طراحی سایت وردپرسی

همانطور که گفته شد، وردپرس یکی از سیستم های مدیریت محتوا هست و طراحی سایت با آن بسیار پیشنهاد می شود. زیرا قابلیت های فراوانی دارد و اگر هنگام طراحی سایت با وردپرس به مشکلی خوردید ؛ با یک سرچ و جستجوی ساده در گوگل می توانید مشکل را برطرف کنید و اگر برنامه نویسی با php  را بلد باشید، می توانید طرح دلخواهتان را به راحتی باکد نویسی در وردپرس ایجاد کنید.

وردپرس به دلیل رایگان بودنش یکی از محبوب ترین سیستم های تولید محتوا است ،که در کنار رایگان بودنش، افزونه و پلاگین های رایگان و زیبایی دارد.

طراحی سایت وردپرسی و اپلیکیشن  یکی از خدمات شرکت نرم افزاری آرسا اپ می­باشد.  شرکت نرم افزاری آرسا اپ با توجه تناسب وب سایت و طرحی که می­خواهید یک قالب اختصاصی برای مشتری عزیز طراحی می کند . بعد از تایید مشتری یا کارفرما، طراحی سایت وردپرسی با اون قالب شروع می شود.  

طراحی سایت وردپرسی چیست؟

وردپرس یکی از سیستم های مدیریت محتوا (CMS) و متن باز میباشد که با زبان php نوشته شده است و از پایگاه داده my sql پشتیبانی می کند و امکانات و افزونه های رایگان خوبی دارد.

در سال 2003 وردپرس ، از آن زمان به بعد بزرگترین ابزار وبلاگ نویسی میزبانی در جهان با توجه به اینکه در میلیون ها سایت استفاده می شود و روزانه ده ها میلیون نفر آن را می بینند شد.

 وردپرس در سال 2003 با استفاده از یک کد ساده با کاربرانی اندک شروع به کار کرد و به مرور توسط مت مولنوگ ، توسعه یافت و امکانات جدید به امکانات قبلی افزوده شد و به مرور یک سیستم مدیریت جهانی شد.

خرید طراحی سایت با وردپرس
طراحی سایت وردپرسی

مشاوره آرسا اپ

شرکت نرم افزاری آرسا اپ با برخورداری از سابقه طولانی در زمینه طراحی سایت  وردپرسی و طراحی سایت حرفه ای و سئو آن به شما پیشنهاد میکند که یک مشاوره اختصاصی، رایگان و درجه یک با تیم مشاوره آرسا اپ داشته باشید. فارغ از نوع کسب و کار شما، شما برای ورود به دنیای دیجیتال و طراحی سایت و خدمات سئو سایت به مشاوره نیاز دارید.

و بدلیل پشتیبانی یکساله رایگان توسط شرکت نرم افزاری آرسا اپ، تمامی معایب سایت توسط تیم مجرب و جوان طراحی سایت با وردپرس شرکت رفع می شود.

شما عزیزان می توانید با شماره های روبرو تماس بگیرید و از طریق چت آنلاین، شماره تلفن خود را بدهید تا در سریع ترین زمان ممکن تیم مشاوره و یا بازاریابی آرسا اپ با شما تماس بگیرند.

ثبت مشاوره رایگان

لوگو-آرسا

قیمت طراحی سایت وردپرسی

طراحی سایت وردپرسی

میلیون تومان 35
  •  
محبوب

سایت های معروف طراحی با وردپرس

شرکت مرسدس بنز یک شرکتی آلمانی است و جزو بزرگترین شرکت های تولید اتومبیل در جهان می باشد. سایت اصلی این شرکت برای بخش اخبار و معرفی محصولات خود را با وردپرس انجام داده است.

شرکت ناسا که در زمینه هوا و فضا فعالیت دارد؛ برای اطلاع رسانی در سایت خودش از وردپرس استفاده کرده است و طراحی سایت وردپرسی می باشد.

شرکت شاتل یکی از بزرگترین شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت در ایران است. سایت این شرکت با قالب اختصاصی با وردپرس طراحی شده است .

طراحی سایت

چرا باید وردپرس را انتخاب کنیم ؟

وردپرس توسط چندین برنامه نویس در جهان در حال توسعه و به روزرسانی است . هر روز افزونه های مختلفی چه تجاری و رایگان در حال انتشار است.

زبان وردپرس بر پایه php است . فریم ورک های زیادی دارد و اگر به زبان php مسلط باشید؛ به راحتی می توانید سایت خود را با وردپرس طراحی کنید.

وردپرس سئو خوب و استانداردی دارد و با اضافه کردن یک افزونه در وردپرس به راحتی می توان سئو سایت را ارتقا ء داد.

شما همچنین میتوانید ساخت سایت وردپرس با گوشی نیز انجام دهید.طراجی ساست وردپرسی هم قابلیت اجرا در موبایل و هم در سیستم را دارند و میتواند برای هر یک به صورت اختصاصی طراحی شود. 

نمونه کار طراحی سایت وردپرسی

نمونه کار طراحی سایت ، سایت دیدی بگیر
نمونه کار طراحی سایت ، سایت الکترو بندیک
نمونه کار طراحی سایت ، سایت ابزار بوش
نمونه کار طراحی سایت ، سایت صفری صنعت
نمونه کار طراحی سایت ، کژوان قهوه

مشاوره به همراه تحلیل رایگان وب سایت

مزایا طراحی سایت و وردپرسی چیست؟

1-وردپرس یک پلتفرم متن باز (open source) است

متن باز بودن وردپرس به این معناست که توسعه دهندگان وب سایت برای طراحی سایت وردپرسی و توسعه سایت ، نیازی به کدنویسی اولیه و پایه ندارند ومی‌توانند کدهای مورد نظر خود را به آن اضافه کنند و به راحتی در اختیار دیگران قرار دهند.

 

۲- سادگی در طراحی و سهولت در مدیریت وب سایت

با حداقل اطلاعات فنی در زمینه برنامه نویسی می‌توان یک سایت با قالب دلخواه با وردپرس طراحی کرد. همچنین طراحی سایت وردپرسی به دلیل دارا بودن یک رابط بصری، فرایند اضافه کردن صفحات جدید، آپلود تصاویر و … را بیش از پیش آسان کرده است.

مدیر سایت می‌تواند کاربران متفاوتی را بعنوان مدیر در سایت تعریف کند و به هر کدام از آنها سطوح دسترسی مختلفی را بدهد.

 

۳- تنوع در افزونه‌ها (plug –in)

از مهمترین مزیت‌های طراحی سایت وردپرسی، تعداد زیادی افزونه هایی است؛ که دارد. بنا بر نیاز مشتری می‌توان از این افزونه‌ها استفاده کرد. افزونه‌های موجود در وردپرس یا به صورت رایگان ارائه شده‌اند و اگر بصورت غیر رایگان ارائه شده باشند؛  قیمت منطقی و مناسب برای افزودن دارند.

 

 

مزایا طراحی سایت وردپرسی

4-قابلیت توسعه پذیری ساده و سریع

از مهمترین مزیت‌های وردپرس، تعداد زیادی افزونه هایی است؛ که دارد. بنا بر نیاز مشتری می‌توان از این افزونه‌ها استفاده کرد. افزونه‌های موجود در وردپرس یا به صورت رایگان ارائه شده‌اند و اگر بصورت غیر رایگان ارائه شده باشند؛  قیمت منطقی و مناسب برای افزودن دارند.

 

۵. انعطاف پذیری در طراحی

وردپرس پلتفرمی کاملا انعطاف‌پذیر می باشد و قابلیت شخصی‌سازی و طراحی اختصاصی بر‌اساس سلیقه مشتری  و علاوه بر آن طراحی سایت ریسپانسیو دارد.

 

6-امنیت بالا وردپرس

طراحی سایت وردپرسی امنیت بالایی دارد. اگر شما می خواهید امنیت وردپرس خودتان با وجود بالا بودن و بروز بودن امنیت وردپرس، امنیت آن  را بالا تر ببرید. می ­توانید از افزونه های وردپرس استفاده کنید یا تنظیمات ورود دو مرحله ای وردپرس را فعال کنید.

معایب وردپرس چیست؟

1-به روزرسانی‌های مداوم 

وردپرس به صورت دوره‌ای نسخه‌های جدید قالب‌ها و افزونه‌های خود را ارائه می‌کند که با به روزرسانی آنها، امکان دارد تغییراتی در ظاهر و عملکرد افزونه‌ها و قالب ایجاد شود. البته اگر سایت شما توسط یک تیم حرفه ای طراحی شود، به راحتی می توان این مشکل را رفع کرد.

2- استفاده بیش از حد از منابع

نصب تعداد زیاد افزونه در جهت بالابردن امکانات وب‌سایت باعث استفاده بیش از حد از منابع سرور شده و در راستای آن برای جلوگیری از کاهش سرعت سایت ، سرویس میزبانی سایت را باید ارتقاء دهید؛ و همانطور که گفته شد اگر طراحی  سایت شما توسط تیم حرفه ای انجام شود؛ برای ارتقاء سرویس میزبان سایت، شرکت های معتبر ارائه دهنده خدمات میزبانی وب را می شناسد و این مشکل را نیز رفع می کند.
معایب طراحی سایت وردپرسی
سفارش طراحی سایت وردپرسی

روند طراحی سایت وردپرسی چیست؟

1-انتخاب نام دامنه مناسب

محبوب‌ترین دامنه‌ها .net، .org، .com  و ir. هستند. اما شما باید نوع سایت خود را مشخص کنید. به عنوان مثال اگر سایت شما تجاری است، دامنه com. مناسب است. که البته انتخاب و خرید دامنه از بهترین شرکت های ارائه کننده سرور و دامنه با شرکت نرم افزاری آرسا اپ می باشد.

2-انتخاب قالب مناسب سایت وردپرسی

در این مرحله شما دو راه پیش رو دارید؛ یکی اینکه از قالب‌های آماده استفاده کنید یا اینکه قالب اختصاصی سفارش دهید که صد البته گزینه دوم بهتر است.

3- پیکر بندی قالب وردپرس

نصب قالب وردپرس نیاز به تنظمات خاصی دارد اعم از نصب افزونه‌های مورد نیاز، تنظیم منو‌ها و… . البته نگران نباشید، این کار را شرکت نرم افزاری آرسا اپ انجام می دهد.

سوالات متداول

به سیستم مدیریت محتوای سایت CMS گفته می‌شود. قسمتی است که در آن می توان محتوای سایت شامل صفحات، تصاویر و ویدئوها را تغییر داد.

تمامی پروژه‌هایی اختصاصی که آرسا اپ طراحی و کدنویسی می‌کند به مدت یکسال دارای پیشتیبانی  رایگان می‌باشند. بعد از این مدت نیز می‌توانید با پرداخت هزینه از خدمات پشتیبانی سایت وردپرس بهره‌مند شوید.

وردپرس سالانه ۴ تا ۸ بار به روزرسانی می‌شود و به‌روزرسانی‌های منظم و مداوم امنیت وب‌سایت‌های وردپرس را افزایش می‌دهد.

 خیر نیاز نیست. وردپرس طوری طراحی شده است که مرحله به مرحله کاربر را هدایت می‌کند تا تنظیماتی که مایل است را در وردپرس سایت خود انجام دهد. در صورت بلد بودن دانش کد نویسی، قالب و طراحی وبسایت شما زیباتر و اختصاصی تر خواهد بود.

در حال حاضر ۱۶۹ ترجمه وردپرس وجود دارد که زبان فارسی نیز یکی از آن‌هاست.

خرید طراحی سایت با وردپرس
با ما در ارتباط باشید