سایت و اصول طراحی آن

طراحی سایت مشابه دیجی کالا

طراحی سایت مشابه دیجی کالا

معمولا زمان انجام پروژه های طراحی سایت مشابه دیجی کالا  بین 1 تا 2 ماه کاری می باشد اما زمان دقیقتر آن پس از بررسی ویژگی ها و امکانات اختصاصی فروشگاه اینترنتی شما تعیین خواهد شد.تیم آرسااپ پس از کامل کردن طراحی سایت مشابه دیجی کالا شما ، تا یک سال بصورت کامل تمام مسائل فنی را بررسی خواهد کرد و پشتیبانی کاملی از سایت به عمل خواهد آورد. پس از پایان قرارداد یکساله درصورت رضایت از تیم ما ، تمدید قرار داد برای یکسال دیگر نیز امکان پذیر می باشد.شما می توانید با تیم مارکتینگ آرسااپ تماس بگیرید و جزئیات کار خود را بصورت کامل با تیم ما به اشتراک بگذارید . پس از بررسی جزئیات فعالیت های کاری شما ، تیم مارکتینگ آرسااپ بهترین بسته پیشنهادی فروشگاه اینترنتی را در اختیار شما قرار خواهد گذاشت.داشتن سایتی مشابه دیجی کالا از نظر امکانات هم چنین ساختار برنامه نویسی ، آرزوی هر شخص یا ارگانی هست که بتواند با این بستر به اهداف خود برسد هر چند فروشگاه فعلی دیجی کالا از ابتدا ساختار ساده تری داشت ولی به مرور آن را گسترش و پیشرفته تر کرد.
 

موفقیت سایت دیجی کالا

جدا از محبوبیت دیجی کالا که باعث موفقیت دیجی کالا شده است، طراحی سایت دیجی کالا تاثیر زیادی روی موفقیت فروشگاه اینترنتی داشته است از جمله کاربرپسند بودن سایت، رابط کاربری مناسب و طراحی بدون مشکل و زیبا این سایت توانسته تبدیل به موفقیت سایت دیجی کالا شود. تیم آرسااپ با پکیج کامل فروشگاه ساز شامل طراحی سایت  مشابه دیجی کالا  توانسته این امکان را برای شما فراهم کند تا از مزیت های طراحی این سایت بزرگ بهرمند شوید. اگر سایت شما هم مانند دیجی کالا باشد قطعا تاثیر در فروشگاه اینترنتی شما خواهد گذاشت هم اکنون طراحی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا توسط تیم آرسااپ انجام شده آماده فروش است تا سایتی به بزرگی دیجی کالا راه اندازی کنید و یا در یک دسته محصولات خاص که تخصص شما است با امکاناتی مانند فروشگاه اینترنتی دیجی کالا راه اندازی کنید.

 
 
 

طراحی سایت دیجی کالا

خرید از سایت دیجی کالا

هزینه های طراحی سایت مشابه digikala

طراح سایت دیجی کالا کیست؟ چگونه و طی چه مراحلی می شد طراحی سایت شبیه دی جی کالا را انجام داد؟ چه نکاتی در طراحی digikala.com  به کار رفته است؟آیا اکنون با وجود دیجی کالا ، جا برای سایتی دیگر هست؟ طراح فروشگاه اینترنتی مشابه دیجی کالا، چه کسی است؟ این همه دقت و ظرافت توسط چه تیم طراحی وب در کشور انجام گرفته؟ اگر من هم بخواهم طراحی سایت شبیه دیجی کالا سفارش دهم تا صاحب یک سایت فروشگاهی قدرتمند شبیه دیجی کالا شوم چه باید بکنم؟

اینها سوالات زیادی است که معمولا مشتریان از ما می پرسند. جالب است بدانید که سابقه چندین ساله ما در زمینه طراحی وب نشان می دهد که این، یکی از پر تکرارترین سوالاتی است که برای مشتریان مطرح است که بهترین و معتبرترین سایت در عرصه کاری خود را ملاک قرار می دهند و بر اساس آن به دنبال تیم طراح وب، یا شرکت طراح سایت می گردند.

چگونه سایتی مشابه دیجی کالا داشته باشم؟

اولین کاری که باید انجام دهید این است که برنامه کسب و کار یا business plan  جهت سایتتان طراحی کنید چون بدون برنامه سایت شما مانند یک صفحه اجتماعی بی ارزش است و کسی نه آن را می بیند و نه می داند چیست تا آنکه بخواهد از آن خرید کند و یا با شما ارتباط برقرار کند . منظور من این نیست که بیزینس پلن حرفه ای در حد دیجی کالا یا آمازون طراحی کنید اما با این مراحل می توانید مدل کسب و کار خود را طراحی کنید :

موارد زیر را برای خود بصورت متن یا شکل بصورت کاملا منظم و شکیل بنویسید و روی کاغذ طراحی کنید

۱- هدف اصلی سایت خود را مشخص کنید.

۲- نوع کاربرد سایتتان را پیدا کنید و ببینید در کدام دسته بندی شغلی قرار می گیرد.

۳- نام برند سایت خود را متناسب با نوع کارتان و دامنه های موجود برای سایت انتخاب کنید .

۴- مراحل کارکرد سایتتان و ارتباط مشتری با شرکت خود را مانند مراحل تولید یک محصول در کارخانه از صفر تا صد بنویسید.

۵- تعداد کارمندان شرکت و سایت خودتان را بهمراه وظایف مشخص آنها بنویسید ، برای شروع نیازی به تعداد زیادی کارمند نیست و با دو نفر هم می توان شروع کرد.

۶- بودجه شروع کارتان و همچنین بودجه تبلیغاتی سایتتان (بصورت ماهانه) را بصورت شفاف و دقیق محاسبه کنید.

۷- برنامه ای کوتاه مدت و بلند مدت جهت تبلیغات و معرفی وبسایت خود تدوین کنید.

۸- تعیین کنید نوع پشتیبانی از سایتتان و مشتریان شما به چه صورتی باید انجام شود.

۹- برنامه ای در مورد تولید محتوای ارزشمند جهت آگاهی و بالاتر بردن علم مشتری های خود برگزینید.

۱۰- قوانین سایت ، شرایط استفاده از سایت و متن معرفی تحت عنوان “درباره ما” برای خود تنظیم کنید.

۱۱- راجب مراحل قانونی فعالیت و همچنین نحوه انجام کارهای سایت تحقیق کنید و آنها را ریز به ریز بنویسید.

اجرایی شدن مدل کسب و کارتان

– قرار نیست از ب بسم الله شما بهترین سایت مشابه ممکن را طراحی کنید و کارمند استخدام کنید، از قدم های کوچک شروع کنید چون موفق ترین سرمایه گذاران معتقدند هر کاری ابتدا باید بتواند در اشیل کوچک اجرا شود تا بعد بتوان آن را در اشیل های بزرگ طراحی و اجرا نمود.

– در مراحل اجرا حواستان را جمع کنید با چه افرادی بابت چه کاری کار می کنید و مراحل کسب و کارتان را تا جایی که نیاز هست برای افراد مختلف به نسبت کارشان شرح دهید.

– از ایده های موفق رقبای خود الهام بگیرید و آنها را به مدل خودتان طراحی و اجرا کنید.

– پیگیر مراحل اجرای طراحی سایت و شرکت خود باشید و برای بهتر و منظم انجام شدن این کارها می توانید از نرم افزار های tasking موبایل خود استفاده کنید و یا اگر زیاد اهل تکنولوژی  نیستید مراحل را برای خودتان یادداشت کنید و هر کدام که انجام شد را خط بزنید.

– زمانبندی و مدیریت زمان را یاد بگیرید تا از فرصت های مختلف غافل نمانید و بتوانید مراحل اولیه کارتان به سرعت انجام دهید.

– همیشه به یاد داشته باشید بهای هر چیزی را باید پرداخت کنید و بدون ارزش گذاشتن برای هر علمی مجبورید بهایی به نام زمان را در برابر بدست آوردن آن پرداخت کنید.

سایت دیجی کالا چطور بازار الکترونیک را تسخیر کرد؟

سال ۱۳۹۰ درست زمانی که بسیاری ازافراد اطلاع زیادی از اینترنت نداشتند و نهایت استفاده ای که از اینترنت می شد جستجوی تصاویر، مشاهده سایت های خبری و چت روم های یاهو بود دو برادر فروشگاه اینترنتی راه اندازی کردند که در نظر بسیاری از اهالی بازار و تجارت که به اصطلاح خاک بازار را خورده بودند  یک طرح شکست خورده به شمار می آمد.طرح آن ها بر مبنای تولید و ارائه محتوای ویدئویی آموزشی و تخصصی در زمینه معرفی و نقد و بررسی جدیدترین کالاهای دیجیتال و فن‏‌آوری‏ های این حوزه بود. این سرویس دیجی کالا کاملا رایگان ارائه می شود اما با جلب اعتماد خریداران به ویژه قشر جوان توانست به زودی جای خود را در بازار باز کند. دیجی کالابه عنوان نخستین دریافت کننده نماد اعتماد الکترونیک جایگاه ویژه ای در بین مخاطبان دارد و بسیاری از اهالی بازار سنتی را اگر از رده خارج نکرده باشد به تحسین وا داشته است.

دیجی کالا چطور جایگاه خود در بازار را بدست آورد؟

ارائه کالاهای برندهای معتبر در کنار قیمت رقابتی و خدمات پس از فروش مناسب رمز موفقیت دیجی کالا بود. آن ها در فضایی که خرید اینترنتی در نهایت به کارت شارژ تلفن همراه و بلیط الکترونیک قطار و هواپیما بود، فرهنگ خرید اینترنتی را در بین اقشار مختلف مردم نهادینه کرده و توانستند سهم خوبی از بازار را بدست آورند. درحال حاضر مردم با خرید اینترنتی آشنا شده اند و ورود به این عرصه در مقایسه با ۶ سال قبل بسیار آسان تر شده است. اما آیا به راحتی می توان با طراحی فروشگاه اینترنتی مشابه دیجی کالا ، دیجی کالای دوم شد؟

تب راه اندازی  طراحی سایت مشابه دیجی کالا

پس از موفقیت چشم گیر سایت دیجی کالا تب طراحی فروشگاه اینترنتی مشابه دیجی کالا در بین جوانان متخصص و اهل ذوق بسیار داغ شد و فروشگاه های اینترنتی متعددی راه اندازی شدند که در این بین تنها برخی از آن ها موفق بودند. راه اندازی فروشگاه آنلاین در آغاز چندان پیچیده به نظر نمی رسد تنها به راه اندازی یک سایت،ارائه تعدادی کالا یا خدمت و یک یا چند روش پرداخت نیاز داریم. اما حقیقت این است که راه اندازی فروشگاه آنلاین بسیار پیچیده و نیازمند تخصص بالا در طراحی ، پیاده سازی و اجراست. برخی شرکت ها یا حتی افراد حقیقی مدعی هستند می توانند با دریافت هزینه اندک برای شما فروشگاه راه اندازی کنند اما آیا چنین فروشگاهی از امنیت کافی برخوردار است؟ آیا یک فروشگاه ارزان توانایی رقابت در بازار پیچیده امروز را برای شما فراهم می کند؟ مردم به هر فروشگاهی اعتماد می کنند و از شما خرید می کنند؟ واضح است که راه اندازی فروشگاه آنلاینی که به موفقیت دست یابد و بتواند اعتماد مردم را جلب کرده و سهم بزرگی از بازار را بدست آورد کار چندان ساده ای نیست و با بودجه بسیار اندک امکان شکست بسیار بالایی خواهد داشت.

برخی بر این باورند که ما یک سایت ارزان راه اندازی می کنیم و به مرور و با فروش بیشتر آن را بهینه می کنیم غافل از اینکه با این باور غلط به استقبال شکست می روند.

 

مشابه دیجی کالا

پشت پرده سایت دیجی کالا

دیجی کالا یک تیم قوی فنی، بازاریابی و فروش دارد که می دانند لحظه ای غافل شدن در شرایط رقابتی کنونی به معنی ورود به چرخه شکست است. تکنیک های بهینه سازی سایت دیجی کالا برای موتورهای جستجو از بسیاری سایت های داخلی چندین سال جلو تر است. طراحی سایت و رابط کاربری آن بسیار حساب شده و منطبق بر اصول روانشناسی و وفادار سازی مشتریان است، شرکای دیجی کالا دائم این مجموعه را از نظر فناوری و دانش روز شارژ می کنند و رقابت با آن تنها از افراد هوشمند و متخصص بر می آید.

آیا باید با وبسایت دیجی کالا رقابت کنم؟

اگر به فکر طراحی سایت اینترنتی مشابه دیجی کالا هستید باید بدانید راه سختی پیش رو دارید و برای موفقیت در این مسیر به بهترین ها نیاز دارید.اما این به آن معنی نیست که لزوما باید به فکر رقابت با دیجی کالا و یا نابودی آن باشید. شما باید در قدم نخست بازار هدف خود را به درستی انتخاب کنید. ورود به حوزه هایی که حاشیه امن خوبی دارد و دیجی کالا به آن وارد نشده یا کمتر روی آن تمرکز دارد می تواند انتخاب خوبی باشد. محتوا پادشاه است پس سعی کنید اطلاعاتی که مخاطب هنگام خرید به آن نیاز دارد به بهترین شکل در اختیارش قراردهید تا به شما اعتماد کند. در نهایت به یک تیم فنی و کارشناسی بسیار هدفمند و متخصص نیاز دارید. بهترین ها را انتخاب کنید و سعی کنید هوشمندانه هزینه کنید، این را هم در نظر بگیرید وارد مسیری شده اید که پیش از شما خیلی ها رفته اند اما موفق نبوده اند بنابر این سعی کنید ضمن استفاده از تجارب دیگران هوشمندانه عمل کنید.

آیا با قیمت ارزان می توان دیجی کالا را شکست داد؟

برخی بر این باورند که با طراحی فروشگاه اینترنتی مشابه دیجی کالا اما ارزان و ارائه محصولات با قیمت پایین می توان به راحتی بر دیجی کالا غلبه کرد اما این تفکر سرابی بیش نیست. مردم از خرید کالاهایی که بی دلیل ارزان باشند واهمه دارند از دیگر سوی ورود به چنین عرصه ای شما را در مسیر جنگ مستقیم با دیجی کالا قرار خواهد داد که احتمال اینکه شما شکست بخورید . بنابراین اگر قصد طراحی فروشگاه اینترنتی مشابه دیجی کالا را دارید باید بدانید که سیاست دیجی کالا که سبب موفقیت آن و برند شدن آن در فضای مجازی شده است، ارائه اطلاعات به روز و محصولات با کیفیت بوده است. بنابراین بدون برنامه ریزی صحیح و کسب اطلاعات در این حوزه نمی توانید به موفقیت برسید. برای رسیدن به بهترین ها باید صبور باشید و تمامی مراحل طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای را قدم به قدم طی کنید. فکر شروع ضعیف را از سر خود بیرون کنید ، همین قدم های اول شما است که آینده بردنتان را مشخص می کند.

سایت دیجی کالایکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی در کشور می باشد  و در حال حاضر افراد زیادی تمایل به داشتن یک سایت مشابه دیجی کالا دارند. برای طراحی یک سایت مشابه دیجی کالا صرفا طراحی یک قالب مشابه و بررسی امکانات ظاهری و قابل نمایش کافی نمی باشد . بلکه برای یک طراحی مشابه باید علاوه بر قالب گرافیگی , تمام قسمت های مدیریتی و پیاده سازی شده در ادمین , امکانات قابل دسترس برای کاربران در پنل کاربری , ارتباط کامل بین سیستم های انبار داری و حسابداری , جزییات مربوط به محصولات , گارانتی ها , تخفیف ها و….. و همجنین تیم مدیریت محتوا و بهینه سازی سایت و تیم پشتبانی و زمان طی شده از طراحی اولیه تاکنون و پیوستگی و استمرار مجموعه را برای ارتقا سایت در نظر گرفت .

برای داشتن یک سایت فروشگاهی موفق شما ابتدا باید نیازها و اهداف خود را بررسی نموده و براساس اولویت ها طراحی سایت را انجام دهید . طراحی سایت مطابق استاندارهای گوگل , ریسپانسیو بودن سایت با توجه به تعداد روزافروزن کاربران موبایل , سرعت مناسب هنگام بارگذاری , رابط کاربری خوب , گرافبگ جذاب و امنیت بالا از نکات اولیه و دارای اهمیت است که هنگام طراحی سایت باید مورد توجه قرار گیرند .

بعد از طراحی سایت با امکانات اولیه یک سایت فروشگاهی , می توانید با یک برنامه ریزی مشخص نسبت به ارتقا سایت خود اقدام نمایید . به روز رسانی محتوای سایت و توجه به نکات بهینه سازی, قراردادن عکس های با کیفیت برای محصولات و استفاده از کلمات کلیدی مناسب , ارتباط با مخاطبان و پاسخ گویی و توجه به نطرات ایشان , بررسی گزارشات و آمار بازدید , بررسی بازار کار و منطبق بودن با نیازهای مخاطب و اضافه نمودن بخش هایی که شاید در مرحله اولیه نیاز نبوده است برای دسترسی بهتر کاربران از مواردی است که در برندسازی و جلب اعتماد مشتری موثر است . صرفا یک طراحی زیبا منجر به موفقیت یک سایت نمی شود , بلکه اختصاص دادن زمان و هزینه برای بهتر نمودن سایت , مخاطب را به سمت خرید و بازدید پیوسته از سایت شما هدایت می نماید .

طراحی سایت مشابه دیجی کالا هزینه میلیونی نیاز دارد ؟

کاربرانی که قصد طراحی سایت شبیه دیجی کالا را دارند باید هزینه های زیادی را متقبل شوند و اگر همین الان شما گوشی خود را بردارید و به چند شرکت طراحی سایت تماس بگیرید می بینید که باید هزینه های میلیونی پرداخت کنید. همچنین اگر خودتان قصد راه اندازی سایت داشته باشید و بخواهید با برنامه نویسی پیش بروید ۲ مشکل پیش روی شما خواهد بود اول اینکه ممکن است اصلا زمان و علاقه ای به یادگیری برنامه نویسی نداشته باشید و دوم اینکه اگر علاقه هم داشته باشید حداقل باید یکسال تمرین و ممارست به خرج بدهید تا بتوانید سایتی مشابه دیجی کالا طراحی کنید.

اما آیا راه ساده تری هم وجود دارد ؟

البته که بله ! چندین سال پیش شاید این راه وجود نداشت اما امروز با سیستم مدیریت محتواها و ابزارهایی که وجود دارد شما به راحتی می توانید حرفه ای ترین سایت ها را فقط در چند روز طراحی کنید. پس هدف اصلی ما در این دوره این است که به شما عزیزان آموزش دهیم چگونه می توانید در چند روز با استفاده از بهترین ابزارهایی که به صورت رایگان در اختیار شما قرار دارید سایت یا فروشگاهی به عظمت دیجی کالا طراحی کنید و نیازمند هیچ متخصص و طراح سایتی نباشید. خودتان آقای خودتان باشید و فقط به فکر گسترش کسب و کار خود باشید.

لذا میتوانید برای سفارش سایتی شبیه دیجی کالا با کارشناسان آرسا اپ تماس بگیرید.

سوالات متداول

طراحی سایت مشابه دیجی کالا چه کاربردی دارد؟

طراحی سایت مشابه دیجی کالا طراحی سایت فروشگاهی می باشد که کارفرمایان از طریق آن می توانند به فروش آنلاین محصولات و خدمات خود بپردازند، وب سایت فروشگاهی طراحی شده باید قابلیت های بسیاری داشته باشد تا دسترسی به آن برای تمامی سنین به راحتی امکان پذیر باشد.

طراحی سایت مشابه دیجی کالا چه قابلیت هایی دارد؟

طراحی سایت فروشگاهی دیجی کالا باید دسترسی آسانی داشته باشد تا تمامی افراد بتوانند به راحتی به ثبت سفارشات خود بپردازند همچنین وب سایت های فروشگاهی باید مجهز به درگاه پرداخت امن و مطمئن باشند تا مشتری با خیالی راحت خرید کند در آخر بهتر است تمامی محصولات با عکس و توضیحات کامل در وب سایت قرار بگیرند تا مشتری خرید راحت تری داشته باشد.

طراحی سایت مشابه دیجی کالا باید شامل چه خصوصیاتی باشد؟

طراحی سایت فروشگاهی مانند دیجی کالا باید دارای نماد اعتماد الکترونیکی ، جستجوی پیشرفته ، گرافیک زیبا و منحصر به فرد ، پشتیبانی حرفه ای ، دسته بندی مناسب محصولات ، سئو سایت قوی و … باشد.

آیا ساخت وب سایت دیجی کالا برای کسب و کارمان مفید است

هر کسب و کار و هر فروشگاه اینترنتی می تواند شامل نیازمندی های خاص به خود باشد که در سایت دیگر غیر قابل استفاده باشد. از این رو نمی توان به طور دقیق بیان کرد که آیا طراحی سایت فروشگاه دیجی کالا با کسب و کار شما سازگار است یا خیر. درواقع بهترین کار ارائه دامنه هدف مورد نظر شما و هم چنین نوع کارکرد مدنظرتان به شرکت طراحی سایت می باشد تا بهترین ها را در اختیار شما قرار دهند.

طراحی سایت مشابه دیجی کالا
آرسااپ
2800000 تومان
پنل مدیریتی حرفه ای
قابلیت ریسپانسیو بودن
یکسال پشتیبانی رایگان
اتصال به درگاه پرداخت
پشتیبانی از چند زبانه بودن
قابلیت توسعه پذیری
سرعت بارگذاری بالای صفحات
طراحی اختصاصی و منحصر بفرد
طراحی سایت مشابه دیوار
آرسااپ
2500000 تومان
پنل مدیریتی حرفه ای
قابلیت ریسپانسیو بودن
یکسال پشتیبانی رایگان
اتصال به درگاه پرداخت
قابلیت توسعه پذیری
سرعت بارگذاری بالای صفحات
طراحی اختصاصی و منعطف
قابلیت توسعه پذیری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *