سایت و اصول طراحی آن

هزینه طراحی سایت با وردپرس

وقتی صحبت از دنیای بی نهایت فروشگاههای اینترنتی ، سایت های خبری ، آموزشی و سایت های شرکتی یا سازمانی می شود ، وردپرس نامی آشناست که احتمالا  در بسیاری از سایت ها لوگوی آن را دیده اید یا تبلیغاتی با عنوان طراحی سایت بدون کد نویسی در کمترین زمان به گوشتان خورده است.شاید در ذهن شما بارها این سوال پیش آمده باشد که طراحی سایت با وردپرس چیست ؟ یا هزینه طراحی سایت با وردپرس چقدراست؟

با ما در این مقاله همراه شوید تا پاسخ سوالات خود را بیابید.

وردپرس چیست؟

اینجا جا دارد که از مت مولنوگ ، پایه گذار وردپرس تشکر کنیم. کسی که در 27 می سال 2003 این نرم افزار جادویی را به دنیا معرفی کرد.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز است که برای ایجاد صفحات وب می باشد که بر مبنای php نوشته شده است.اگر دستی بر کدنویسی هم داشته باشید قادر خواهید بود بر روی وردپرس شخصی سازی انجام دهید و سایت دلخواه خود را طراحی کنید.

چرا طراحی سایت با وردپرس سئو دوستانه است؟

برخی از ویژگی های وردپرس مانند سرعت بارگذاری سریع ، نقشه سایت ، بهینه سازی تصاویر ، ادغام رسانه های اجتماعی کمک شایانی به بهتر شدن رتبه سایت شما در نتایج گوگل می کند.

وردپرس افزونه های متفاوتی برای کمک به بهبود سئو سایت ارائه می کند .یکی از بهترین افزونه های سئو تخصصی وردپرس افزونه یواست (yoast)  می باشد  این افزونه  قابلیت هایی  به کاربر ارائه می دهد  که از صفر تا صد سایت را بهینه می سازد.

چه عواملی در قیمت طراحی سایت با وردپرس موثر هستند؟

قیمت طراحی سایت با وردپرس به عوامل مختلفی بستگی دارد .یکی از این عوامل قیمت هاست و دامنه است که این تفاوت به حجم هاست ، سرعت هاست ، پشتیبانی شرکت هاست مورد نظر و نوع دامنه انتخابی توسط مشتری دارد.

یکی دیگرا از این عوامل دستمزد طراح است . دستمزد طراح ها نسبت به تجربه و سابقه کاری و نوع عملکردشان متفاوت می باشد.

در نهایت تعرفه طراحی سایت با وردپرس بسیار مقرون به صرفه تر از طراحی سایت با کد نویسی است که تاثیر عوامل ذکر شده در  هزینه طراحی سایت وردپرسی بسیار اندک است.

4.7/5 - (12 امتیاز)
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *