طراحی سایت صنعتی

با پیشرفت اینترنت،  بسیاری از کسب و کارها برای ارتباط و تعامل بیشتر با مشتری  وارد فضای وب شده ­اند و برای خود یک وب سایت طراحی کرده­ اند. بخش صنعت و واحدهای تولیدی برای اینکه بتوانند در این شرایط فعالیت خود را توسعه دهند ودرآمد بیشتری کسب کنند، نیازمند خروج از حالت سنتی و ورود به فضای پیشرفته یعنی وب هستند. طراحی سایت صنعتی یک راهکار بسیار مناسب جهت معرفی و توسعه صنعت و یا کارخانه مورد نظر و در راستای آن افزایش فروش و درآمد صنعت مورد نظر می باشد.

به دلیل افزایش رقابت میان صنایع مختلف، تولیدکنندگان بازاریابی و فروش محصولات و تجهیزات صنعتی خود را به خدمات خود اضافه کرده اند .طراحی سایت صنعتی در قالب طراحی سایت فروشگاهی به صنعت مورد نظر کمک می کند تا با فروش محصولات خود به طور پوسته با مشتریان خود در ارتباط باشند و برند آن ها شناخته شود. 

بعد از طراحی سایت همچنین برای اینکه در صفحه اول گوگل دیده شوید لازم است تا سئو و بهینه سازی سایت خود را به گروه سئو آرسا اپ بسپارید و بعد از مدتی نتایج دلخواه خود از جمله دیدن سایت شما در نتایج صفحه اول گوگل، را می بینید.

طراحی-وبسایت-صنعتی-در-شیراز

دلایل طراحی وبسایت صنعتی و مزیت های آن

دلیل طراحی سایت صنعتی

با رونق تولید در بخش صنعت و تنوع محصولات یک رقابتی میان کارخانه ها و تولیدکنندگان مختلف به وجود آمده است و برای فروش و درآمد بیشتر باید خدمات و محصولات هر صنعت به روش هوشمندانه ای تبلیغ شوند.

با طراحی یک سایت برای صنعت مورد نظر ، علاوه بر معرفی صنعت مورد نظر، محصولات و خدمات آن صنعت بصورت آنلاین با هزینه ای کمتر بدون محدودیت تبلیغ می شود و اطلاعات و محصولات به راحتی به معرفی مصرف کنندگان می رسد. زیرا کاربران تمایل دارند که بدون مراجعه حضوری و با مراجعه به فضای مجازی و وب سایت صنعت مورد نظر از محصولات آن صنعت و کیفیت و قیمت خدمات مطلع شوند.

صنعت یا کارخانه مورد نظر نیز می تواند با داشتن یک سایت صنعتی حرفه ای، بصورت آنلاین بدون مراجعه حضوری کاربران، محصولات و خدمات خود را به کاربران داخل و خارج کشور معرفی کند و بصورت ویژه ای به فروش برساند

مشاوره رایگان و هدفمند آرسا اپ

شما برای ورود به دنیای دیجیتال و طراحی سایت صنعتی و توسعه صنعت خود از طریق طراحی سایت،  نیاز به مشاوره دارید تا خواسته و نیازتان را شناسایی نموده و شما بهترین تصمیم را بگیرید و در راستای خواسته ها و نیازهایتان و تصمیماتی که گرفتید یک سایت حرفه ای برای شما توسط آرسا اپ طراحی شود.

logoarsa

 شماره تلفن خود را در فرم روبرو وارد نمایید. مشاوران آرسا اپ در سریع ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت

ویژگی­ ها و خدمات طراحی سایت صنعتی

چند زبانه بودن

اگر صنعتی، محصولات خود علاوه بر داخل کشور، در خارج کشور نیز عرضه می کند؛ سایت صنعتی قابلیت پشتیبانی از چندین زبان را دارد. 

 

معرفی خدمات و محصولات صنعتی

در سایت های صنعتی باید در جهت برند سازی شرکت به معرفی خدمات و محصولات شرکت برای کسب درآمد بیشتر و نیز تعامل بیشتر با مشتریان پرداخته شود تا بصورت آنلاین  بفروش برسد

خدمات طراحی سایت صنعتی
  • امکان ثبت نام و ورود برای مشتریان

  • ارائه کاتالوگ محصولات واحد صنعتی
  • دسته بندی پیشرفته و فیلتر هوشمند برای تجهیزات صنعتی
  • جستجوی پیشرفته در میان خدمات و محصولات
  • گالری تصاویر از تجهیزات و محصولات صنعتی
  • قابلیت سفارش آنلاین و پرداخت اینترنتی برای مشتریان
  • بخش نظرسنجی از مشتریان
  • بخش پشتیبانی محصولات و ارتباط با مشتری
  • ثبت آدرس دقیق در نقشه گوگل برای دسترسی راحت تر
  • خبرنامه برای ارائه جدید اخبار و خدمات
  • معرفی نمایندگی های موجود در سطح کشور
  • قابلیت گرفتن پشتیبانی و بک آپ از اطلاعات سایت
  • اپلیکیشن همگام و حرفه ای همراه با طراحی سایت صنعتی
  • طراحی ریسپانسیو

  • پشتیبانی آنلاین

  • طراحی جذاب و کاربردی

     

تعرفه طراحی سایت صنعتی

تعرفه طراحی سایت با توجه به فاکتورهای زیادی می تواند متغیر باشد که این تغییرات در قیمت طراحی سایت صنعتی تاثیر گذار هستند. هر صنعت نیازهای خاص خود را دارد و شرکت آرسا اپ با ارائه بسته های متنوع تلاش کرده نیازهای مختلف را با هزینه حداقلی پوشش دهد.

شرکت آرسا اپ دو پکیج مختلف طراحی سایت صنعتی حرفه ای همراه با طراحی اپلیکیشن، با تعرفه ای مناسب، در مدت زمانی کوتاه  برای شما در نظر گرفته است.

پگیج_طلایی_طراحی_سایت_پوشاک
پکیج نقره ای

و بسياری بخش های ديگر كه بعد از نيازسنجی هر واحد صنعتی می توان به سايت اضافه كرد.

 

نیازسنجی واحد صنعتی برای طراحی وبسایت صنعتی

همین الان وب سایت صنعتی خود را سفارش دهید!

شما می توانید برای درخواست ساخت وب سایت صنعتی و همینطور ساخت اپلیکیشن با شماره 88846822-021 تماس بگیرید و یا از طریق چت آنلاین وب سایت شماره تلفن خود را وارد نمایید ، در اسرع وقت تیم بازاریابی آرسا اپ با شما تماس خواهند گرفت.

بعد از طراحی سایت باید یک سئوکار حرفه ای برای رشد سایت خود استخدام کنید.

سئو سایت صنعتی

این که سایت شما در صفحه و لینک چندم قرار گرفته باشد تاثیر مستقیمی در موفقیت شما دارد. زیرا اکثر کاربران اینترنت ابتدا عبارت مورد نظر خود را در گوگل وارد می کنند و چند لینک ابتدایی را بازدید می کنند و در صورت عدم دریافت پاسخ سوال خود، صفحات دیگر را بررسی می کنند.

شما می بایست به منظور ارتقا رتبه سایت خود برای موتورهای جستجوی گوگل، اقدام به سئو و بهینه سازی سایت صنعتی خود نمایید

سئو وبسایت صنعتی

شما می توانید برای درخواست ساخت و طراحی سایت و ساخت وب سایت صنعتی و همینطور خدمات ساخت اپلیکیشن همگام با سایت و سئو سایت صنعتی خود با شماره  021.88846822  تماس بگیرید و یا از طریق چت آنلاین وب سایت شماره تلفن خود را وارد نمایید در اسرع وقت تیم بازاریابی آرسا اپ با شما تماس خواهند گرفت.