دسته‌بندی نشده

درآمد ادمین اینستاگرام چقدر است؟

پیش از آنکه بخواهیم به مبحث درآمد ادمین اینستاگرام بپردازیم لازم است بدانیم ادمین اینستاگرام کیست و چه وظایفی دارد. ادمین اینستاگرام شخصی است که وظیفه مدیریت پیج اینستاگرام را به عهده دارد، البته این یک تعریف کلی از این شغل است . برای وارد شدن به این حرفه باید مهارت های زیادی کسب کرد تا بتوان در این عرصه پر رقابت موفق عمل کرد پس یک ادمین اینستاگرام نیاز مبرم به آموزش این مهارت دارد.

مزایای شغل ادمین اینستاگرام

*نیاز به حضور فیزیکی در محل کار ندارید و می توانید در خانه و به صورت دورکاری فعالیت کنید.

*برخلاف برخی از مشاغل نیاز به سرمایه برای شروع فعالیتتان نخواهید داشت.

*این مهارت زودبازده و نسبتا پردرآمد است.

*برای ادمین اینستاگرام شدن نیاز به ابزار خاصی ندارید،کافی است یک تلفن همراه داشته باشید

*با ادمین شدن می توانید شغلی جذاب و پرچالش را تجربه کنید.

 

وظایف ادمین اینستاگرام

*تولید محتوای جذاب و کاربر پسند

*پاسخگویی  به کامنت ها

*جذب فالوورهای هدفمند

*گرفتن و پیگیری سفارشات

 

حقوق ادمین اینستاگرام

می توان گفت شغل ادمین پیج اینستاگرام جزء مشاغل نوظهور است ولی به دلیل افزایش کسب و کارهای اینترنتی و محبوبیت  روز افزون اینستاگرام ،  به سرعت جای خود را در میان کسب و کارها باز کرد و به جرات می توان گفت یکی از پردرآمدترین مشاغل در عصر حاضر است . با این حال نمی توان درآمد دقیقی برای این شغل در نظر گرفت .به طور تقریبی درآمد ادمین های اینستاگرام با توجه به مهارت هایشان از 2 میلیون تا 10 میلیون و بیشتر ،متغیر است.

برخی ادمین ها دارای حقوق ثابت ماهانه هستند .به این صورت که یک شرکت ، ادمین را به صورت حضوری استخدام کرده و ادمین موظف است به عنوان مثال روزانه 8 ساعت روی پیج کار کرده و حقوق ماهانه دریافت کند.این حقوق بدون توجه به میزان محتوای منتشر شده توسط ادمین می باشد.

در مقابل ، ادمینهایی هستند که حقوقشان بر اساس تعداد پست ها ، تصاویر، ویدئوها و دیگر محتواها  محاسبه می گردد که در این حالت ادمین به صورت دورکاری یا فریلنسینگ عمل می کند. تمام این ها مواردی هستند که بین ادمین و کارفرما در زمان عقد قرارداد شفاف سازی و مشخص می گردد.

دلایل تفاوت تعرفه های ادمین اینستاگرام در بازار

برای مدیریت پیج اینستاگرام رقم های متفاوتی ارائه می شود که این تفاوت به خدمات ارائه شده و کیفیت کار ادمین بستگی دارد.اینستاگرام دارای فضایی بی نهایت برای فعالیت های گوناگون از تولید محتوا گرفته تا تبلیغات و بازاریابی می باشد.به همین دلیل یک ادمین اینستاگرام قادر است خدمات متفاوتی را در سطوح مختلف ارائه دهد و بسته به این خدمات حقوق ادمین پیج اینستاگرام کم یا زیاد می شود.

تماس مستقیم با کارشناسان تیم آرسااپ

چه نکاتی را باید در استخدام ادمین اینستاگرام در نظر بگیریم؟

*داشتن تخصص های لازم

*سابقه کاری

*آشنایی کامل با الگوریتم های اینستاگرام

*داشتن تعهد کاری

*آشنایی با اصول طراحی پیج

آیا می توانیم چند ادمین برای پیج اینستاگرام خود داشته باشیم؟

شما به عنوان یک کارفرما می توانید چند ادمین برای مدیریت پیج خود استخدام کنید.اما لازم است نام کاربری و رمز عبور خود را در اختیار همه ادمین ها قرار دهید و امکان محدود کردن دسترسی ها را ندارید پس باید در انتخاب ادمین دقت لازم را به عمل آورده و با اشخاص و شرکت های معتبر قرارداد ببندید.

5/5 - (1 امتیاز)
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *