استخدام ادمین اینستاگرام

این روزها اینستاگرام، پرطرفدارترین نوع شبکه های اجتماعی می باشد و بازار اینستاگرام و استخدام ادمین اینستاگرام  بسیار داغ است.

حدود چهل درصد از مردم ،محصولات مورد نیاز خود را از طریق این شبکه اجتماعی جادویی تهیه می کنند و به همین دلیل اینستاگرام به بستری مناسب برای افرادی که می خواهند کسب و کار خود را به افراد بیشتری معرفی کنند تبدیل شده است.

شما با نصب این نرم افزار شگفت انگیز بر روی گوشی خود اولین قدم را برای ورود به این بازار پرمشتری برداشته اید  اما برای بهره بردن از این دریای بیکران فرصت ها قدم بعدی چیست؟     

پنل مدیریت پیج اینستاگرام نیاز به فرد یا تیمی دارد که مدیریت آن را به عهده بگیرد، شخصی که تجربه و تخصص کافی در این زمینه را داشته باشد.

تعرفه ادمین اینستاگرام

پکیج برنزی

ادمین اینستاگرام
میلیون تومان ۳.۷۰۰
  • مدیریت پیج اینستگرام

پکیج نقره ای

ادمین اینستاگرام
میلیون تومان ۴.۸۰۰
  • مدیریت پیج اینستاگرام
محبوب

پکیج طلایی

ادمین اینستاگرام
میلیون تومان ۶
  • مدیریت پیج اینستاگرام

امکانات استخدام ادمین اینستاگرام

استخدام ادمین اینستاگرام

ثبت مشاوره رایگان

لوگو-آرسا

نمونه کار مدیریت پیج اینستاگرام

ادمین اینستاگرام کیست؟

واژه ادمین، برگرفته از کلمه Administrator به معنای مدیر می باشد. به دلیل استفاده روز افزون از این واژه در دنیای فناوری و اطلاعات  به مرور زمان به واژه ادمین تغییر پیدا کرد که مخفف کلمه Administrator  به معنای مدیر می باشد پس می توان گفت که منظور از ادمین اینستاگرام شخصی است که مدیریت پیج اینستاگرام را بر عهده دارد.

کلمه ادمین یکی از پرکاربردترین واژه ها در دنیای اینستاگرام است.به طور خلاصه ادمین اینستاگرام شخصی است که یک پیج را به طور کامل مدیریت می کند ،برای آن تولید محتوا کرده و وظیفه طراحی ظاهر یک پیج و پاسخگویی به کامنت های کاربران را نیز بر عهده دارد. اما این موارد فقط گوشه ای از وظایف یک ادمین اینستاگرام به شمار می رود.

مدیریت پیج اینستاگرام

قیمت ادمین اینستاگرام

ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که برای استخدام یک ادمین اینستاگرام چقدر باید هزینه کنیم؟

در پاسخ به این سوال باید بگویم که تعرفه  ادمین اینستاگرام بسته به کار و وظایفی که انجام می دهد متفاوت است .به عنوان مثال می توان به تعداد پست ها و استوری های منتشر شده توسط ادمین و نحوه  عملکرد  او در گرافیک صفحه اشاره کرد. شما می توانید ادمین اینستاگرام خود را به دو صورت حضوری و غیر حضوری استخدام کنید که این دو مورد شرایط قیمتی متفاوتی را خواهند داشت.

اگر قرار است یک ادمین اینستاگرام حضوری استخدام کنید قطعا باید هزینه بیشتری بپردازید به این دلیل که ادمین باید به صورت فیزیکی در محل کار شما حضور داشته و بخش بزرگی از زمان خود را به پیج شما اختصاص دهد تا همه چیز طبق سلیقه شما پیش برود ،همچنین هزینه اینترنت مصرف شده توسط ادمین نیز به عهده شما خواهد بود ، در نهایت باید هزینه بیمه شخص را نیز به این لیست اضافه کنیم.

اما اگر گزینه ادمین اینستاگرام دورکاری را انتخاب کنید قطعا نسبت به ادمین حضوری ،هزینه کمتری برای شما به همراه خواهد داشت. هزینه اینترنت در این روش به عهده خود شخص  خواهد بود و به دلیل اینکه ادمین به صورت غیر حضوری فعالیت می کند و هزینه های رفت و آمد را متحمل نمی شود متقابلا حقوق کمتری را از شما دریافت خواهد کرد.

هزینه ادمین اینستاگرام بستگی دارد که شما کدام گزینه و پکیج را انتخاب کنید. در این بخش می توانید پکیج های ادمین اینستاگرام آرسا اپ را مشاهده کنید.

وظایف ادمین اینستاگرام

1.نوشتن کپشنهای متناسب با محتوا

2.انتشار محتوا به صورت منظم و مستمر

3.افزایش فالوور

4. بهینه سازی پروفایل متناسب با بیزنس

5.افزایش نرخ تعامل پیج

6.حفظ امنیت پیج اینستاگرام

7.دارای قابلیت مذاکره با بلاگرها و اینفلوئنسرها

8.افزایش لایک پست های پیج

9.استفاده از هشتگ های هدفمند

7-removebg-preview

1.تولید محتوا به صورت منظم در اینستاگرام

انتشار مطالب به صورت منظم می تواند توجه مخاطب را به صورت جدی تر به صفحه شما جلب کند.

نباید بگذارید مدت های طولانی صفحه اینستاگرامتان خاک بخورد.باید در زمینه تولید محتوا برای پیج خود نظم و استمرار داشته باشید.

8-removebg-preview

2.نوشتن کپشن های متناسب با محتوا

افراد به هنگام مواجه شدن با پست شما در اینستاگرام مدت زمانی را برای دیدن یک پست صرف می کنند.هر چقدر این افراد زمان بیشتری را بر روی پست شما صرف کنند بر اساس الگوریتم های اینستاگرام ،مطلب شما رتبه بهتری می گیردو با افزایش تعامل ،شانس حضور شما در اکسپلور اینستاگرام بیشتر می شود.قدرت کپشن ها به صورتی است که تنها با اضافه کردن چند ایموجی و یک داستان مناسب ،مخاطبان بسیاری را می تواند جذب کند.

9-removebg-preview

3.شناخت رقبا در اینستاگرام

با پا گذاشتن در دنیای اینستاگرام ،شما وارد رقابتی بزرگ می شوید  .رقابت با کسب و کارهایی که برای عبور از روزهای سخت کسب و کار خود تلاش بسیار کرده اندو برای ماندن در این دنیای پر مشتری تدابیر بسیاری اندیشیده اند تا توانسته اند جایگاه خود را بین مشتریان مستحکم نمایند.بدون شک آنالیز رقبا در اینستاگرام می تواند در موفقیت شما تاثیر زیادی بگذارد.

13-removebg-preview

4.مشاوره و راهنمایی کار فرما

داشتن یک مشاور و راهنمای خوب می تواند در هر مسیری موفقیت شما را تضمین کند و پیمودن مسیر را برای شما آسانتر گرداند.

یک ادمین اینستاگرام متخصص ،می تواند مشاور خوبی برای کارفرما باشد و او را در زمینه های مختلف برای رسیدن به موفقیت راهنمایی کندو مسیر رسیدن به آن را برای شماهموارتر سازد.

14-removebg-preview

5.افزایش فالوور در اینستاگرام

اگر شما هم مالک پیج اینستاگرام هستید ،افزایش فالوور اصلی ترین کار شما ست. برای اینکه بتوانیم فالوورهای اینستاگرام خود را افزایش دهیم باید با اصول اصلی این کار آشنا باشیم و با استفاده از فالوور فیک اعتبار پیج خود را به خطر نیندازیم. یکی از ویژگی های یک ادمین مناسب برای پیج اینستاگرام ،داشتن مهارت در افزایش فالوور حقیقی است.

15-removebg-preview

6.افزایش نرخ تعامل پیج

نرخ تعامل نسبت میزان تعامل کنندگان با پست به کل کسانی که آن پست را مشاهده کرده اند می باشد ویکی از مهم ترین فاکتورهای رتبه بندی پست ها در اینستاگرام است .هر چه نرخ تعامل پست هایتان را افزایش دهید میزان نمایش پست های شما نیز افزایش می یابد و در نتیجه رشد صفحه شما تسریع می یابد.

13

7.افزایش لایک پست های پیج

یکی از نشانه های محبوبیت یک پست در اینستاگرام ، تعداد لایک های آن پست است.به همین دلیل پیج های اینستاگرامی به دنبال راهی برای افزایش تعداد لایک ها در اینستاگرام هستند ،همچنین زمانی که تعداد لایک های یک پست بیشتر باشد احتمال نمایش داده شدن آن در اکسپلور اینستاگرام نیز بیشتر خواهد بود.

14

8.مذاکره با بلاگرها و اینفلوئنسرها و تبلیغات در اینستاگرام

در حال حاضر تبلیغات در اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین و موثرترین روش های تبلیغاتی در دنیای دیجیتال است وبسیاری از بیزینس ها از این روش برای برندینگ و سود آوری استفاده می کنند.

این روش بیشترین بازدهی را نسبت به روش های دیگر دارد و شما می توانید متناسب با بودجه خود تبلیغات خود را به پیج های مختلف بسپارید اما این کار مستلزم داشتن اطلاعات کامل در این زمینه می باشد که ادمین اینستاگرام می تواند مانند یک راهنمای راه بلد شما را راهنمایی کند.

15

9.استفاده از هشتگ های هدفمند 

از اهمیت هشتگ ها غافل نشوید!!!

استفاده از هشتگ ها یکی از روش های بسیار خوب برای بیشتر دیده شدن پست های اینستاگرام است.با توجه به الگوریتم های اینستاگرام در انتخاب هشتگ ها باید دقت زیادی به خرج داد.

انتخاب هشتگ های مناسب برای کسانی که دانش کافی در مورد شبکه های اجتماعی ندارند بسیار دشوار خواهد بود.انتخاب هشتگ مناسب فالوور واقعی اینستاگرام پیج شما را افزایش می دهد.

 

ادمین اینستاگرام حرفه ای کیست؟

ادمین اینستاگرام حرفه ای به شما کمک می کند تا در کمترین زمان به بهترین نتیجه برسید.یک ادمین حرفه ای زبان تبلیغات را بلد است و با ایده های تبلیغاتی خلاقانه خود باعث شناخته شدن برند شما و افزایش فروش پیجتان خواهد شد.

درکنار مهارت هایی که در بالا به آن اشاره کردیم ، تسلط به نرم افزارهایی مانند فتوشاپ هم برای یک ادمین ماهر ضروری است. یکی دیگر از خصوصیات یک ادمین اینستاگرام ماهر ، داشتن نظم  می باشد، فقط با یک برنامه منظم است که می توان بهترین نتیجه را گرفت.

یک ادمین متبحر ، توانایی راضی کردن مخاطب را دارد و به احتمال زیاد می تواند مخاطب شما را به مشتری تبدیل کند و کسب و کار شما را رونق ببخشد.

مدیریت پیج اینستاگرام به صورت حرفه ای یا خرید یک پیج اینستاگرام

اگر دنبال کسب درآمد از طریق اینستاگرام هستید خرید پیج به شما هیچ  کمکی نخواهد کرد.بسیار ساده است اگر پیج مورد نظر پربازده بود چرا باید مالک پیج، اقدام به فروش آن میکرد؟ قطعا این پیج مشکلاتی دارد که یکی از مهم ترین آنها می تواند فالوورهای فیک باشد. حتی اگر از این مورد هم  صرفنظر کنیم ممکن است موضوع پیج با حوزه کاری شما متفاوت باشد و قطعا این پیج برای شما بازدهی لازم را نخواهد داشت.پس  می توان گفت بهترین انتخاب ، مدیریت صحیح و حرفه ای پیج اینستاگرام می باشد.

با توجه به موارد ذکر شده شما هم می توانید با استخدام ادمین اینستاگرام و سپردن  پیج اینستاگرام خود به یک متخصص خیال خود را راحت کرده و بدون صرف وقت در این زمینه به موفقیت برسید و فروش خود را افزایش دهید.
تیم نرم افزاری آرسا اپ مفتخر است که با استفاده از کادری مجرب در زمینه ادمین پیج های اینستاگرامی راهنمای شما در این مسیر بوده و مشاوران ما 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما عزیزان در این زمینه می باشند.

چرا به ادمین پیج اینستاگرام نیاز دارید؟

تولید محتوا و مدیریت پیج اینستاگرام یک مبحث کاملا تخصصی است که باید توسط افراد متخصص در این زمینه انجام شود تا نتیجه بهتری به دست آید. اگر خودتان قصد انجام این کار را داشته باشید باید آموزش های لازم را در این زمینه ببینید.

انسجام در تولید محتوا و انتشار آن یکی از مهم ترین کارهایی است که باید در یک پیج اینستاگرام انجام شود.ممکن است مدیر پیج به دلیل نداشتن زمان لازم نتواند به صورت مرتب برای پیج تولید محتوا کند و مخاطبان زیادی را از دست بدهد.

محتوای پیج شما باید بسیار متنوع باشد و لازم است گاهی از ویدئو مارکتینگ و محتوای موشن گرافیک نیز استفاده کنید به همین دلیل برای اینکه در اینستاگرام به موفقیت برسید نیازمند افرادی هستید که با این فضا آشنایی کامل داشته باشند و بتوانند تمام این فعالیت ها را به بهترین شکل انجام دهند.

استخدام ادمین اینستاگرام

استخدام ادمین اینستاگرام

در هنگام استخدام ادمین اینستاگرام نکات مهمی وجود دارند که باید به آن ها توجه کنید. یکی از ویژگی هایی که یک ادمین باید داشته باشد نظم و تعهد کاری است. استخدام یک فرد بی نظم میتواند مشکلات بسیاری را برای شما ایجاد کند.

به غیر از مبحث تعهد کاری یک ادمین باید تمام تخصص های لازم را داشته باشد تا بتواند به بهترین نحو مدیریت پیج را بر عهده بگیرد.

یکی از وظایف شخصی که به عنوان ادمین اینستاگرام استخدام میکنید طراحی پست ها و استوری ها است.یک ادمین مناسب باید با تمام طراحی های گرافیکی و بصری آشنا باشد.

اگر قصد دارید هزینه های کمتری را برای این کار صرف کنید بهترین گزینه برای شما استخدام ادمین های غیر حضوری است به دلیل اینکه ادمین های حضوری حقوق های بالاتری را دریافت میکنند.

ابزارهای مدیریت پیج اینستاگرام

ابزارهای بسیاری در جهت مدیریت پیج اینستاگرام وجود دارند که در ادامه بهترین های آن ها را معرفی میکنیم:

social captain

ابزار SocialCaptain کمک میکند تا به بهترین شکل بتوانید با اکانت های دیگر تعامل برقرار کنید.هوش مصنوعی این نرم افزار به شکلی است که مخاطبان هدف شما را پیدا میکند .لازم به ذکر است که در کنار استفاده از این ابزار خودتان نیز باید به شکل مستقیم با مخاطبان تعامل داشته باشید.

Hashtracking

برای اینکه در اینستاگرام به موفقیت برسید باید همواره محتوا و اطلاعات خود را بررسی نمایید.این برنامه به عنوان یک ابزار حرفه ای مدیریت پیج اینستاگرام محتوا و عملکرد صفحه شما را مورد بررسی قرار میدهد و باعث پیشرفت کسب و کارتان میگردد. این برنامه اخیرا قابلیتی با عنوان ColorTracking را به ابزارهای خود اضافه کرده است که با کمک آن میتوانید عملکرد مربوط به دیتاهای هر پست را بر اساس ترکیب رنگی دسته بندی کنید تا رنگی که باعث ایجاد تعامل بیشتر با فالوورها میشود را پیدا کنید.

social Rank

برنامه Social Rank برای شما این امکان را فراهم میسازد که بتوانید فالوورها را بر اساس فاکتورهای متفاوتی بررسی نمایید. مزیت این کار این است که میتوانید بر اساس سلایق مخاطبانتان به تولید محتوا بپردازید.

Tailwind

Tailwind  یکی از ابزارهای جدید است که در جهت مدیریت پیج اینستاگرام مورد استفاده قرار میگیرد این برنامه از قابلیت آنالیز داده ها برخوردار است و میتوان به وسیله آن برای انتشار پست برنامه ریزی کرد.از دیگر قابلیت های Tailwind میتوان بررسی هشتگ ها و مدیریت فالوورها را نام برد.

Grum

با استفاده از Grum میتوانید محتوایتان را بدون نیاز به تایید مجدد در تاریخی از پیش تعیین شده در پیج منتشر نمایید. از دیگر قابلیت های این ابزار این است که کاربر قادر است اولین کامنت پست  را به خود اختصاص دهد.به عنوان مثال شخص میتواند هشتگ ها را در کامنت نخست بنویسد.

Hootsuite

از دیگر ابزارهای مدیریت پیج اینستاگرام میتوان به Hootsuite اشاره کرد. با بهره گیری از این ابزار میتوانید پلتفرم های بسیاری را مدیریت کنید که از میان آن ها میتوان به پینترست، توییتر، فیس بوک و لینکدین اشاره کرد. با استفاده از این نرم افزار میتوانید محتوای خود را به شکل مستقیم  و در زمان تعیین شده به اشتراک بگذارید.

Adobe lightroom

اگر جزء افرادی هستید که علاقه دارید یک پیج حرفه ای عکاسی در اینستاگرام داشته باشید استفاده از این برنامه برای شما بسیار سودمند خواهد بود. این برنامه کمک زیادی به شما برای ویرایش عکس ها خواهد کرد و با استفاده از آن میتوانید لوگوی تصاویر را نیز به سادگی حذف کنید.

CANVA

Canva  یکی از بهترین ابزارها برای ساخت اینفوگرافیک است و از الگوهای مختلفی برای استوری ها و پست های اینستاگرام برخوردار می باشد که میتوانید بر اساس شرایط و سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب نمایید.

5/5 - (4 امتیاز)