سئو و بهینه سازی آن

سئو سایت املاک

سئو سایت املاک

اگر مالک یک دفتر املاک هستید یا به عنوان مشاور در این زمینه فعالیت میکنید این مطلب مخصوص شماست!!!  این روزها کمتر کسی پیدا میشود که حداقل یک بار به اینترنتی شدن کسب و کارش فکر نکرده باشد. این موضوع در مورد مشاورین املاک نیز صدق میکند. شما به عنوان یک مشاور املاک در کنار اعتباری که توانسته اید از طریق دوست، آشنا یا هم محله ای ها به دست آورید با سئو سایت املاک میتوانید  قدم در دنیای بزرگتری بگذارید و مشتری های بیشتری را جذب کنید.

سئو سایت املاک

سئو سایت املاک چیست؟

مهم ترین قدم پس از طراحی سایت سئو است. در واقع طراحی سایت بدون سئو نمیتواند به دیده شدن کسب و کار شما کمک کند. سئو (SEO) یا بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجوی گوگل  به مجموعه ای از استراتژی ها و فعالیت ها گفته میشود که در کنار هم میتوانند سایت شما را به نتایج بالای گوگل برسانند.با سئو سایت املاک و کسب جایگاه بهتر در گوگل بازدید کنندگان سایت شما افزایش پیدا میکنند و این موضوع مشتریان بسیاری را برای شما به ارمغان خواهد آورد.ما در شرکت آرسا اپ سئو سایت املاک شما را به بهترین شکل می توانیم انجام دهیم.

دریافت پروپوزال رایگان

در صورتی که مایل به دریافت پروپوزال رایگان سئو هستید این فرم را پر کنید و مشاوره رایگان سئو را به صورت اختصاصی برای سایت خود از ما دریافت کنید.

قیمت سئو سایت املاک چقدر است؟

پلن طلایی

7/500/000 تومان

بررسی کامل وضعیت فعلی پروژه

استخراج کلمات کلیدی مرتبط به همراه آنالیز رقبا

ایجاد تقویم محتوایی با توجه به نیاز مخاطب از سرچ کلمات

ایجاد پلن و اسراتژی حرفه ای برای پروژه

پلن نقره ای

6/400/000 تومان

بررسی کامل وضعیت فعلی پروژه

استخراج کلمات کلیدی مرتبط به همراه آنالیز رقبا

ایجاد تقویم محتوایی با توجه به نیاز مخاطب از سرچ کلمات

ایجاد پلن و اسراتژی حرفه ای برای پروژه

پلن برنزی

4/800/000 تومان

بررسی کامل وضعیت فعلی پروژه

استخراج کلمات کلیدی مرتبط به همراه آنالیز رقبا

ایجاد تقویم محتوایی با توجه به نیاز مخاطب از سرچ کلمات

ایجاد پلن و اسراتژی حرفه ای برای پروژه

امکانات پلن های سئو ارسااپ

 

ردیفامکاناتپلن برنزیپلن نقره ایپلن طلایی
1قیمت سئو (ماهیانه) تومان4/800/0006/400/0007/500/000
2مدت زمان مورد نیازهشت ماههده ماههده ماهه
3تعداد کلمات کلیدی اختصاصی5 الی 1010 الی 1515 الی 20
4مشاوره سئو به کارفرما***
5تولید محتوا به شکل بلاگ، توضیحات محصولات و خدمات12000 کلمه18000 کلمه26000 کلمه
6نظارت برروند تولید محتوا و بازبینی و بررسی کیفیت تمامی محتواها قبل از انتشار توسط کارفرما***
7آپدیت محتواهای قدیمی-**
8بررسی کامل وضعیت فعلی پروژه***
9استخراج کلمات کلیدی مرتبط به همراه آنالیز رقبا***
10ایجاد تقوم محتوایی با توجه به نیاز مخاطب از سرچ کلمات***
11یافتن صفحات مخرب و اصلاح ساختار URL ها***
12آنالیز بک لینک ها و حذف بکلینک های مخرب***
13گزارش ماهانه رتبه کلمات کلیدی***
14رفع تمامی ارورهای گوگل کنسول***
15سئو داخلی سایت***
16بهینه سازی عنوان صفحات سایت***
17بهینه سازی متادیسکریپشن صفحات سایت***
18بهینه سازی لینک های داخلی سایت با رعایت تمامی اصول سئو***
19بهینه سازی تصاویر سایت ( با حفظ کیفیت تصویر )-**
20درج کامنت برای محتواها--*
21بهینه سازی robots.txt و Sitemap***
22تنظیم اسکیما سایت جهت درک بهتر گوگل از صفحه***
23افزایش سرعت سایت***
24یافتن و رفع خطاهای 404***
25سئو خارجی سایت***
26لینک سازی خارجی در بهترین و معتبرترین سایت ها25 لینک60 لینک130 لینک
27انتشار رپورتاژ آگهیهر ۳ ماه یکبارهر ۲ ماه یکبارهر ماه یکبار
28ساخت شبکه های اجتماعی یا سوشیال سیگنال-- 
29مدیریت  گوگل سرچ کنسول***
30ثبت سایت در گوگل سرچ کنسول***
31افزایش بازدید سایت***
32افزایش وضعیت  CTR***
33ثبت وب سایت در نقشه گوگل***
34گزارش ماهانه تغییرات رتبه***
35گزارش دهی ماهانه از وضعیت سئو و فعالیت های صورت گرفته***
36ایجاد پلن و استراتژی حرفه ای برای پروژه***

سئو سایت املاک چه اهمیتی دارد؟

مجموعه هایی که در حوزه املاک کار میکنند دو راهکار برای ارائه و فروش فایل های خود دارند. راه اول این است که به شکل سنتی این کار را انجام دهند یا اینکه از فضایی که امروز ایجاد شده بهره برده و به سمت بازاریابی دیجیتال بروند.

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی ادامه فعالیت تنها به شکل سنتی نمیتواند آینده روشنی را برای کسب و کار شما داشته باشد. از طرفی نمیتوان  روی شبکه های اجتماعی به عنوان یک بستر همیشگی حساب کرد به دلیل اینکه همواره محدودیت هایی روی آن ها اعمال میشود و دسترسی به آن ها سخت تر میگردد.

کسب و کارها به یک فضای مطمئن نیاز دارند به همین دلیل سئو سایت املاک میتواند بهترین گزینه باشد. سئو سایت املاک نه تنها کار شبکه های اجتماعی را برای شما انجام میدهد و باعث رونق کسب و کارتان میشود یک فضای کاملا امن و همیشگی نیز به شمار میرود.

سئو سایت املاک جایی است که به فعالان در این حوزه کمک میکند که بتوانند به شکل کاملا ارگانیک بازدید سایت خود را بالا ببرند و بهترین نتیجه را دریافت کنند.

سئو سایت املاک

چگونه سئو سایت املاک بر درآمد یک مشاور املاک تأثیر میگذارد؟

این روزها بیشتر افراد برای انجام کارهایشان از فضای اینترنت استفاده میکنند و این موضوع نشان دهنده این است که تنها مشاغلی میتوانند موفق عمل کنند که کسب و کار خود را وارد فضای آنلاین کرده اند.در مورد شغل های مرتبط با حوزه کاری املاک نیز به همین شکل است. بسیاری از اشخاصی که به دنبال اجاره یا خرید و فروش .ملک هستند عبارت یا کلمه مورد نظرشان را در گوگل جستجو میکنند و گوگل نیز نتایج مرتبط را به آن ها نمایش میدهد.اگر شما نیز در زمینه مسکن فعالیت دارید با سئو سایت املاک میتوانید مشتریان زیادی را برای خود دست و پا کنید و درآمدتان را تا حد زیادی افزایش دهید.

شما که در کار املاک هستید می توانید سئوی سایت املاک خود را به ما در شرکت آرسا اپ بسپارید تا شاهد افزایش مشتریان و درآمد خود باشید.

ثبت مشاوره رایگان

لوگو-آرسا

فرم مشاوره رایگان

مراحل سئو سایت املاک

  1. آنالیز ساختار سایت

برای اینکه سایت شما به نتایج بالای گوگل دست پیدا کند باید در بستری مناسب پایه ریزی شده باشد. بهینه بودن ساختار سایت برای سئو نقش بسیار مهمی در گرفتن نتایج بهتر ایفا میکند به همین دلیل تیم آرسا اپ در ابتدا زیر ساخت های سایت شما را بررسی کرده و پس از رفع نقاط ضعف آن فرآیند سئو را آغاز میکند.

سئو سایت املاک
سئو سایت املاک

2.تحقیق کلمات کلیدی

تحقیق کلمات کلیدی از مهم ترین مراحل سئو سایت املاک محسوب میشود. انتخاب کلمات کلیدی مناسب تاثیر بسیاری بر دیده شدن سایت شما میگذارند در مقابل کلمات کلیدی نامناسب هیچ تاثیر مثبتی نخواهند داشت. برای انتخاب کلمات کلیدی باید دقت و حوصله زیادی را به خرج داد و در این زمینه تحقیقات کاملی داشت.

 در قدم بعدی باید تصمیم گرفت که این کلمات کلیدی باید در چه صفحه ای از سایت استفاده شوند که بهترین تاثیر را داشته باشند. هدف گذاری اشتباه میتواند باعث شود که تاثیر کلمات کلیدی به صفر برسد.ما در آرسا اپ تحقیق کلمه کلیدی را به دقت برای سئو سایت املاک شما انجام می دهیم.

3.سئو محلی

سئو محلی که آن را با نام لوکال سئو نیز میشناسند به این مفهوم است که بهینه سازی سایت به شکلی انجام میشود که کاربران یک منطقه جغرافیایی خاص بیشتر نمایش داده شوند. با توجه به اهداف این شغل میتوان این نتیجه را گرفت که سئو محلی سایت املاک یکی از مهم ترین گام هایی است که میتوان در این زمینه برداشت.

سئو محلی تکنیک های متفاوتی دارد به عنوان مثال عبارت هایی که حاوی نام شهر یا منطقه مورد نظر هستند به عنوان عبارات کلیدی در نظر گرفته میشوند. انتخاب کلمات کلیدی طولانی تر نیز میتواند شما را در این زمینه از رقبایتان متمایز سازد.

سئو سایت املاک

4.افزایش سرعت سایت

سرعت سایت یکی از مهم ترین بخش هایی است که در بهینه سازی سایت املاک باید به آن توجه شود.کاربران تمایل دارند که در کمترین زمان از سایت مورد نظرشان بازدید کنند. طولانی شدن پروسه زمانی  لود سایت باعث میشود که کاربر از سایت شما خارج شده و به سراغ سایت دیگری برود. این موضوع نه تنها باعث میشود مشتری خود را از دست بدهید بلکه خروج کاربر از سایت میتواند تاثیرات منفی روی سئو بگذارد.

5.تولید محتوا

محتواهای سایت املاک میتوانند انواع مختلفی داشته باشند که مهم ترین آن ها آگهی ها هستند. شما میتوانید برای آگهی مورد نظرتان به بهترین شکل تولید محتوا کنید و اطلاعات کاملی را در مورد ملک در اختیار کاربران قرار دهید. از آن گذشته میتوانید بخشی را به عنوان وبلاگ در نظر بگیرید و در مورد مسائل مربوط به حوزه کاری املاک مقالاتی را انتشار دهید تا کاربران بیشتری جذب سایت شما شوند.

لینک سازی

6.لینک سازی داخلی

لینک سازی داخلی در جهت ایجاد ارتباط میان صفحات وب انجام میشود و تاثیر بسیار مثبتی را در سئو وبسایت املاک میگذارد. در لینک سازی داخلی صفحات داخلی سایت به یکدیگر پیوند داده میشوند که این کار مزایای بسیاری دارد.

یکی از این مزیت ها این است که باعث قدرتمند شدن ساختار سایت شما میشود و یک شبکه بینظیر از صفحات سایت میسازد که میتواند کاربر را به صفحات مختلف هدایت کند.

7.بک لینک سازی

از دیگر مراحل سئو سایت مشاور املاک بک لینک سازی است. بک لینک ها در واقع لینک هایی هستند که از طریق وبسایت های دیگر به شما داده میشوند. این بک لینک ها برای سایت شما اعتبار سازی میکنند و بر افزایش رتبه آن در گوگل نیز تاثیر زیادی میگذارند.بک لینک ها کاربران بسیاری را از سایت های دیگر به سمت سایت شما جذب میکنند و ترافیک زیادی را به ارمغان می آورند.

بروزرسانی مداوم

محتوای وب‌سایت را به‌روز نگه داشتن نیز اهمیت دارد. افزودن مطالب جدید، آخرین اخبار بازار ملکی و تحولات مربوط به املاک باعث به‌روزرسانی وب‌سایت شما می‌شود و به موتورهای جستجو نشان می‌دهد که وب‌سایت شما فعال و به روز است.در نهایت، محتوا با کیفیت و ارزش یکی از مهم‌ترین اصول در سئو سایت‌های املاک است. با ارائه محتوای مفهومی، اطلاعات دقیق و تنوع، می‌توانید دیداری بالا، ترافیک هدفمند و موفقیت در رتبه‌بندی را تجربه کنید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان شرکت آرسااپ تماس بگیرید.

سئو سایت املاک با دیگر سایت ها چه تفاوت هایی دارد؟

متفاوت بودن حوزه کاری

سئو سایت املاک با سئو سایت های فروشگاهی و شرکتی فرق های بسیاری دارد به دلیل اینکه ساختار کلی این کسب و کار متفاوت است.

تعداد صفحات

در سایت املاک بر خلاف سایت های دیگر نمیتوان تعداد صفحات مشخصی را در نظر گرفت و ممکن است به تعداد بیشتری از صفحات برای آگهی های مختلف نیاز باشد.

محتوای همواره متغیر

هر فایلی که در سایت املاک قرار میگیرد نیازمند یک صفحه مجزا است که پس از فروش آن و با تغییر فایل این محتوا باید تغییر کند.

بازار گسترده املاک

در زمینه املاک هر چقدر که تعداد رقبای شما زیاد باشند باز هم نیازی به نگرانی نیست به دلیل اینکه حوزه املاک بازار گسترده و مشتریان بسیاری دارد.

معرفی تیم مشاوران

در سایت های املاک باید بخشی را به عنوان معرفی مشاوران در نظر گرفت که این مورد در خیلی از وبسایت ها ضروری نیست. در این قسمت میتوانید به معرفی کامل مشاوران و ارائه رزومه کاریشان بپردازید. 

دریافت پروپوزال رایگان

در صورتی که مایل به دریافت پروپوزال رایگان سئو هستید این فرم را پر کنید و مشاوره رایگان سئو را به صورت اختصاصی برای سایت خود از ما دریافت کنید.

مزایای سئو سایت املاک

سئو سایت املاک مزایای زیادی برای فعالان این حوزه دارد. این مزایا عبارتند از:

جذب بازدیدکنندگان بیشتر: سئو سایت املاک به شما کمک می کند تا سایت خود را در نتایج جستجو گوگل در رتبه های بالاتری قرار دهید. این امر باعث می شود تا بازدیدکنندگان بیشتری سایت شما را مشاهده کنند.
افزایش ترافیک ارگانیک: ترافیک ارگانیک ترافیکی است که از طریق موتورهای جستجو به سایت شما وارد می شود. سئو سایت املاک به شما کمک می کند تا ترافیک ارگانیک سایت خود را افزایش دهید.
افزایش اعتبار سایت: سئو سایت املاک باعث می شود تا سایت شما نزد گوگل و کاربران معتبرتر شود. این امر می تواند به افزایش نرخ تبدیل سایت شما کمک کند.
افزایش نرخ تبدیل: نرخ تبدیل درصدی از بازدیدکنندگانی است که از سایت شما خرید می کنند. سئو سایت املاک می تواند به افزایش نرخ تبدیل سایت شما کمک کند.


خدمات سئو سایت املاک در آرسا اپ

افزایش رتبه سایت به شکل کاملا ارگانیک

ارائه بهترین استراتژی محتوای متنی

تولید محتوای یونیک و با کیفیت

ارائه گزارشات ماهانه به صورت کاملا دقیق

لینک سازی دقیق و تخصصی

آنالیز رقبا

اصلاح و بهینه سازی تمام صفحات سایت

چنانچه تمایل به انجام سئو سایت املاک با بهترین قیمت و بالاترین سطح بازدهی را دارید کافیست همین حالا با کارشناسان مجموعه آرسا اپ از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. همچنین شما میتوانید روند تاثیر سئو در  سایت داروخانه ، سئو سایت پوشاک و .. را مشاهده نمایید.

برخی نمونه کارهای سئو سایت آرسا

استوار صنعت
هوم فیکس سئو
سئو دیدی بگیر
سئو سایت مزدا یدک
سئو لوازم ایمنی

سوالات متداول

فرایند سئوی یک سایت املاک به چقدر زمان نیاز دارد؟

اصولا زمان بالا امد یک سایت به عواملی مثل حوزه ی رقابتی و میزان بودجه مربوط است.پس هرچه حوزه ی انتخابی رقیب بیشتری داشته باشد و یا  بودجه ی کمتری صرف شود زمان بالا امدن سایت طولانی تر می شود ولی اگر حوزه ی فعالیت رقابت کمتری را دارا باشد و بودجه ی بیشتری اختصاص داده شود زمان کمتری برای بالا امدن نیاز دارد.اصولا مدت زمانی که یک سایت برای بالا امدن نیاز دارد 6 ماه الی یک سال است.

آیا زمانی که پروژه آغاز شود من به عنوان کارفرما در جریان روند پروژه قرار می گیرم؟

بله، از زمان شروع سئوی سایت املاک شما به عنوان کارفرما در جریان روند کار سایتتان قرار خواهید گرفت و البته به صورت ماهانه گزارش روند کاری سایتتان به شما داده خواهد شد.

آیا برای سپردن سئوی سایتم به شرکت آرسا اپ باید ساکن تهران باشم؟

خیر، شما برای سپاردن سئوی سایت املاکتان و سایت های دیگر نیاز به حضور فیزیکی در شرکت ندارید و تمام ارتباطات ما به صورت آنلاین پیش خواهد رفت.

چند آگهی روزانه نیاز است تا سئو سایت املاک به موفقیت برسد؟

حداقل 10 آگهی در روز نیاز است.

موفقیت سئو سایت املاک به چه عواملی بستگی دارد؟

موفقیت سئو سایت املاک به بروز بودن آگهی ها و درست بودن ساختار سایت بستگی دارد.

1 دیدگاه در “سئو سایت املاک

  1. جواد گفت:

    سایت و سئو برای املاک کفی هم جوابه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (3 امتیاز)
بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “سئو سایت املاک

  1. جواد گفت:

    سایت و سئو برای املاک کفی هم جوابه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *