نمونه کار طراحی اپلیکیشن مادیران

تلوزیون، یخچال ، لباسشویی و … از وسایل ضروری هر منزل می باشد. با طراحی اپلکیشن فروشگاهی ارتباط خود با کاربران را زیاد کنید و در وقت آنها صرفه جویی کنید. نمونه طراحی اپلیکیشن مادیران باعث راحتی در خرید و فروش شده و در زمان و هزینه کاربران صرفه جویی می کند

اپلیکیشن مادیران برای اینکه بتواند با مشتریان خود تعامل بیشتری داشته باشد و خدمات متنوع خود را به راحتی و با ابزاری کارآمد ارائه کند، با تیم آرسا اپ به منظور طرح کردن راه حلی مناسب ارتباط برقرار کرد. راهکار ما طراحی اپلیکیشن و طراحی اپلیکیشن خدماتی و طراحی اپلیکیشن فروشگاهی بود. به همین شکل مراحل طراحی نمونه اولیه مادیران آغاز شد.

شرکت نرم افزاری آرسا اپ خدمات طراحی سایت و سئو سایت با قیمت مناسب سئو انجام می دهد.

نمونه-طراحی-اپلیکیشن-مدیران
-طراحی-اپلیکیشن-مدیر-مطب

فرآیند طراحی اپلیکیشن مادیران

در ابتدا جلساتی بین تیم طراحی اپلیکیشن آرسا اپ و کارفرما به منظور بیان نیازها و درخواست های کارفرما برگزار شد. در طی این جلسات درباره موضاعاتی نظیر نیازهای کسب و کارهای امروزی به ارائه خدمات آنلاین برای مشتریان و هدف کارفرما بحث شد و به اینصورت بود که با طراحی اپلیکیشن فروشگاهی بتواند به ارائه خدماتی متنوع بصورت آنلاین در شهر تهران بپردازد. پس از بررسی جامعی از شرایط کارفرما و همینطور نیازهایی که یک اپلیکیشن فروشگاهی برای ارائه هرچه بهتر محصولات دارد، تیم طراحان آرسا اپ اقدام به مدل سازی کردن آن ساخت نمونه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی کرد.

 

با توجه به جلساتی که به منظور هماهنگی بین طرفین انجام شد و همینطور بررسی های جامع و دقیقی که توسط تیم آرسا اپ صورت گرفت، نتیجه نهایی نمونه کار طراحی اپلیکیشن مادیران کاملا رضایت بخش و موفقیت آمیز بود. شرکت نرم افزاری آرسا اپ طی یکسال بطور رایگان از سایت طراحی شده پشتیبانی می کند.

 

تصاویر نمونه اولیه اپلیکیشن مادیران

اپلیکیشن خود را سفارش دهید
شما می توانید برای درخواست طراحی اپلیکیشن خود با ما تماس بگیرید و یا از طریق چت آنلاینی وب سایت شماره تلفن خود را وارد نمایید و در اسرع وقت تیم بازاریابی آرسا اپ با شما تماس خواهند گرفت.
تماس با آرسا اپ

تکنولوژی های استفاده شده

  • adobe XD
  • adobe illustrator
  • adobe photoshop
  • React Native
  • Php laravel
  • Android studio
امکانات-پنل-مدیریتی-اپلیکیشن-فروشگاهی
بازگشت به لیست

Related projects