در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی و ورود آن به حوزه‌های مختلف زندگی تغییرات زیادی در تمام بخش ها از جمله در صنعت بهداشت و پزشکی شده  ایجاد شده است. یکی از مهم ترین تغییرات و یا پیشرفت‌های مهم در این حوزه، طراحی اپلیکیشن‌های پزشکی است که به مراقبت و بهبود سلامت افراد کمک می‌کنند. این اپلیکیشن ها باعث دسترسی راحت تر بیمار به پزشک شده و در زمان نیز بسیار صرفه جویی کرده است زیرا فرد بیمار دیگر نیاز نیست که برای تعیین یک وقت از پزشک در صف های طولانی بخش پذیرش و یا خطوط تلفن بماند مزیت دیگری که برای فرد بیمار وجود دارد این است که به راحتی میتواند با پزشک مورد نظر خود تعامل داشته باشد

طراحی اپلیکیشن پزشکی

با بیشتر شدن تعداد بیمارستان‌هایی که از اپلیکیشن پزشکی استفاده می‌کنند، پزشکان به سرعت شیوه درمان را تغییر داده اند. دیگر روزهایی که مردم برای رفتن پیش متخصص در صف می ایستادند گذشته است. رضایتمندی از طراحی اپلیکیشن‌ پزشکی بیش از پیش شده است. اپلیکیشن‌های پزشکی قادر به تعامل میان بیماران و پزشکان هستند و به بیمار این امکان را می‌دهد که کل روند پزشکی روان‌تر شود. طراحی اپلیکیشن پزشکی باعث بهبود خدمات پزشکی می‌شود. نظارت بر بیمار از راه دور به منظور کاهش پذیرش در بیمارستان از مهمترین مزایای ساخت اپلیکیشن پزشکی است.

اپلیکیشن پزشکی مناسب چه کسب و کارهایی است؟

طراحی اپلیکیشن برای پزشکان

طراحی اپلیکیشن پزشکان ارتوپدی

طراحی اپلیکیشن دندان پزشکی

طراحی اپلیکیشن پرستاران

طراحی اپلیکیشن مراکز درمانی

طراحی اپلیکیشن کلینیک

طراحی اپلیکیشن تصویربرداری و رادیولوژی

طراحی اپلیکیشن کلینیک زیبایی

طراحی اپلیکیشن مقالات پزشکی

طراحی اپلیکیشن مراکز بهداشتی

طراحی اپلیکیشن پزشکی آزمایشگاه

طراحی اپلیکیشن فروشگاه تجهیزات پزشکی

تعرفه طراحی اپلیکیشن پزشکی

هزینه طراحی اپلیکیشن اندروید و ios

تومان 25/000/000
  •  

هزینه طراحی وبسایت و اپلیکیشن اندروید و ios

تومان 35/000/000
  •  

امکانات اپلیکیشن پزشکی

1 – هسته اصلی

2 – پنل مدیریت

پنل مدیریتی
حساب کاربر

3 – نسخه کاربر

بانوبت - نوبت دهی آنلاین پزشکان

طراحی اپلیکیشن پزشکی اختصاصی

با توجه به تخصص و نوع نیازی که در نظر دارید اقدام به طراحی اپلیکیشن پزشکی و سلامت کنید که در آخر برخی ویژگی های مهم این اپ می تواند در کسب و کار و تعداد کاربران شما موثر باشد. برای طراحی اپلیکیشن اختصاصی از امکاناتی که برای طراحی اپلیکیشن، نیاز دارید، مسائل و راه حل های آن و … لیستی تهیه کنید.هنگامی که وایرفریم اپلیکیشن طراحی شد، توسط متخصص گرافیک بررسی شده و رابط کاربری آن طراحی شود و نهایتا کد نویسی برنامه توسط یک برنامه نویس آغاز شده و اپلیکیشن وارد مرحله تست می شود. در صورتی که مساله ای وجود نداشته باشد، طراحی اپلیکیشن پزشکی به پایان خواهد رسید.مراحل طراحی اپلیکیشن پزشکی اختصاصی:

  • طرح سفارش ساخت اپلیکیشن
  • طراحی رابط کاربری
  • برنامه نویسی اپلیکیشن
  • تست و آزمایش اپلیکیشن
  • تبلیغات و انتشار اپلیکیشن

مشاوره به همراه تحلیل رایگان وب سایت

برای تکمیل سفارش سئو فقط کافی است تا شما شماره تماس خود را در کادر زیر برای ما ارسال کنید تا در خواست شما برای سفارش سئو ثبت شود. تیم متخصص آرسا اپ در اسرع وقت با شما گرفته و در صورت نیاز یک مشاوره تخصصی رایگان نیز به شما ارائه می دهد.

home-16-brands

طراحی اپلیکیشن پزشکی

طراحی اپلیکیشن پزشکی باعث می گردد تا ما با مخاطبان خود ارتباط بهتری داشته باشیم زیرا در دسترس ترین وسیله ای است که افراد با آن سرو کار دارند. شاید بتوان گفت که نود در صد از افراد فعال جامعه از موبایل استفاده کرده و بسیاری از کارهای مهم خود را با موبایل انجام می دهند. یکی از این نوع اپلیکیشن ها که کارآیی بالایی دارد اپلیکیشن پزشکی است که البته متقاضیان زیادی نیز در سطح جامعه دارد. این موضوع از  جهات مختلف ، ارزش و اهمیت دارد پس مقاله ی ما را دنبال کنید تا اطلاعات خوبی در این زمینه کسب نمایید.

چرا طراحی اپلیکیشن اهمیت دارد؟

این روزها علم و تکنولوژی پیشرفت فراوانی کرده و اغلب کارها را می توان به طرق مختلف از راه دور انجام داد. روش های خرید و فروش آنلاین و  همچنین انجام خدمات آنلاین در بین مردم از استقبال ویژه ای برخوردار می باشد. البته بسیاری از این کارها از طریق اپلیکیشن موبایل انجام می گردد. یکی از این اپلیکیشن ها ، اپلیکیشن پزشکی می باشد. تلفن های همراه، سیستم عامل های متعددی دارند و شما باید برای هرکدام از آنها  یک نوع اپلیکیشن خاص را طراحی کنید. همانطورکه می دانید این روزها اغلب موبایل ها سیستم اندروید  دارند و به همین دلیل بیشترین کسانی که می توانند از اپلیکیشن شما استفاده نمایند افرادی هستند که سیستم اندروید بر روی گوشی های خود دارند. اگر تصمیم دارید یکی از  بهترین اپلیکیشن ها را بر روی گوشی خود نصب نمایید اپلیکیشن پزشکی  بهترین گزینه ی موجود می باشد. با طراحی اپلیکیشن پزشکی خواهید توانست به بیش از 90 درصد مخاطبان  خود دسترسی داشته باشید.

کاربردهای اپلیکیشن های پزشکی

ما برای حرف خود که می گوییم یکی از بهترین اپلیکیشن ها از نوع پزشکی آن می باشد دلایلی داریم. مزیت های مهم این نوع از اپلیکیشن به  شرح زیر می باشد: شما توسط این نوع اپلیکیشن خواهید توانست ارتباط بین بیمار و پزشک را برقرار نمایید. به عنوان مثال مشورت و مصاحبه با  پزشک از راه دور و همچنین نظارت بر روند درمان بیماران همچنین پزشک از این طریق توصیه های لازم را به بیماران انجام داده و نوبت ویزیت بعدی را مشخص نماید. موبایل ها یی که در دسترس مردم قرار دارند آنها را در زمینه های مختلف یاری می کنند از جمله یاد آوری زمان دارو و ورزش و  بیدار شدن از خواب و … این برنامه ها در اپلیکیشن پزشکی گنجانده می شوند و شما خواهید توانست بسیاری از اطلاعات وسوالات خود را از طریق اینترنت و گوگل به  دست آورید. حال در صورتی که اپلیکیشن پزشکی داشته باشید اطلاعات کامل تر و جامع تری پیدا کرده و در مورد داروها ، بیماری ها و روش های درمان ، راهنمایی های لازم را کسب می نمایید. اپلیکیشن پزشکی می تواند در زمینه های مهم دیگری نیز به شما کمک نماید از جمله: رژیم غذایی، تغذیه ی سالم، نوشیدن آب به مقدار کافی در طول روز، برنامه های ورزش، مدیریت زمان خواب و …

سایر کاربردهای اپلیکیشن پزشکی

اپلیکیشن ارتوپدی

اپلیکیشن کلینیک های زیبایی

اپلیکیشن دندانپزشکی

اپلیکیشن آزمایشگاه تشخیص طبی

اپلیکیشن داروخانه

اپلیکیشن اختصاصی درمانگاه و کلینیک

و…
باید بدانید که ممکن است اغلب افرادی که از اپلیکیشن شما استفاده می کنند برای دریافت خدمات پزشکی به شما مراجعه نمایند. این نوع از تبلیغات در زمره ی بازار یابی محتوایی قرار می گیرد و تاثیر بسزایی در موفقیت تجارت های مختلف خواهد داشت. شما با  داشتن اپلیکیشن پزشکی ارتباط محکم و دوستانه ای با افراد پیدا خواهید کرد  و احساس وفاداری را بین خود و متقاضیان به وجود  خواهید آورد. این نوع از تبلیغات، تاثیر بسیاری از نظر روانی بر روی دو طرف داشته و تبلیغی بسیار مهم می باشد.

امکانات اپلیکیشن پزشکی

جست و جوی پزشکان : شما خواهید توانست لیست کاملی از پزشکان مختلف به همراه آدرس و شماره تماس آنها را پیدا کنید.  امکان پیدا کردن مطب ها و درمانگاه ها که این کار با اتصال گوگل مپ به اپلیکیشن ممکن می باشد و شما خواهید توانست مسیرهای منتهی به مطب پزشکان و یا درمانگاه ها را پیدا کنید. امکان گرفتن نوبت: یکی از جذاب ترین و محبوب ترین استفاده های اپلیکیشن های پزشکی، دریافت نوبت از پزشکان مورد نظر خود می باشد. شما در قالب یک فرم به کاربر اجازه می دهید نوبت های آزاد را در زمان های مختلف مشاهده کرده و اقدام به گرفتن نوبت نماید. پیدا کردن نزدیک ترین پزشک از لحاظ جغرافیایی نیز از طریق اپلیکیشن پزشکی امکان پذیر می باشد. پیدا کردن نزدیک ترین پزشک از لحاظ جغرافیایی نیز از طریق اپلیکیشن پزشکی امکان پذیر می باشد. یادآوری زمان مصرف دارو: شما خواهید توانست در اپلیکیشن پزشکی فرایند درمان خود را به ثبت رسانده و نوبت داروهای خود را در ساعات مختلف تنظیم نمایید. بخش مجله ی  سلامت که اگر شما بتوانید در یک بخش مقالات و دانستنی های مهم پزشکی را قرار دهید افراد زیادی تشویق خواهند شد که اپلیکیشن پزشکی را نصب نمایند

نکات مهم در ساخت اپلیکیشن پزشکی

برای ساخت اپلیکیشن پزشکی بایستی موارد زیر را مد نظر قرار دهید:

انتخاب رنگ مناسب

رابط کاربری بی نظیر

فونت مناسب

کلیدها و منوها

قیمت

تجربه ی کاربری آسان

قیمت طراحی اپلیکیشن پزشکی

از آنجا که طراحی برنامه و اپلیکیشن پزشکی موضوعی مهم و گسترده می باشد به همین دلیل برای تعیین  قیمت طراحی این برنامه ها باید پارامترهای مختلفی را در نظر گرفت از جمله:

امکانات مورد نیاز

نوع محتوای به کار رفته در برنامه

زمان تحویل کار

نوع اپلیکیشن

و…

شما برای ساخت اپلیکیشن پزشکی می توانید به شرکت ها وافرادی که این کار را انجام می دهند مراجعه نمایید.  اگر در این مورد اطلاعات کافی ندارید می توانید به اینترنت و سایت های معتبر آن مراجعه کرده و لیست کاملی از این شرکت ها به همراه آدرس و شماره تماس آنها را پیدا کرده و نسبت به طرح اپلیکیشن پزشکی مورد نظر خود اقدام نمایید.

سوالات متداول

سرویس پوش نوتیفیکیشن اپلیکیشن برای اطلاع رسانی به کاربران از خدمات و محصولات جدید خود می باشد و  باعث پویایی و تعامل بهتر کاربران با اپلیکیشن  می شود.

پس از طراحی اپلیکیشن موبایل و تکمیل فرایند ساخت اپلیکیشن، تا یک سال پشتیبانی کامل اپلیکیشن شما (شامل توسعه، امنیت، پشتیبانی و …) توسط شرکت نرم افزاری آریا اپ انجام خواهد شد. پس از یک سال نیز در صورت رضایت، قرار داد پشتیبانی 1 ساله یا 6 ماهه بین آرسا اپ  و کارفرمای محترم بسته خواهد شد.

بله. اپلیکیشن های طراحی شده در دو پلتفرم اندروید و ios  بعد از تایید نهایی توسط کارفرما در بازهای مربوطه گوگل پلی، اپ استور، سیبچه و …. منتشر می شود.

هنگام ثبت سفارش و عقد قرارداد 40 درصد مبلغ تعیین شده را پرداخت خواهید کرد. مابقی هزینه در دو قسط در ادامه روند کار و پایان کار دریافت می شود.

معمولا زمان انجام پروژه‌های استاندارد ساخت اپلیکیشن، بین 1 الی 2 ماه طول خواهد کشید اما زمان دقیق آن بعد از بررسی ویژگی ها و امکانات اختصاصی اپلیکیشن مشخص خواهد شد.

4 دیدگاه در “طراحی اپلیکیشن پزشکی

  1. تعرفه طراحی اپلیکیشن نوبت دهی در مونیکس

  2. مو‌‌‌ژان گفت:

    ممنون از اطلاعات خوبتون

  3. مرتضی افخمی گفت:

    با سلام
    ساخت اپلیکیشن تا چه مدت طول میکشه

    1. arsaseyedin گفت:

      سلام، بین ۲ تا ۳ هفته طول میکسه تا تحویل داده بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در ارتباط باشید