طراحی اپلیکیشن صرافی و ارز دیجیتال

این روزها ارزهای دیجیتال گل سر سبد بازارهای مالی هستند تا جایی که بسیاری از افراد به دلیل سوددهی فوق العاده این ارزها ، بازارهای مالی دیگر را رها کرده و جذب آن  شده اند.اما وارد شدن به این عرصه بزرگ و سودده نیازمند کسب علم و دانش لازم در این زمینه می باشد.اگر بدون علم و اطلاعات وارد این بازار مالی شوید متحمل ضررهای بسیاری خواهید شد.شما برای موفقیت در این مسیر طلایی به ابزارهایی نیاز خواهید داشت که یکی از مهم ترین آن ها طراحی اپلیکیشن صرافی و ارز دیجیتال می باشد.

تماس مستقیم با کارشناسان تیم آرسااپ

ارز دیجیتال چیست ؟

ارز دیجیتال نوعی پول مجازی و دیجیتال می باشد  که بر اساس علوم رمز نگاری ایجاد شده است .این ارزها ماهیت غیر متمرکزی دارند این بدین معنی است که هیچ گروه یا سازمانی آنها را کنترل نمی کند.

 

پول دیجیتال و پول واقعی چه تفاوتی باهم دارند؟

پولهای دیجیتال هم مانند پول های واقعی دارای قابلیت انتقال ، خرید یا سرمایه گذاری می باشند.ارزهای دیجیتال به دلیل نداشتن ماهیت فیزیکی ، امکان معامله سریع تر و امن تری را فراهم می سازند.

این ارزها را می توان به طور مستقیم و بدون واسطه در اینترنت به شخص دیگری ارسال کرده و برای ارسال آن نیازی به افتتاح حساب بانکی نمی باشد.

 

معرفی برخی از اپلیکیشن های خرید و فروش ارز دیجیتال

1.بایننس ( Binance)

یکی از مشهورترین صرافی های ارز دیجیتال بایننس می باشد. بعد از تاسیس، این پلتفرم یکی از بزرگترین منابع برای معامله کنندگان محسوب می شود. این اپلیکیشن حجم معاملات بسیار بالایی دارد و برای اندروید، ios، ویندوز و مک توسعه یافته است. از دیگر خصوصیات بایننس رابط کاربری خوب و آسان است و شما به راحتی می توانید خرید و فروش انجام داده و تاریخچه معاملات را نیز مشاهده نمایید، همچنین می توانید انواع ارزهای دیجیتال را در این صرافی پیدا کنید.

2.کوین بیس (Coin base)

می توان گفت اپلیکیشن کوین بیس مناسب افراد تازه کار می باشد و جز ساده ترین پلتفرم ها در زمینه خرید و فروش رمز ارزها محسوب می شود. در حال حاضر این اپلیکیشن از بیست و دو رمز ارز مختلف پشتیبانی می کند. از دیگر نکات مثبت کوین بیس این است که شما به راحتی قادر خواهید بود که دارایی خود را از اپلیکیشن به کیف پول شخصی خود منتقل کنید.

3.جمینی (Gemini)

جمینی یکی از اپلیکیشهای صرافی با امنیت بسیار بالا می باشد که از سال 2015  آغاز به کار کرده است و امروزه یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های ترید رمز ارزها به شمار می رود. اپلیکیشن جمینی از رابط کاربری مناسب برای افراد مبتدی و حرفه ای برخوردار می باشد. این اپ بسیار سریع بوده و سرعت انجام تراکنش های آن بسیار بالا می باشد.

4.ای تورو (eToro)

ای تورو را می توان یکی از اپلیکیشن های قوی در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال دانست. این اپلیکیشن صرافی برای سیستم عامل های اندروید، ios، و نسخه دسکتاپی در دسترس کاربران قرار گرفته است. eToro امکان خرید و فروش شانزده رمز ارز گوناگون را به کاربران خود می دهد. یکی از مزایای مهم این اپلیکیشن معامله ارزهای دیجیتال، عدم دریافت کمیسیون می باشد. چه اقدام به سرمایه گذاری بلند کرده و چه قصد نوسان گیری داشته باشید نیازی به پرداخت کارمزد نخواهید داشت.