سایت و اصول طراحی آن

طراحی سایت پزشکی

امروزه استفاده از اینترنت و خدمات آنلاین بطور چشمگیری در میان مردم رواج پیدا کرده است. امروزه افراد ابتدا خدمات و نیازهای خود را در فضای وب و بطور آنلاین جستجو می کنند. یکی از خدمات و سوالات پرتکرار در فضای وب، خدمات پزشکی می باشد. با طراحی سایت پزشکی می توانید بخشی از خدمات خود را از جمله نوبت دهی بطور آنلاین به کاربران عرضه کنید و سایر خدماتی که  در کلینیک و یا درمانگاه ارائه می شود را در سایت معرفی کنید  و به اطلاع کاربران برسانید. شرکت نرم افزاری آرسا اپ با هدف بهبود سطح کیفیت خدمات رسانی و ارائه خدمات پزشکی بطور گسترده، برای جامعه محترم پزشکان، سایت پزشکی طراحی می کند.

اهمیت ساخت سایت پزشکی

براساس تحقیقات پیو (pew)، حدود 80 درصد مردم سوالات خود درباره سلامت و بهداشت را در فضای وب  جستجو می کنند و سعی می کنند از طریق همان مطالب یافت شده علائم مریضی خود را تشخیص و تمییز دهند و راه درمان آن را بیابند. بنابراین پزشکان با طراحی سایت پزشکی برای خود؛ ضمن شناسایی و معرفی خود می توانند راه حل هایی برای درمان بیماری بصورت آنلاین ارائه دهند.

اهمیت-طراحی-اپلیکیشن-تاکسی-یاب

مشاوره ساخت سایت پزشکی

امروزه بدلیل پیشرفت تکنولوژی و دنیای دیجیتال، میزان استفاده از فضای وی  بدلیل راحتی کاربران برای رفع نیازهایشان رو به افزایش است. طراحی سایت از مواردی است که باعث رشد کسب و کار شما  می شود؛ و می‌توانید  بدون محدودیت زمانی و مکانی کالاها و خدمات حود را ارائه دهید

برای مشاوره رایگان و اختصاصی ساخت سایت پزشکی ریسپانسیو با شرکت نرم افزاری آرسا اپ تماس بگیرید. تیم مشاوران مجرب شرکت آرسا اپ آماده ارائه مشاوره به شما و مناسب‌ترین قیمت ساخت سایت پزشکی هستند.

مشاوره-طراحی-اپلیکیشن-فیلم

امکانات و خدمات طراحی سایت پزشکی

مزایای طراحی سایت پزشکی

مزایای-طراحی-سایت-پزشکی

نمونه کار طراحی سایت

طراحی سایت
تیم طراحی سایت شرکت نرم افزاری آرسا اپ از افرادی جوان با تجربه حرفه ای تشکیل شده است و تجربه بسیاری در این زمینه دارند. جهت مشاوره طراحی سایت با قیمت مناسب طراحی سایت با تیم مشاوره شرکت آرسا اپ تماس بگیرید

هزینه و قیمت طراحی سایت پزشکی

چند نمونه از طراحی وبسایت های پزشکی موفق

طراحی سایت پزشکی آلفرد Alfred

تمرکز این سایت در برجسته کردن پزشکان و محققان پزشکی است. در سایت پزشکی آلفرد ، بیمارستان های مربوط به این سایت معرفی شده اند و در بخش بعدی سرویس ها و کلینیک های ارائه دهنده این سایت مشخص داده شده اند.

طراحی سایت (Life care )

این سایت اطلاعات جذابی در مورد سلامتی دارد. در طراحی سایت پزشکی life care تصاویر زنده و زیبایی وجود دارد که به محض باز کردن سایت با آن رو برو   می شوید و برایتان در عین سادگی جذاب و صمیمی است.

طراحی سایت مرکز پزشکی St. Andrew’s

درصفحه اول سایت مرکز پزشکی با شعار این مرکز پزشکی روبرو می شویم: “where life is taken care of”  جایی که از زندگی مراقبت می شود و یک مرکز بسیار موفق است.

طراحی-سایت-پزشکی-کلینیک
طراحی-سایت-پزشکی-بیمارستان

طراحی وبسایت بیمارستان Royal Melbourne

گالری تصاویر در طراحی سایت بیمارستان رویال ملبورن حس اطمینان را به کاربر می دهد و تجربه کاربری خوبی را به کاربر می دهد. این سایت شامل اطلاعات برای بیمار و بازدید کنندگان عمومی است .

طراحی سایت پزشکی
جهت مشاوره طراحی سایت پزشکی با تیم مشاوره شرکت آرسا اپ تماس بگیرید
کلیک کنید

سئو ساخت سایت پزشکی

سئو سایت به معنای بهینه سازی در جهت نمایش سایت شما در موتورهای جستجو است. اکثر کاربران اینترنت در ابتدا کلمه مورد نظر خود را در موتورهای جستجو سرچ می کنند و در راستای آن موتورهای جستجو در سایت، بهترین سایت ها در زمینه آن کلید واژه را نمایش می دهند. طراحی سایت پزشکی شما بر اساس   سئو سبب می شود تا سایت شما توسط موتورهای جستجو به افرادی که کلید واژه های درج شده در سایت شما را جستجو کرده اند نمایش داده شود و بازدیدکنندگان سایت شما افزایش می یابد    و در راستای آن باعث افزایش فروش و سودآوری شما می شود. تیم سئو آرسا اپ خدمات سئو سایت شما را با قیمت مناسب سئو  انجام می دهد.

سئو-طراحی-سایت-تبلیغاتی
طراحی-اپلیکیشن-پزشکی

طراحی اپلیکیشن پزشکی

با هدف ارائه خدمات بهتر به مشتریان ، تیم طراحی آرسا اپ این فرصت را ایجاد کرده است که در کنار طراحی سایت پزشکی ، طراحی اپلیکیشن پزشکی و همگام با طراحی سایت پزشکی ، با دو پلتفرم اندروید و ios،  برای ارتباط راحت تر با کاربران انجام دهد و بدلیل نیاز به بروز رسانی خودکار در یکی از آنها در صورت تغییر در دیگری، همه اپلیکیشن های طراحی شده در شرکت آرسا اپ قابلیت همگام سازی اطلاعات با سایت طراحی شده مخصوص آن، دارند.

سوالات متداول

معمولا زمان انجام پروژه های استاندارد ساخت فروشگاه اینترنتی آنلاین ، بین 1 تا 2 ماه کاری زمان میبرد.

تیم آرسا اپ پس از تکمیل طراحی سایت شما،تا یک سال بصورت کامل تمام مسائل فنی و پشتیبانی را انجام میدهد.پس از پایان قرارداد یکساله درصورت رضایت از تیم ما امکان تمدید قرار داد برای یکسال دیگر، وجود خواهد داشت.

طبق قوانین آرسا اپ،40 درصد مبلغ نهایی پروژه درابتدا شروع کار از طرف مشتری گرامی دریافت خواهد شد؛ و مابقی هزینه ها در یک یا دو مرحله بصورت کامل تسویه خواهد شد.

تیم مارکتینگ آرسا اپ پس از بررسی همه جزئیات ایده شما،یک پروپزال و وایرفریم برای شما ارسال خواهد کرد که تمام جزئیات روند کار از جمله هزینه و زمان بندی ساخت اپلیکیشن در آن ذکر خواهد شد.

5/5 - (2 امتیاز)
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *