتر خواهد داشت و باعث جلب اعتماد و رضایت بیشتر مشتریان می شود. با طراحی یک سایت بیمه می‌توانید ۲۴ ساعت از شبانه روز به مشتریان خود ارائه خدمات دهید و تعامل بیشتری و مداوم با مشتریان و کاربران خود داشته باشید. برای درخواست طراحی سایت بیمه می‌توانید با شماره های زیر تماس بگیرید تا تیم مشاوره آرسا اپ به شما در این مسیر مشاوره دهند و کمک کنند.

قابلیت اتصال آنلاین اپلیکیشن با وب سایت

در صورت طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن موبایل در کنار طراحی سایت، باید یک همگام سازی میان اطلاعات آنها وجود داشته باشد تا در صورت تغییر اطلاعات و محصولات در یکی از آنها، تغییرات به صورت خودکار در دیگری اعمال شود.

تمامی اپلیکیشن‌هایی که توسط شرکت آرسا اپ طراحی می‌شوند؛ قابلیت اتصال آنلاین اپلیکیشن با وب سایت را دارند؛ و برای بروز رسانی کردن اطلاعات وتغییرات دیگر نیاز به توسعه دهنده ندارید.

طراحی-اپلیکیشن-همگام-با-سایت
سئو-سایت-

سئو سایت بیمه

در صورت درخواست طراحی سایت بیمه ، برای موفقیت در کار خود باید سایت را سئو کنید. با سئو سایت به لینک یک گوگل می رسید و کاربر و مشتریان بیشتری از این طریق جذب می کنید. تیم سئو شرکت آرسا اپ به شما کمک می کند که در زمان کم و قیمت سئو مناسب به لینک اول گوگل دست یابید.

خدمات دیگر آرسا اپ

شرکت نرم افزاری آرسا اپ تجربه و سابقه فعالیت در زمینه طراحی سایت، اپلیکیشن و سئو سایت های طراحی شده را دارد و تا بحال سایت های موفق و پرکاربردی همچون طراحی سایت صنعتی و شرکتی داشته است و در راستای اپلیکیشن ها نیز فعالیت موفقی در این زمینه داشته است و بدلیل گسترش اپلیکیشن های پلتفرمی ارائه خدمات مانند اسنپ  وعلی بابا،  اقدام به طراحی اپلیکیشن خدماتی کرده است.

شرکت نرم افزاری آرسا اپ آماده ارائه خدمات به شما کارفرما و مشتری عزیز در زمینه فعالیت طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن و سئو طبق سلیقه شما و بصورت کاملا اختصاصی می باشد.

سوالات متداول

بله، شما می توانید طرح موردنظر خود را با استفاده از نرم افزار های گرافیکی نظیر Photoshop یا Illustrator ویا همچنین بر روی کاغذ رسم کنید و آن را برای تیم فنی آرسا اپ ارسال کنید.

پس از طراحی اپلیکیشن موبایل و تکمیل فرایند ساخت اپلیکیشن، تا یک سال پشتیبانی کامل اپلیکیشن شما (شامل توسعه، امنیت، پشتیبانی و …) توسط شرکت نرم افزاری آرسا اپ انجام خواهد شد. پس از یک سال نیز در صورت رضایت، قرار داد پشتیبانی 1 ساله یا 6 ماهه بین آرسا اپ  و کارفرمای محترم بسته خواهد شد.

تیم مشاوره و طراحی اپلیکیشن آرسا اپ پس از بررسی همه جزئیات ایده شما، یک پروپزال و وایرفریم برای شما ارسال خواهد کرد که تمام جزئیات روند کار از جمله هزینه و زمان بندی اپلیکیشن در آن ذکر خواهد شد

5/5 - (4 امتیاز)
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *