دسته‌بندی نشده

ویژگی های طراحی اپلیکیشن و سایت مشابه دیجی کالا

در این پکیج یک اپلیکیشن حرفه ای وجود دارد که با سایت همگام شده است تا هر محصول یا مقاله ای که در سایت قرار دهید به صورت خودکار در اپلیکیشن شما منتشر می شود، بنابراین اپلیکیشن کاملا اتوماتیک بوده و شامل تنظیمات و سفارشی سازی می باشد. از جمله کنترل بنرهای صفحه اول و انتخاب دسته بندی های مورد نظر برای نمایش در صفحه اصلی مشابه سایت می باشد.

 

نکته قابل توجه این است که اپلیکیشن در کنار وب سایت بسیار مهم است، جدا از اینکه به اعتبار سایت شما می افزاید، مخاطب به محصولات شما در گوشی خود دسترسی خواهد داشت و ارتباط نزدیک تری برقرار می کند و می توانید از موارد مثبت دیگر استفاده کند. نکته مثبت دیگر این است که برنامه را می توان در اپلیکیشن های مختلف مانند بازار منتشر کنید و از این طریق بدون هزینه اضافی مشتری جذب کنید.

 

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا پس از سال ها فعالیت در این زمینه و داشتن بهترین طراحان سایت، توانسته است بهترین و کاربرپسندترین فروشگاه اینترنتی را برای ایرانیان فراهم کند و با ارائه محصولات با کیفیتی که به کل کشور ارسال می کند، اعتماد مشتریان خود را جلب کرده است. این موضوع باعث کاهش هزینه و راحتی کاربران شده است.

در حال حاضر دیجی کالا بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران می باشد که با داشتن وب سایت و اپلیکیشن حرفه ای و زیبا در این زمینه موفق بوده است و شما می توانید با داشتن طراحی سایت مشابه دیجی کالا، از مزایای این طراحی بهره مند شوید.

 

طراحی سایت مشابه دیجی کالا

دلایل موفقیت سایت دیجی کالا

جدا از محبوبیت دیجی کالا که باعث موفقیت دیجی کالا شده است، طراحی وب سایت مشابه دیجی کالا تاثیر زیادی در موفقیت فروشگاه اینترنتی داشته است که از آن جمله می توان به کاربر پسند بودن سایت، رابط کاربری مناسب و طراحی بدون مشکل و زیبای آن نام ببریم.

 

امکاناتی که برای یک سایت فروشگاهی مورد نیاز است همگی در طراحی سایت مشابه دیجی کالاا دیده می شود اما به طور کلی مواردی در طراحی یک وب سایت موفق مانند دیجی کالا دخیل هستند که از جمله آنها می توان به موضوع ریسپانسیو بودن فروشگاه اشاره کرد. ، که در تمامی ابعاد از جمله گوشی، تبلت و کامپیوتر به خوبی قابل نمایش باشند. که این به این معنا که عناصر صفحات متناسب با اندازه صفحه تغییر می کنند.

همچنین امکاناتی مانند اتصال فروشگاه به پنل پیامک و ایجاد خودکار فاکتور می تواند ارزش و اعتبار فروشگاه شما را افزایش دهد و زمانی که کاربر پس از خرید پیامک و فاکتور را در ایمیل خود دریافت می کند احساس بهتری نسبت به فروشگاه اینترنتی شما خواهد داشت.

 

یکی دیگر از ویژگی های مهم در طراحی سایت مشابه دیجی کالا، بهینه سازی کدها و سرعت سایت می باشد که عامل مهمی در رتبه بندی گوگل می باشد و در این پکیج تمامی موارد به خوبی کار شده است.

 

دیجی کالا صاحب فروشگاه اینترنتی ایرانی پسند

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا با سالها تجربه به جایی رسیده است که سلیقه ایرانیان را به خود اختصاص داده است و سایتی که در حال حاضر از دیجی کالا مشاهده می کنید حاصل تجربه دیجی کالا از رفتار کاربران است و اکنون می توانید سایتی مشابه محصولات دیجیتال طراحی کنید. تا فروشگاه اینترنتی خود را به صورت حرفه ای راه اندازی کنید

.با طراحی سایتی مشابه دیجی کالا سایتی کاملا حرفه ای و ایرانی پسند خواهید داشت زیرا در این پکیج طراحی فروشگاه اینترنتی، سایتی دقیقا مشابه دیجی کالا دریافت خواهید کرد. علاوه بر آن  یک اپلیکیشن حرفه ای که می توانید از آن برای فروش آنلاین خود استفاده کنید.

 

طراحی سایت مشابه دیجی کالا با وردپرس

همانطور که گفتیم برای ساخت و طراحی سایت دیجی کالا از زبان های برنامه نویسی مانند PHP و سرور لینوکس استفاده شده است. اما آیا می توان سایتی به خوبی دیجی کالا با قالب های آماده مانند سیستم مدیریت محتوای وردپرس داشت؟ پاسخ این پرسش “بلی” است. با استفاده از افزونه های فروشگاهی مانند ووکامرس می توانید سایت وردپرس خود را به یک فروشگاه آنلاین حرفه ای تبدیل کنید. قیمت طراحی سایت وردپرسی نسبت به سایر وب سایت ها کمتر است و همین امر باعث افزایش تقاضا برای طراحی سایت وردپرسی می شود. می توانید ویژگی هایی مانند پرداخت، صورتحساب، حسابداری و غیره را به ووکامرس اضافه کنید. طراحی وب سایت با وردپرس علاوه بر داشتن امکانات فراوان می تواند شما را از هزینه های برنامه نویسی نجات دهد.

 

شرکت ارسا اپ چه خدماتی در زمینه طراحی سایت مشابه دیجی کالا ارائه می دهد؟

  • مشاوره فنی و اجرائی با مدیر پروژه در مراحل مختلف پروژه
  • رعایت تمامی استانداردهای گوگل و سئو سایت
  • ارائه مالکیت دامنه و پنل سایت به نام خریدار
  • عدم وجود محدودیت در طراح گرافیکی home page
  • ارائه تمامی سورس های پروژه همزمان با تسویه حساب
  • تضمین و ضمانت عملکرد صحیح کلیه امکانات سایت تا یک سال از زمان قرارداد.
  • دریافت 50 درصد قیمت سفارش طراحی سایت ابتدا و 50 درصد دیگر در انتهای کار
  • انجام پروژه توسط تیم طراحی سایت ، سئو و گرافیست مجرب در ارسا اپ

 

 

طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا

امروزه استفاده از تلفن های هوشمند برای افراد  بسیار جذاب و لذت بخش است. علاوه بر این جذابیت، این دستگاه ها قادرند بسیاری از کارهای روزمره ما را به صورت آنلاین و با استفاده از اپلیکیشن های طراحی شده انجام دهند. خوبی گوشی های هوشمند این است که در هر زمان و مکانی در دسترس اکثر کاربران قرار دارند و همین موضوع شرایطی را فراهم کرده است تا علاوه بر ساخت فروشگاه اینترنتی مشابه دیجی کالا، فرصتی ایده آل برای طراحی اپلیکیشنی مشابه دیجی کالا ایجاد شود. تیم ارسا اپ با تخصص در طراحی اپلیکیشن اندروید و آی او اس و ارائه مناسب ترین قیمت طراحی اپلیکیشن، این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که درخواست طراحی اپلیکیشن را ارائه دهند تا به بهترین شکل ممکن به کاربران خود خدمات رسانی کنند.

 

هزینه طراحی سایت مشابه دیجی کالا

طراح سایت دیجی کالا کیست؟ طراحی سایت مشابه دیجی کالا چگونه و طی چه مراحلی قابل انجام است؟ چه نکاتی در طراحی مشابه دیجی کالا استفاده می شود؟ الان با وجود سایت دیجی کالا جای سایت دیگری جز آن هست؟ کدام تیم طراحی سایت در کشور این همه دقت و ظرافت را انجام داده است؟ اگر بخواهم طراحی سایتی مشابه دیجی کالا سفارش دهم تا سایت فروشگاهی قدرتمندی شبیه دیجی کالا داشته باشم، باید چه کار کنم؟

 

اینها سوالات زیادی هستند که معمولا مشتریان از ما می پرسند. جالب است بدانید که تجربه چندین ساله ما در زمینه طراحی سایت نشان می دهد که مشتریان به دنبال بهترین و معتبرترین وب سایت در زمینه کاری خود هستند. بر این اساس نشان می دهد که آنها به دنبال یک تیم با تجربه هستند. بنابراین کارشناسان آرسا اپ در مدتی طولانی فعالیت های تخصصی در زمینه طراحی سایت ارائه می دهند. سفارشات مشابه سایت دیجی کالا را روز به روز بیشتر تجربه کردند و توانسته اند در این بازه زمانی تعداد زیادی فروشگاه اینترنتی مشابه دیجی کالا طراحی کنند.

Rate this post
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *