اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن خدماتی

طراحی اپلیکیشن خدماتی توسط آرسااپ

هزینه طراحی اپلیکیشن خدماتی

با گسترش روز افزون اینترنت و تکنولوژی و استفاده از اپلیکشن های هوشمند، برای موفقیت کسب و کار باید خدمات طبق تکنولوژی پیش بروند؛ به بیان دیگر به خدمات خود، خدمات آنلاین نیز اضافه کنید.کاربران در جستجوی راه هایی هستند که در طی کوتاه ترین زمان همراه با کمترین جابجایی، خدمات خود را بصورت آنلاین از طریق اپلیکیشن های هوشمند انجام دهند. طراحی اپلیکیشن سریع ترین راه برای ارائه خدمات آنلاین و پیشرفت در کسب و کار می شود. با طراحی اپلیکیشن خدماتی  به طیف وسیعی از کاربران خدمت رسانی کنید و باعث افزایش رضایتمندی آنها بدلیل دسترسی آسان کاربران به خدمات و جذب کاربر شوید.

بسیاری از مدیران خدماتی برای ایجاد یک سرویس خدماتی  و یا  بهبود خدمات  اقدام به ساخت اپلیکیشن خدماتی کرده ­اند.  اگر کسب و کار شما خدماتی است، شرکت نرم افزاری آرسا اپ به شما کارفرمای عزیز برای توسعه کسب و کارتان ، طراحی اپلیکیشن خدماتی را پیشنهاد می کند؛ و در صورت تمایل می توانید سفارش ساخت اپلیکیشن های دیگر با قیمت مناسب طراحی اپلیکیشن به شرکت ما بدهید.

ثبت مشاوره رایگان

لوگو-آرسا

قیمت طراحی اپلیکیشن خدماتی

هزینه ساخت اپلیکیشن خدماتی

نسخه ندروید و IOS
میلیون تومان ۴۵
  • قابل دانلود برای کاربر اندروید و IOS
محبوب

هزینه ساخت سایت و اپلیکیشن خدماتی

نسخه ندروید و IOS
میلیون تومان ۵۵
  • اپلیکیشن کاملا لینک با وبسایت

امکانات اپلیکیشن خدماتی

هسته اصلی

پنل مدیریت

نسخه کاربر

نسخه تکنسین

نمونه طراحی اپلیکیشن خدماتی

نمونه طراحی سایت

سفارش طراحی اپلیکیشن خدماتی اختصاصی

قبل از شروع ، تیم مشاوره آرسا اپ به شما پیشنهاد می‌دهد مشاوره‌ای رایگان و اختصاصی درباره نوع اپلیکیشن مورد نیاز خود و چگونگی افزایش درآمد از طریق ساخت اپلیکیشن خدماتی داشته باشید. مشاوران ما به شما کمک می‌کنند تا با صرف هزینه کمتر و کیفیت بالاتر تصمیم درستی را برای توسعه کسب و کار خود بگیرید و بهترین نوع پلتفرم برای اپلیکیشن خود انتخاب کنید.

تیم طراحی اپلیکیشن، شرکت نرم افزاری آرسا اپ با توجه به نیازها و درخواستهای شما، اپلیکیشن خدماتی شما را سفارشی و منحصر بفرد طراحی می کند. برای دریافت مشاوره با شماره های زیر تماس بگیرید.

ساخت اپلیکیشن خدماتی مناسب چه کسب و کارهایی است؟

ساخت اپلیکیشن خدماتی برای افرادی که می خواهند خدمات خود را با تلفن های همراه ارائه کنند و ارتباط نزدیک تر و مستقیم تر با مشتریان داشته باشند؛ مناسب است.

طراحی-اپلیکیشن-خدماتی-آموزشی
ساخت پلیکیشن خدماتی آموزشی
طراحی-اپلیکیشن-خدماتی- شرکتی
ساخت اپلیکیشن خدماتی شرکتی
ساخت اپلیکیشن خدماتی املاک
طراحی-اپلیکیشن-خدماتی- بیمه
ساخت اپلیکیشن خدماتی بیمه
طراحی-اپلیکیشن-خدماتی
ساخت اپلیکیشن خدماتی حمل و نقل
طراحی-اپلیکیشن-خدماتی- خودرو
ساخت اپلیکیشن خدماتی خودرو
طراحی-اپلیکیشن-خدماتی- زیبایی
ساخت اپلیکیشن خدماتی زیبایی
نکات-طراحی-سایت-تبلیغاتی
ساخت اپلیکیشن خدماتی کامپیوتری
طراحی-اپلیکیشن-خدماتی- برقکاری
ساخت اپلیکیشن خدماتی برقکاری
طراحی-اپلیکیشن-خدماتی- خشکشویی
ساخت اپلیکیشن خدماتی خشکشویی
ویژگی-های-طراحی-اپلیکیشن-حمل و نقل
ساخت اپلیکیشن خدماتی خشکشویی
طراحی-اپلیکیشن-خدماتی-رستوران
ساخت اپلیکیشن خدماتی رستوران

 

طراحی اپلیکیشن خدمات خشکشویی:

از دیگر مشاغل مهمی که در جامعه مدرن احساس می‌شوند مروبط به خدمات خشکشویی است. انسان امروز به دلیل مشغله های کاری زیاد دیگر نمی‌تواند مانند گذشته بعضی از کار ها خود به تنهایی انجام دهد. خدمات خشکشویی از جمله مشاغلی است که کمک بزرگی به نظافتچی ها، هتل ها و … خواهد کرد. طراحی اپلیکیشن خدماتی این شغل باید به شکلی باشد که کاربر به شغل مستقیم با خود صاحب خدمات در ارتباط بوده و سفارش خود را ثبت کند.

.


 

طراحی اپلیکیشن خدمات رستوران

رستوران ها بخشی جدایی ناپذیر با زندگی بشر است. غذا مهم‌ترین نیاز انسان بوده و رستوران ها از دوران به وجود آمدن تمدن تا به امروز به شکل های مختلفی وجود داشته اند. امروزه این نیاز بنیادین در جامعه مدرن به شکل خاصی حضور دارد. افراد در جامعه مدرن می‌توانند تنها با چند دکمه غذا های خود را از رستوران های اطراف خود دریافت کنند. طراحی اپلیکشن خدماتی مربوط به رستوران باید به گونه ای باشد که منو، قیمت، محدوده رستوران و دسترسی کاربر به خود رستوران را دارا باشد.

 

 

طراحی اپلیکیشن خدمات املاک

مسکن یکی از نیاز های اصلی هر فردی در جامعه است. امروزه با بزرگ شدن جامعه رشد جمعیت نیز افرایش پیدا کرده و همه آن افراد نیاز به خانه دارند. در این بین شغل خدمات املاک برای معرفی افرادی که نیاز به مسکن دارند به وجود آمد. این شغل در جامعه مدرن به شغل اینترنتی درآمده و تنها با استفاده از یک اپلیکیشن خدماتی می‌توان مسکن مورد نظر را پیدا کرد. طراحی اپلیکشن خدماتی مربوط به املاک باید به گونه‌ای باشد که تمامی املاک مروبط به یک محدوده با ویژگی های آنها مانند تعداد اتاق خواب ، آسانسور و دیگر املات ذکر شده باشد. کاربرد باید به راحتی با فروشنده تماس حاصل کرده و قرار ملاقات را بگذارد.

 طراحی اپلیکیشن خدمات تخفیف

حتما هنگام خرید کلمه تخفیف را شنیده اید. این کلمه به معنی خرید یک کالا کمتر از قیمت درج شده آن است. گاهی وقتا فروشنده های کالاهای مختلف تخفیف های ویژه‌ای بر روی محصولات خود می‌گذارند. طراحی اپلیکیشن خدماتی تخفیف به شکلی است که تمامی اقلام تخفیف خورده فروشگاه های یک محدوده به نمایش کذاشته شده تا کاربر بتواند از آن خرید کند.

طراحی اپلیکیشن خدمات آموزش

طراحی اپلیکیشن خدماتی آموزش به شکلی است که نکات آموزشی در تمامی زمینه های مختلف دسته بندی شده و به شکل کامل مورد استفاده قرار گرفته است.

طراحی اپلیکیشن خدمات برقکاری

در این اپلیکشن کاربر به برقکاران ماهر متصل شده و می‌توانند از آنها کمک حضوری و آنلاین دریافت کنند. در این اپلیکشن تمامی اطلاعات و رزمه افراد نوشته شده است.

 

طراحی اپلیکیشن خدمات بیمه

از پیروی های طراحی اپلیکیشن خدماتی بیمه معرفی تمامی شرکت های بیمه با امتیازات آنها است. کاربر می‌تواند به شکل مستقیم با شرکت های بیمه ارتباط برقرار گرفته و ثبت نام کنند.


طراحی اپلیکیشن خدمات خودرو

در طراحی این اپلیکیشن خدماتی خودرو، کاربر می‌تواند تمامی نکات آموزشی را دریافت کند. همچنین با شرکت های خدماتی خودرو تماس گرفته و درصورت نیاز به کمک با کارشناسان آنها ارتباط بگیرد.

طراحی اپلیکیشن خدمات تعمیراتی

در اطراحی این اپلیکیشن تمامی تعمیرکاران ماهر با شماره تماس و رزمه آنها بر اساس تخصصی که دارند دسته بندی شده و کاربر می‌تواند با آنها تماس بگیرد.


طراحی اپلیکیشن خدمات کامپیوتری

از دیگر اپلیکشن های مهم جامعه امروز مربوط به خدمات کامپیوتر است. در این اپلکیشن ها نکات آموزشی مربوط به سخت افزار و نرم‌افزار بیان شده است. درصورت نیاز به تعمیرکار نیز می‌توان متصل شد.

طراحی اپلیکیشن خدمات زیبایی

در این اپلیکیشن تمام مراکز مروبط به خدمات زیبایی ارائه شده است. حتی نکات آموزشی که می‌تواند کمک کننده باشد نیز گفته شده است.

طراحی اپلیکیشن خدمات کاریابی

در طراحی اپلیکیشن خدماتی مربوط به کاریابی تمامی شغل ها بر اساس نیاز و موضوع آنها دسته بندی شده و کاربر می‌تواند به شکل مستقیم با کارفرما متصل شود.

طراحی اپلیکیشن خدمات حمل بار

اپلیکیشن های خدمات حمل بار به گونه ای طراحی شده اند تا شرکت های حمل بار بتوانند در آنها ثبت نام کرده و کاربران به شکلی آنلاین برای استفاده از این شرکت ها اقدام کنند.

طراحی اپلیکیشن خدمات مشاوره

در این اپلیکشن ها تمامی مشاوران و متخصصان گردهم آمده تا کاربران به شکلی آنلاین از خدمات آنلاین استفاده کنند. همچنین نکات آموزشی خاصی نیز در قسمت های مختلف اپلیکیشن ارائه شده است.

اپ خدماتی چیست؟

اپلیکیشن خدماتی طراحی یک سیستم خدماتی به‌منظور بهبود روابط بین کاربران و مدیران کسب‌وکار و رفع نیاز خدماتی کاربران می‌باشد. ساخت اپلیکیشن خدماتی باعث بهبود کسب و کار و سهولت در دسترسی کاربران به خدمات می شود و نیازهای مشتریان را به حداقل می رساند.

اهمیت و مزایای ساخت اپلیکشن خدماتی

یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن ها برای کسب و کارهایی خدماتی و ارائه خدمات به مشتریان ، ساخت اپلیکیشن خدماتی می باشد. با اپلیکیشن خدماتی می‌توانید کسب و کار خود را آنلاین معرفی کرده و توسعه دهید و خدمات خود را در هر زمان و هر مکان به مشتریان ارائه دهید و برای تجارت خود برندسازی کنید.

با اپلیکیشن خدماتی، خدمات با کیفیت به مشتریان ارائه می کنید و اعتماد آنها  را جلب می کنید و باعث افزایش درآمد و سودآوری برای خود می شوید.

ساخت اپلیکیشن خدماتی مزایای بسیاری از جمله موارد زیر دارد:

  • ارتباط مستقیم، دائمی و رایگان
  • نمایش های مناسب با رابط کاربری ساده تر
  • به روز رسانی اپلیکیشن و آگاه کردن مشتری از آن با ارسال نوتیفیکیشن
  • میتوان تاریخچه تماس ها و درخواست های مشتری را در راستای خدمت رسانی بهتر بررسی کرد.
  • افزایش رضایت و اعتماد مشتری با خدمت رسانی در کوتاه ترین زمان
  • دریافت درخواست های مشتریان و پاسخگویی به آنها
  • نظرسنجی از مشتریان پس از ارائه خدمت و مدیریت بهتر مشتریان
  • خدمات پرداخت آنلاین

امکانات ساخت اپلیکیشن خدماتی

شرکت نرم افزاری آرسا اپ ابتدا ویژگی های مورد نیاز و امکانات اولیه برای ساخت یک اپلیکیشن خدماتی را آنالیز کرده و طراحی می کند. بعضی از امکانات شامل موارد زیر می باشد:

  • معرفی خدمات و تبلیغ آنها
  • خدمات آنلاین در شبانه روز
  • ثبت درخواست های مشتریان
  • ثبت نام و ورود کاربران
  • فرم نظر سنجی از مشتریان
  • دسته بندی خدمات
  • جستجو در خدمات
  • مشخص کردن زمان خدمت رسانی
  • دریافت انتقادات و پیشنهادات
  • پنل کاربری اختصاصی برای مشاهده و بروز رسانی سوابق کاری

امکانات پنل مدیریتی اپلیکیشن خدماتی

در ادامه امکانات دیگر در ساخت اپلیکیشن خدماتی که در منحصر بفرد بودن طراحی اپلیکیشن خدماتی موثر است ؛ از جمله پنل مدیریتی اپلیکیشن خدماتی را طراحی می کند.

  • مدیریت دسته بندی ها
  • مدیریت سفارش های جدید
  • تغییر وضعیت سفارش های کاربران
  • گزارش گیری
  • اعمال کد تخفیف
  • مدیریت اپلیکیشن

انواع اپ خدماتی

شرکت نرم افزاری آرسا اپ ابتدا ویژگی های مورد نیاز و امکانات اولیه برای ساخت یک اپلیکیشن خدماتی را آنالیز کرده و طراحی می کند. بعضی از امکانات شامل موارد زیر می باشد:

آچاره

آچاره یک اپلیکیشن خدماتی است که محبوبیت زیادی بین کاربران دارد . آچاره مجموعه ای از خدمات ساختمان ها از جمله تعمیرات و تاسیسات منازل را با گروهی از  افراد متخصص را به کاربران ارائه می کند.  هر زمانی که نیاز به یک متخصص فنی داشتید می‌توانید مشکل خود را در اپلیکیشن بیان کرده تا به سرعت با شما تماس بگیرند و برای شما یک متخصص بفرستند.

تیم طراحی اپلیکیشن شرکت نرم افزاری آرسا اپ طراحی اپلیکیشن مشابه آچاره را انجام می دهد.

اپلیکیشن-خدماتی-آچاره
اپلیکیشن-خدماتی-الوپیک

الوپیک

الوپیک یکی از اپلیکیشن های خدماتی در زمینه حمل و نقل است که به افراد کمک می‌کند تا کالای خود را با هزینه کمتر و سریعتر به مقصد برسانند. افراد می‌توانند به تعداد نامحدود درخواست بدهند، ارسال کالاها  در کوتاه ترین  زمان،  امنیت بالا در ارسال هرگونه کالا، ردیابی آنلاین کالا و دریافت رسید از ویژگی های مهم اپلیکیشن الوپیک است.

تیم طراحی اپلیکیشن شرکت نرم افزاری آرسا اپ طراحی اپلیکیشن مشابه الوپیک را انجام می دهد.

ساخت اپلیکیشن خدماتی

شرکت ها و کسب و کارها بدلیل رشد تکنولوژی باید از روش های جدید بجای روش های قدیمی برای جذب مشتری و  افزایش درآمد استفاده کنند. روش هایی که علاوه بر پاسخ دادن به نیاز مشتری، مشتری دسترسی آسان به آنها داشته باشد. با طراحی اپلیکیشن خدماتی می توانید خدمات و امکانات خود را بصورت آنلاین در هز زمان به مشتری و کاربران خود ارائه دهید و رضایت و اعتماد آنها را جلب کنید.

طراحی اپلیکشن خدماتی اندروید و ios

تیم طراحی اپلیکیشن آرسا اپ برای جلب رضایت و موفقیت مشتریان خود، با توجه به کسب و کار کارفرما و کاربران، اپلیکیشن خدماتی با دو سیستم عامل اندروید و ios طراحی می کند. در صورتی که هیچ دانش برنامه نویسی ندارید و نمی خواهید پول زیادی بابت استخدام یک تیم برنامه نویس و توسعه اپلیکیشن خود بپردازید، می توانید از اپلیکیشن های اپ ساز  کمک بگیرید  ولی این اپلیکیشن ها در بلند مدت کارایی خود را از دست می دهند.

شرکت نرم افزاری آرسا اپ این اطمینان را به شما می دهد    که در ازای مبلغی که بابت هزینه طراحی اپلیکیشن خدماتی پرداخت می‌کنید؛ به مزایایی افزایش درآمد دست خواهید یافت.

مراحل ساخت اپلیکیشن خدماتی اختصاصی

در طراحی اپلیکیشن خدماتی باید به یک سری پارامترهای مهم  از جمله نمای اپلیکیشن،  سهولت در استفاده و پاسخگویی به طیف وسیعی از کاربران و مشتریان توجه ویژه ای داشت.

برای اینکه طراحی اپلیکیشن کاملا مطابق سلیقه و کاربرد کارفرما باشد ؛ باید ابتدا نیاز سنجی شده و هدف کارفرما از طراحی اپلیکیشن مشخص شود؛ سپس فرآیند طراحی اختصاصی اپ آغاز می شود.

مراحل-طراحی-اپلیکشن-خدماتی

طراحی سایت خدماتی

یکی از فعالیت های تخصصی شرکت آرسا اپ طراحی سایت است. طراحی سایت خدماتی در کنار طراحی اپلیکیشن خدماتی باعث افزایش بازدهی فعالیت شما، برندینگ و افزایش اعتبار کسب و کارتان می‌شود. طراحی سایت خدماتی فرصت مناسبی برای جذب بیشتر مشتریان و معرفی خدمات و محصولات در فضای وب می باشد

بعد از طراحی سایت، سئو سایت یکی از موارد ضروری و مهم است. زیرا باعث دیده شدن  وب سایت شما و قرار گرفتن در رتبه یک گوگل می شود و در  راستای آن بدلیل افزایش بازدید کننده ، باعث کسب درآمد بیشتر و سودآوری می شود. شرکت نرم افزاری آرسا اپ با تیم سئو حرفه ای که دارد؛ در این زمینه شما را یاری می‌کند و خدمات سئو شما را با قیمت مناسب سئو انجام می دهد.

چرا آرسااپ
  • طراحی اختصاصی و حرفه ای
  • مشاوره اختصاصی رایگان
  • یکسال پشتیبانی رایگان
  • تیم جوان و حرفه ای
  • قیمت مناسب و به صرفه
  • سالها تجربه کاری و حرفه ای

بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن خدماتی

بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن خدماتی ، شرکتی است که ابتدا دانش کافی در این زمینه را داشته تا بتواند شما را به بهترین نحو راهنمایی کند. دومین فاکتور مهم داشتن یک تیم طراحی حرفه است که صفر تا صد طراحی را کاملا ماهرانه انجام دهند. سومین فاکتور توضیحات صحیح و درست نسبت به شغل ها مختلف است تا بتواند طراحی متناسب با آن شغل را داشته باشند.

نکاتی مهم در طراحی در انتخاب شرکت طراحی اپلیکیشن خدماتی در زمینه های مختلف

مهمترین نکات برای انتخاب شرکت طراحی اپلیکیشن خدماتی آن است که بتوان طراحی منحصر به فردی بر اساس نکات زیر ایفا کند. این نکات طراحی مخصوص عبارت اند از:

  • تمرکز واضح

یک شرکت طراحی اپلیکشین خدماتی باید برنامه ای متمرکز را طراحی کند. برنامه شما نباید خیلی پیچیده باشد و نباید خیلی ساده باشد. باید بر هدف اصلی طراحی اپلیکیشن تجاری شما تمرکز کند.

  • قالب های

    طراحی Front-End

یک شرکت طراحی اپلیکیشن خدماتی باید قالب های طراحی متنوع بر اساس شغل های متخلف داشته باشد. اگر به دنبال راهی برای ساختن یک برنامه تجاری جذاب بصری هستید که استفاده از آن آسان باشد، در این صورت قالب های طراحی جلویی راه حلی هستند. این قالب ها به شما کمک می کنند تا در زمان ایجاد برنامه خود صرفه جویی کنید، نه اینکه مجبور باشید هر صفحه را به صورت دستی طراحی کنید.

  • یک برنامه آسان برای پیمایش با تجربه کاربری بصری

شرکت طراحی اپلیکیشن خدماتی به شکلی ماحرانه باید برنامه آسانی پیاده کنند. یک طراحی اپلیکیشن تجاری موفق باید برای کاربر آسان باشد. بهترین راه برای انجام این کار این است که اطمینان حاصل کنید که هیچ منو یا زیر منوی مخفی وجود ندارد و می توان به راحتی از منوی اصلی به همه عناصر دسترسی داشت.

  • فرآیند ورود و ثبت نام آسان

طراحی اپلیکیشن خدماتی باید کاملا ساده باشد. ثبت مشتریان جدید اساسی ترین و اساسی ترین بخش تجارت نرم افزار است. اگر مشتری نداشته باشید نمی توانید پول دربیاورید. با در نظر گرفتن این موضوع، ممکن است انتظار داشته باشید که شرکت ها زمان و انرژی زیادی را صرف ایجاد بهترین فرآیند ثبت نام کاربر کنند. اینها کلید یک فرآیند ثبت نام موثرتر هستند.

  • تنوع بصری و عناصر پویا

تنوع بصری برای هر طراحی وب سایت موفقی ضروری است. این باعث می شود برنامه شما حرفه ای تر و جذاب تر به نظر برسد، که به آن کمک می کند تا از بقیه متمایز شود. علاوه بر داشتن یک طرح عالی، باید از تصاویر، آیکون ها و گرافیک هایی نیز استفاده کنید که به سایت شما غنا می بخشد.

آیکون های ساده

انتخاب نمادهای ساده، واضح و قابل شناسایی بسیار مهم است. آنها باید به گونه ای مورد استفاده قرار گیرند که با بقیه طراحی و برند مطابقت داشته باشد. شما همچنین می خواهید که آنها با عملکرد برنامه شما سازگار باشند.

چگونه با طراحی اپلیکیشن خدماتی اعتبار شغل خود را افزایش داده و برندسازی کنیم؟

یکی از سوالات متداولی که از صاحبان کسب و کار شنیده ام این است که علیرغم تجهیز تیم بازاریابی و فروش خود به بهترین منابع، آنها مطابق انتظارات خود عمل نمی کنند.

من معتقدم این شکست به یک نقص اساسی منتهی می شود که تقریباً همه صاحبان مشاغل جدید مقصر هستند.

بهترین تیم بازاریابی و فروش لزوما با تجربه ترین تیم نیست. بهترین تیم ها آنهایی هستند که می توانند شرکت خود را به عنوان یک برند فراموش نشدنی که شخصیتی متمایز و منحصر به فرد دارد معرفی کنند.

پاسخ به سوال ارسال شده در بالا ساده است اما چیزی است که ذهن اکثر صاحبان مشاغل را جلب نکرده است. کاستی های تیم های بازاریابی و فروش مرهون شکست در ایجاد دارایی های برند است.شخصیت یک برند برای موفقیت کسب و کار شما بسیار مهم است.

طراحی اپلیکیشن خدماتی سبب شده تا دارایی های برند شما مشخص شود. دارایی های برند را می توان به عنوان عناصری توصیف کرد که به مشتریان بالقوه و همه سهامداران کمک می کند تا یک برند خاص را شناسایی کنند. این به طرح رنگ، نام تجاری، لوگو، برچسب و تایپوگرافی، فونت ها و سایر عناصر برند یک شرکت اشاره دارد که می تواند به افراد کمک کند تا برند شما را به راحتی بشناسند. اگر عناصری مانند فونت ها و رنگ ها و خدمات شما توسط مشتریان شما برای شناسایی برند شما استفاده شود یا به عبارت دیگر مترادف با نام تجاری شما شوند، پس شما در ایجاد دارایی های برند موفق شده اید.

سوالات متداول در خصوص طراحی اپلیکیشن خدماتی

بله، شما می توانید طرح موردنظر خود را با استفاده از نرم افزار های گرافیکی نظیر Photoshop و یا بر روی کاغذ رسم کنید و آن را برای تیم فنی آرسا اپ ارسال کنید. پس از بررسی قالب از طرف تیم فنی، طراحی رابطه کاربری اپلیکیشن آغاز خواهد شد.

پس از مشخص کردن نوع سفارش خود و ارسال آن به ما چه به صورت تلفنی چه به صورت ایمیل، توافقی بین طرفین صورت می گیرد و قرار داد بصورت مکتوب نوشته شده و میان طرفین بسته می شود.

پس از طراحی اپلیکیشن  و تکمیل فرایند ساخت آن، تا یک سال پشتیبانی کامل اپلیکیشن شما (شامل توسعه، امنیت، پشتیبانی و …) توسط شرکت نرم افزاری آرسا اپ انجام خواهد شد. پس از یک سال نیز در صورت رضایت، قرار داد پشتیبانی 1 ساله یا 6 ماهه بین آرسا اپ و کارفرمای محترم بسته خواهد شد.

1.8/5 - (71 امتیاز)
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *