طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار

اگر به دنبال طراحی سایت نیازمندی و آگهی هستید، حتما با بهترین سایت نیازمندی کشور یعنی سایت دیوار برخورد کرده اید که با ظاهر جذاب و ساده و همچنین اپلیکیشن کاربردی برای گوشی های موبایل توانسته بازار خرید، فروش و ثبت آگهی کشور را در دست بگیرد. بسیاری از افردا در اینترنت به دنبال طراحی سایت مثل دیوار و یا سورس اپلیکیشن دیوار و کسب درآمد از این طریق هستند.

از این رو تصمیم گرفتیم یک سایت ساز مشابه دیوار را به همراه اپلیکیشن طراحی کنیم، تا کسانی که مایل به ساخت سایت شبیه دیوار هستند، با قیمت منطقی و مناسب بتوانند سایت آگهی خود را راه اندازی کنند. در ادامه بیشتر با امکانات این سایت ساز حرفه ای آشنا خواهید شد.

قیمت طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار

هزینه ساخت اپلیکیشن خدماتی

نسخه ندروید و IOS
میلیون تومان 40
  • قابل دانلود برای کاربر اندروید و IOS
محبوب

هزینه ساخت سایت و اپلیکیشن خدماتی

نسخه ندروید و IOS
میلیون تومان 45
  • اپلیکیشن کاملا لینک با وبسایت

امکانات اپلیکیشن خدماتی

هسته اصلی

پنل مدیریت

نسخه کاربر

طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار

امروزه دسترسی راحت به اپلیکیشن ها باعث شده که تقریبا اکثر کسب و کارها برای خود یک اپلیکیشن مشابه دیوار داشته باشند. طبق آمار comScore کاربران اینترنت 87 درصد از اپلیکیشن ها استفاده می کنند و فقط 13 درصد از وب سایت ها استفاده میکنند. این بدین معنی است که اکثر کاربران اینترنت تمایل دارند نیازهایشان را از طریق اپلیکیشن ها رفع کنند و اگر شما صاحب کسب و کار هستید و هنوز اپلیکیشن موبایل برای کسب و کار خود ندارید به زودی بسیاری از کاربران خود و بازاری پر از مشتری را از دست خواهید داد؛ پیشنهاد کارشناسان آرسا اپ در شرایط کنونی داشتن یک اپلیکیشن مشابه دیوار است. یکی از حوزه های کاربردی و پرطرفدار در زمینه طراحی اپلیکیشن موبایل، طراحی اپلیکیشن شبیه دیوار است. این اپلیکیشن یکی از اپلیکیشن‌های آگهی و نیازمندی است که یک اپ واسطه بین خریدار و فروشنده است. ساخت اپلیکیشن آگهی محبوبیت زیادی بین افراد دارد. با طراحی برنامه‌هایی مثل دیوار می‌توانید به درآمد فوق العاده ای دست پیدا کنید. از مزایای ساخت اپلیکیشن دیوار فروش بی واسطه کالاها و معرفی خدمات است. شرکت نرم افزاری آرسااپ با داشتن نمونه کارهای قوی و تجربه بالا می‌تواند اپلیکیشنی شبیه دیوار را برای شما طراحی کند.

اگر شما به دنبال آگهی استخدام باشید یا از قیمت اجناس گوناگون موجود در بازار با مناسب‌ترین قیمت باخبر شوید یا بخواهید ماشین خود را بفروشید و به دنبال خریدار با بهترین پیشنهاد هستید یا به دنبال خرید کتاب‌های دسته دوم و مناسب باشید، یکی از بهترین و راحت‌ترین انتخاب‌ها برای شما استفاده از اپلیکیشنی مانند اپلیکیشن دیوار است که به علت ویژگی‌های گوناگونی که دارد، مانند رایگان بودن، امنیت، دسته‌بندی متنوع کالاها و ... کاربران فعال زیادی دارد که اکثر آنها به نحوی هم تولیدکننده و هم مصرف‌کننده هستند.
بی شک این اپلیکیشن باید ویژگی‌های متمایزی نسبت به سایر برنامه‌های مشابه داشته باشد که باعث جذب مخاطب و انبوه خریدوفروش می‌شود. در این مقاله می‌خواهیم با هم این ویژگی‌ها را که باعث دستاورد بزرگی به نام اعتماد جامعه شده است، بررسی کنیم.

مشاوره رایگان و هدفمند آرسااپ

آشنایی با اپ مشابه دیوار

دیوار یک وب‌سایت و اپلیکیشن برای مشاهده و ارسال تبلیغات محلی است. این بسیار شبیه بخش طبقه‌بندی‌شده یک روزنامه است و استفاده از آن کاملاً رایگان است. می‌توانید تقریباً برای هر چیزی در اپلیکیشن دیوار طبقه‌بندی و فهرستی پیدا کنید - مشاغل، آپارتمان‌ها، فروش وسایل، ماشین‌های دست‌دوم، تبلیغات شخصی و خیلی چیزهای دیگر.

چه چیزی باعث می‌شود از اپلیکیشن دیوار استفاده کنیم؟

می‌توانید به‌راحتی با افراد نزدیک خود ارتباط برقرار کنید تا تقریباً هر چیزی را پیدا کنید، بخرید یا بفروشید و ازآنجایی‌که استفاده از آن رایگان است، می‌توانید چیزهایی را پیدا کنید که ممکن است افراد از فهرست کردن آنها با یک آگهی طبقه‌بندی شده پولی خسته نباشند. بسیاری از مردم حتی چیزهایی را پست می‌کنند که می‌توانید به‌صورت رایگان داشته باشید، البته تا زمانی که مایل باشید آن‌ها را بردارید. اینترنت راه‌های مختلفی را برای کسب درآمد برای شرکت‌ها و کارآفرینانی که تصمیم به استفاده از تجارت دیجیتال دارند، ارائه می‌دهد. فروش محصولات از طریق پلتفرم‌های آنلاین یکی از راه‌های کسب سود بدون نیاز به زیرساخت‌های تجاری بزرگ است، زیرا به شما امکان می‌دهد به طیف گسترده‌ای از مشتریان بالقوه دسترسی داشته باشید که از این پلتفرم‌ها برای خرید آنلاین استفاده می‌کنند. وب‌سایت دیوار یکی از بهترین گزینه‌ها برای فروش آنلاین محصولات هستند، زیرا این پلتفرم ویژگی‌های مختلفی را برای ایجاد یک تجارت آنلاین و ارائه محصولات به کاربران خود به فروشندگان ارائه می‌دهد.

جستجوی حرفه ای بر اساس فیلدهای دلخواه

امکان نردبان و فوری کردن اگهی با قیمت دلخواه

قابلیت فیلترکردن اگهی با فیلدهای دلخواه

سازگار با پنل پیامکی

امکان اضافه کردن تعداد نامحدود شهر و محله

قابلیت نشان کردن اگهی

امکان مشخص کردن تاریخ انقضا برای اگهی

اماربازدید اگهی

اپلیکیشن مشابه دیوار

طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار
اپلیکیشن مشابه دیوار با کلیه قابلیت های اتصال به هر نوع درگاه بانکی، درج هر تعداد دسته بندی و محصول، کاتالوگ، نمودار قیمتی، باشگاه مشتریان، نظرات، اخبار و مقالات علمی، فرم ساز، ایمیل مارکتینگ، ثبت سفارشات، مدریت فاکتور ها و سایر قابلیت های مدیریت سایت را دارا میباشد. اپلیکشن فروشگاهی قابلیت به اتصال هر نوع نرم افزاری را دارد. با افزایش تعداد کاربران موبایل امروزه، میزان استفاده و کاربرد تلفن های هوشمند از مرزها عبور کرده و میزان استفاده را افزایش داده است. با نگاهی مثبت به آن، می بینیم که همه چیز در این دوران در نوک انگشتان ماست. یکی از این کاربردها و تاثیرات در استفاده از تلفن همراه در ساده تر کردن مراحل خرید و سفارش محصولات برای کاربران از طریق طراحی اپلیکیشن فروشگاهی است. در واقع طراحی اپلیکیشن یک مزیت برای توسعه و پیشبرد اهداف تجاری و فروشگاهی است. اولین و مهمترین نکته ساده تر کردن و راحت تر کردن پروسه خرید برای کاربران و متقاضیان است. طراحی اپلیکیشن فروشگاهی نحوه خرید و تعاملات افراد را بسیار تغییر داده است. ما نمی توانیم هر روز به بازار برویم و خرید کنیم اما می توانیم با استفاده از اپلیکیشن فروشگاهی همیشه در کمترین زمان تمامی اقلام مورد استفاده خود را به راحتی تهیه کنیم.

 

صفحات اپلیکیشن دیوار

برای مشاوره رایگان با کارشناسان شرکت آرسااپ تماس بگیرید.

امکانات اپلیکیشن دیوار

اپلیکیشن دیوار برخی امکانات ارتباطی از قبیل چت را با هدف تسهیل ارتباطات، کاهش مزاحمت‌ها و افزایش معاملات ارائه می‌کند. صحبت‌های کاربران صرفاً باید مربوط به آگهی خاص و در خصوص ارائه و یا دریافت کالا و خدمات مورد اشاره باشد و استفاده از آن بابت مقاصد دیگر از جمله ارتباطات خصوصی مجاز نیست. دیوار برای ایجاد محیطی ایمن برای معاملات، ضمن ذخیره‌سازی اطلاعات ارتباطی و تحلیل خودکار آنها، بر اساس یافته‌های هوش مصنوعی، پیشنهادات و خدماتی را بر روی ابزارهای ارتباطی خود ارائه می‌کند. لذا لازم به یادآوری است که بر خلاف محیط‌های ارتباطی دیگر که مشمول استانداردهای حریم شخصی است، ارتباطات روی دیوار صرفاً باید مربوط به معاملات باشد و دیوار برای ایجاد محیطی ایمن و جلوگیری از سوءاستفاده و مزاحمت، بر روی این ابزارها ممکن است در صورت لزوم، نظارت ماشینی یا انسانی صورت دهد. به یاد داشته باشید ثبت تمام آگهی ها رایگان نیست. دیوار در آپدیت های اخیر امکاناتی را فراهم کرده تا کسب و کارها یا اشخاص قابلیت استخدام و کاریابی را داشته باشند. بنابراین برای اینکه در دسته بندی «استخدام و کاریابی» آگهی به ثبت برسانید، باید ۱۵ هزار تومان هزینه کنید. در بقیه دسته ها، ثبت آگهی بدون هزینه انجام می شود.

تاریخچه  طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار

انسان‌ها از دیر باز مدام با مدل‌های اقتصادی متمایز با یکدیگر در حالا داد و ستد و تجارت بودند. با ظهور عصر صنعتی و ساخت سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ، در کنار دولت‌ها، تجارت تبدیل شد به امری  مابین مردمان یا این که به عبارتی مصرف کننده پایانی. بخش اعظم مردمان برای خرید کالاهایشان با سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ تولیدی سروکار دارا هستند و با واسطه یا این که بی واسطه از آن ها خرید می نمایند. ولی یک مثال جذاب از اعطا  داد و ستد‌ها را می‌توان از دل  زمان پیشین و دربین سمساری‌ها رویت کرد. جایی که اشخاص با ارائه محصول های کارکرده و به اصطلاح استوک خویش به سمسار‌ها با هدف‌های گوناگون مثل بده بستان و اخذ پول و یا این که افزایش کیفی کالای خویش در چرخه جریان دیگری از اقتصاد قرار می‌گرفتند. که در این بین  واسط را از سازمان‌ها و زنجیره ساخت، به یک فروشنده‌ی کالای استوک یا این که به عبارتی سمسار تغییر و تحول می‌داد.

 

اشنایی مختصر با پنل مدیریت دیوار

 

 اپلیکیشن دیوار از سال ۱۳۹۲ با انگیزه خرید و فروش سوای واسطه‌ آنلاین استارت به عمل کرد .

دراین اپلیکیشن شما به راحتی می توانید کالا‌های ما یحتاج خویش را مبتنی بر شهر، محله و . . . دسته‌بندی فرمائید. و شایسته ترین محصول را در نزدیک‌ترین مکان به خودتان پیدا نمایید، حتی کالای متبوع شما در همسایگی شما قرار داشته باشد، همینطور در‌این اپلیکیشن یوزرها مستقیماً با یک دیگر نیز در تماس خواهند بود و واسطه‌ای در میان آنان وجود نخواهد داشت. هنگام خرید و فروش کالا‌های خویش وب سایت دیوار هم هیچ دخالتی نخواهد داشت و یوزرها بایستی خودشان بعد ها  عملکرد های گوناگون امنیتی را در لحاظ بگیرند. ولی برای پیاده سازی و داشتن یک نرم اپلیکیشن مثل دیوار تحت عنوان یک فضایی برای فروش تولید ها استوک، می بایست نکاتی را مدنظر قرار دهید که در ادامه به آنان اشاره می کنیم. این سایت با زبان php برنامه نویسی شده است، اپلیکیشن دیوار دیوار به حریم خصوصی کاربران خود احترام می‌گذارد و متعهد به حفاظت از اطلاعات شخصی است که شما در اختیار آن می‌گذارید. از آنجا که جمع‌آوری و پردازش اطلاعات شخصی بخش غیرقابل اجتنابی در فرآیندهای مبتنی بر تلفن همراه و اینترنت است لذا به منظور آگاهی کامل از سیاست و عملکرد دیوار در این زمینه، مطالعه این سند تحت عنوان «سیاست‌نامه حریم خصوصی» و هر گونه پیام دیگری که در خصوص جمع‌آوری و پردازش اطلاعات توسط دیوار به حساب کاربری شما ارسال می‌شود، ضروری است.

 

برای مشاوره رایگان با کارشناسان شرکت آرسااپ تماس بگیرید.

 

داشتن برنامه مشابه دیوار

برای راه اندازی اپلیکیشن مشابه دیوار، نیاز به نگاهی دقیق به ساخت اپلیکیشن دیوار داریم. میدانیم که امروزه افراد زیادی تمایل به ساخت اپلیکیشن های شبیه دیوار در شهرهای مختلف دارند. اگر شما هم نیاز به طراحی اپلیکیشنی مشابه دیوار دارید، باید ابتدا خلاقیتی ایجاد کنید تا اپلیکیشن شما از رقبای دیگر کم و کسری نداشته باشد و حتی در زمینه طراحی اپلیکیشن نیازمندی و خرید و فروش کالا بهتر از بقیه عمل کند. بنابراین بهتر است هدف خود را از راه اندازی برنامه هایی مثل دیوار مشخص کنید و تمامی جوانب آن را در نظر بگیرید. از افراد با تجربه و دلسوز مشاوره بگیرید. مشاوران آرسااپ با تجربه ای زیاد در زمینه ساخت برنامه مشابه دیوار به صورت کاملا رایگان شما را مشاوره خواهند داد. با انتخاب هر کدام از آگهی‌ها بر روی اپلیکیشن دیوار، صفحه آن آگهی به نمایش در خواهد آمد؛ صفحه هر آگهی شامل عنوان آگهی، فیلدهای مربوط به آگهی (مانند قیمت و ...)، امکان "یادداشت‌گذاری، نشان کردن و به اشتراک‌گذاری"، تصویر (در صورت عکس‌دار بودن)، توضیحات، چت (در صورت فعال بودن) و اطلاعات تماس (در صورت مخفی نبودن) می‌باشد.

طراحی اپلیکیشن دیوار

نظرات برخی از مشتریان ما

 

آیا پیاده سازی اپلیکیشنی مشابه دیوار به صرفه است؟

برای دیده شدن در هر اپلیکیشن می بایست در نهایت نقاط قوت و ضعف آن را بررسی کرد. آن‌گاه با اعتنا به تحلیل‌ها، ایده متبوع خویش را در اختیار برنامه نویسان قرار بخشید. همان طور که میدانیم با صرفه کردن هر وبسایت دارای اهمیت متعددی است. پس می توان با استعمال از سرویس ها بهینه سازی وب سایت،  وبسایت خویش را در موتورهای کاوش دارنده درجه بهتری کرد. پیرو این دستور یوزرهای بیشتری از وب سایت یا اپلیکیشن شما بازدید خواهند کرد. امکانات پیشرفته، ظاهر گرافیکی جذاب و تجربه کاربری مناسب این اپلکیشن، افراد را به اپلیکیشن با امکانات دیوار ترغیب می‌کند.‌

خصوصیت های اپلیکیشن دیوار

۱ – مستقیم خرید می‌کنید :

خریدار فرآورده متبوع خویش را بی واسطه از فروشنده تحویل میگیرد؛ همین مورد منجر عدم افزایش ارزش افزوده  می شود.

۲ – به دست آوردن حدود قیمت ها :

در‌حالتی که در امر ارزش کالای متبوع خویش اطلاعی نداشته باشید راه‌حل دارید ؛می‌توانید با مراجعه به وب سایت دیوار بها تقریبی آن محصول را به دست آورید.

۳ – نرم افزار دیوار محدودیت ندارد :

در این برنامه شما می‌توانید سوای هیچ محدودیتی در رابطه فرآورده یا این که سرویس خویش توضیحات ارائه دهید، از این رو مشتری به طور کامل با آن آشنا می‌شود.

۴ – اپلیکیشن دیوار بدون پول است :

دراین اپلیکیشن شما به صورت به طور کامل مجانی میتوانید اطلاع رسانی خویش را درج نمائید. از طرفی به علت این که این آپ تاحد بسیار زیادی پر بیننده است سریعا می‌توانید به سود دلخواه برسید.

۵ – آپ دیوار تفکیک پذیری خوبی را دارا است :

میتوانید به راحتی اجناس یا این که سرویس ها متبوع خویش را در شهر و یا این که حوزه‌ دلخواه بیابید.

۶ – قابلیت پشتیبانی تمام وقت و خودکار :

شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز اطلاع رسانی خویش را به ثبت برسانید.

۷ – ساخت فیلدهای متنوع برای یک اطلاع رسانی :
 

رابط کاربری اپلیکیشن دیوار

از مهمترین مشخصات در پیاده سازی اپلیکیشن حرفه ای اطلاع رسانی و نیازمندی، می توان رابط کاربری آن را نام برد؛ در رابط کاربری می بایست از پالت های رنگی منحصربه‌فرد در هر قسمت استعمال شود و کمپانی طراح بایستی برای نرم افزار شما یک پیاده سازی منحصربه‌فرد داشته باشد. آیکون ها و المان های مخصوص نرم افزار اطلاع رسانی نیازمندی میتواند در رابط کاربری آن مفید باشد. پس بر روی گزینش تک تک این جزئیات توجه نمائید. دریافت کردن نمادهای الکترونیک می بایست در پیاده سازی اپلیکیشن نیازمندی در نظر گرفته شود. با داشتن این نمادها میتوانید درگاه پرداخت آنلاین را در نرم افزار داشته باشید. تا یوزرها فارغ از اینکه نیاز باشد به بانک مراجعه نمایند و بتوانند از روش نرم افزار در قبال خرید وسایل هزینه آن را بپردازند. ثبت آگهی در نرم‌افزار یا وب سایت دیوار، به سادگی قابل انجام است و هیچ پیچیدگی خاصی ندارد. تنها ممکن است در هنگام ثبت آدرس آگهی خود، کمی دچار مشکل شوید. چون می‌بایست از نام‌هایی که به طور پیش‌فرض توسط دیوار در آنجا ثبت شده است، محله خود را انتخاب نمایید.

داده های مربوط به تماس مطلوب

یکی دیگر از خصوصیت های پیاده سازی اپلیکیشن اطلاع رسانی و نیازمندی ها، امکان تماس با تلفن همراه و نشانی اینترنتی اطلاع رسانی دهنده است. شخصی که می‌آید و اطلاع رسانی را بازدید می نماید باید یک شیوه ارتباطی با ارائه دهنده داشته باشد. تا بتواند درباره ی آن وسیله داده ها بیشتری کسب نماید. پس میتوانید  امکان تماس و یا این که پیام کوتاه و یا این که رابطه ایمیلی در نرم افزار خویش داشته باشید.

عکس العمل گرا بودن اپلیکیشن دیوار

ریسپانسیو یا این که قابلیت و امکان عکس العمل گرا بودن نرم افزار از موضوعات اساسی یک پیاده سازی اپلیکیشن اطلاع رسانی و نیازمندی ها است. به دلیل وجود تلفن همراه ها و تبلت ها با سایزهای متعدد برخورد گرا بودن منجر می شود تا نرم افزار اطلاع رسانی و نیازمندی ها در تبلت ها و گوشی ها نا مرتب نباشد. و ظواهر مطلوب خویش را محافظت نماید تا استفاده کننده از این نرم افزار بدور نشو .

برای مشاوره رایگان با کارشناسان شرکت آرسااپ تماس بگیرید.

پنل مدیریت حرفه ای

پنل مدیریت به صورت حرفه ای

یکی دیگر از خصوصیت های پیاده سازی اپلیکیشن اطلاع رسانی و نیازمندی مشابه دیوار، پنل مدیریتی اپلیکیشن است. در صورتی که شما از گذشته یک سری نیازمندی ها داشته اید و به ارائه آن در گوشی تلفن های همراه به صورت اپلیکیشن علاقه بسیاری داشته اید، می‌توانید نرم افزار اطلاع رسانی و نیازمندی ها را بسازید. پیاده سازی نرم افزار بایستی مطابق با اپلیکیشن دیوار باشد. علاوه بر آن نیز این نرم افزار قادر است یک پنل مدیریتی داشته باشد تا مدیریت اپلیکیشن  و نرم افزار بتواند در آن به اطلاع رسانی ها نظم ببخشد ،و اطلاع رسانی هایی که مطابق با عرف جامعه نیست و یا این که به صدق ثبت نشده اند را حذف نماید .

طراحی اپلیکیشن
 
 لذا طراحی اپلیکیشن دیوار و همچنین طراحی اپلیکیشن شیپور بسیار حرفه ای و به روز است و تیم برنامه نویسی قدرتمند پشت این دو اپلیکیشن هرگز از شرایط روز دنیا عقب تر نبوده و مدام در حال بروز رسانی تکنولوژی و قابلیت های استارت آپ های خود هستند. ولی فروشندگان سایت های مشابه دیوار اکثرا همون سایت مشابه ۱۰ سال پیش دیوار  را می فروشند و قیمتی کمتر از ۷ میلیون تومان برای این کار درخواست می کنند. این یعنی در بهترین شرایط که اگر سایت و اپ آنها به درستی کار کند و مشکلات رایج با اپلیکیشن های کپی را با آن ها نداشته باشید شما ۱۰ سال از دیوار عقب هستید! ولی شرکت هایی که اپلیکیشن های سفارشی تولید می کنند فرا تر از این قائده هستند.
 
مورد دیگر در مورد رابط کاربری و ظاهر استارت آپ است! مثلا وقتی شرکت ایکس خودش مدعی است ۴۰۰ مدل از نرم افزار خود را با یک ظاهر مشابه و تکنولوژي مشابه فروخته است!‌ این یعنی ضمن اینکه ۱۰ سال از دیوار عقب هستید باید تحمل این را داشته باشید که ۹۰٪ سایت های نیازمندی دقیقا و کاملا مشابه شما هستند. ولی اگر به فکر طراحی اپلیکیشن آگهی یا بهتر بگم طراحی اپلیکیشن نیازمندی ها هستید حتما کاری انجام دهید که از سایرین جدا و متفاوت باشید! کاری که دیوار انجام می دهد و هرچه ازش کپی برداری می شود باز هم خود را باز تولید می کند و متفاوت می شود طراحی اپلیکیشن آمیزه ای از دانش، هنر و خلاقیت استفاده از عناصر دیداری، و توان مهندسی در چیدن آن ها کنار یکدیگر است. هنگامی که یک سایت بر مبنای اصول طراحی شود علاوه بر جذب نگاه دائمی مخاطب، میتواند فارغ از محدودیت های زمان، به اثری جاودانه تبدیل شود.

 

 

تخصص های لازم در ساخت اپلیکیشن مشابه دیوار

افراد و تخصص های مختلفی در روند طراحی سایت نقش دارند. شرکت آرسا اپ طی سالها فعالیت حرفه ای در این زمینه، متبحرترین و متخصص ترین ها در حوزه طراحی وبسایت را در قالب یک تیم منسجم در کنار هم قرار داده تا بهترین خروجی ممکن حاصل شود. سفارش طراحی سایت شما از اولین گام یعنی مشاوره تا آخرین گام یعنی راه اندازی، بدست بهترین افراد سپرده خواهد شد. همانطور که در ساختن یک برج بلند قامت اشخاص مختلف با تخصص های متفاوت در کنار یکدیگر فعالیت میکنند،  پس از پیاده سازی کامل سایت، متخصصین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی محتوایی ما، پیشنهادات حرفه ای خود را جهت ورودی شکوهمندانه و حضوری موفق در محیط مجازی، به مشتریان محترم ارائه میکنند.

امروزه سفارش طراحی  اپلیکیشن های مشابه در لیست اولویت های هر شرکت یا کسب و کاری قرار گرفته است. صاحبان مشاغل میدانند که روز به روز به تعداد کاربران اینترنت افزوده میشود و برخورداری از پایگاهی خوب در دنیای مجازی نیاز به توجه ویژه ای دارد. افزایش تاثیرگذاری یک سایت در جلب نظر مخاطب و همچنین تخصصی شدن حرفه طراحی وبسایت، میطلبد که نگاهی حرفه ای به این مقوله داشته باشیم.

 
 
 
 
اپلیکیشن مشابه دیوار

 

سوالات متداول در رابطه با اپلیکیشن مشابه دیوار

اپ هایی که توسط آرسا اپ ساخته می شوند در مارکت ها اجازه انتشار خواهند داشت؟

با توجه به باکیفیت بودن اپ های تولید شده توسط آرسا اپ مارکت ها اشکال نمی گیرند و اجازه انتشار می دهند مگر اینکه در محتوای اپ ساخته شده مشکلی مشاهده شود.

آیا آرسا اپ میتواند در مرحله انتشار اپ در مارکت ها به ما کمک بکند؟

بله٬ برای این کار با ما تماس بگیرید یا از طریق سیستم پشتیبانی تیکت ارسال کنید.

در حال حاضر وب سایت سازگار با موبایل دارم. آیا واقعا نیازی به اپلیکیشن موبایل هم خواهم داشت؟

دسترسی به وب سایت موبایل از طریق مرورگر موبایل انجام می­ شود در حالی­که یک Native App توسط کاربر بر روی دستگاه نصب می­ شود. اپلیکیشن سریع­تر بارگذاری می­ شود و در نتیجه با خریدارپسند بودن باعث صرفه­ جویی زمانی برای مشتریان می­ شود. ارتباط مستقیم با مشتریان از طریق ارسال نوتیفیکیشن از دیگر مزایای استفاده از اپلیکیشن موبایل در مقابل وب سایت است.

آیا استفاده از خدمات پشتیبانی آرسااپ هزینه جداگانه ای دارد؟

با خرید هر یک از محصولات ارسااپ شما از یک سال پشتیبانی رایگان شامل سیستم ثبت درخواست های پستیبانی، رفع باگ ها و دریافت بروز رسانی های جدید برخوردار خواهید بود و در انتهای سال اول با پرداخت هزینه پشتیبانی می توانید پشتیبانی خود را برای مدت یک سال دیگر تمدید نمایید.

 

امکانات اپلیکیشن دیوار

اپلیکیشن دیوار برخی امکانات ارتباطی از قبیل چت را با هدف تسهیل ارتباطات، کاهش مزاحمت‌ها و افزایش معاملات ارائه می‌کند. صحبت‌های کاربران صرفاً باید مربوط به آگهی خاص و در خصوص ارائه و یا دریافت کالا و خدمات مورد اشاره باشد و استفاده از آن بابت مقاصد دیگر از جمله ارتباطات خصوصی مجاز نیست. دیوار برای ایجاد محیطی ایمن برای معاملات، ضمن ذخیره‌سازی اطلاعات ارتباطی و تحلیل خودکار آنها، بر اساس یافته‌های هوش مصنوعی، پیشنهادات و خدماتی را بر روی ابزارهای ارتباطی خود ارائه می‌کند. لذا لازم به یادآوری است که بر خلاف محیط‌های ارتباطی دیگر که مشمول استانداردهای حریم شخصی است، ارتباطات روی دیوار صرفاً باید مربوط به معاملات باشد و دیوار برای ایجاد محیطی ایمن و جلوگیری از سوءاستفاده و مزاحمت، بر روی این ابزارها ممکن است در صورت لزوم، نظارت ماشینی یا انسانی صورت دهد. به یاد داشته باشید ثبت تمام آگهی ها رایگان نیست. دیوار در آپدیت های اخیر امکاناتی را فراهم کرده تا کسب و کارها یا اشخاص قابلیت استخدام و کاریابی را داشته باشند. بنابراین برای اینکه در دسته بندی «استخدام و کاریابی» آگهی به ثبت برسانید، باید ۱۵ هزار تومان هزینه کنید. در بقیه دسته ها، ثبت آگهی بدون هزینه انجام می شود.

 

تاریخچه  طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار

انسان‌ها از دیر باز مدام با مدل‌های اقتصادی متمایز با یکدیگر در حالا داد و ستد و تجارت بودند. با ظهور عصر صنعتی و ساخت سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ، در کنار دولت‌ها، تجارت تبدیل شد به امری  مابین مردمان یا این که به عبارتی مصرف کننده پایانی. بخش اعظم مردمان برای خرید کالاهایشان با سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ تولیدی سروکار دارا هستند و با واسطه یا این که بی واسطه از آن ها خرید می نمایند. ولی یک مثال جذاب از اعطا  داد و ستد‌ها را می‌توان از دل  زمان پیشین و دربین سمساری‌ها رویت کرد. جایی که اشخاص با ارائه محصول های کارکرده و به اصطلاح استوک خویش به سمسار‌ها با هدف‌های گوناگون مثل بده بستان و اخذ پول و یا این که افزایش کیفی کالای خویش در چرخه جریان دیگری از اقتصاد قرار می‌گرفتند. که در این بین  واسط را از سازمان‌ها و زنجیره ساخت، به یک فروشنده‌ی کالای استوک یا این که به عبارتی سمسار تغییر و تحول می‌داد.

 

روش طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار

 اپلیکیشن دیوار از سال ۱۳۹۲ با انگیزه خرید و فروش سوای واسطه‌ آنلاین استارت به عمل کرد .

دراین اپلیکیشن شما به راحتی می توانید کالا‌های ما یحتاج خویش را مبتنی بر شهر، محله و . . . دسته‌بندی فرمائید. و شایسته ترین محصول را در نزدیک‌ترین مکان به خودتان پیدا نمایید، حتی کالای متبوع شما در همسایگی شما قرار داشته باشد، همینطور در‌این اپلیکیشن یوزرها مستقیماً با یک دیگر نیز در تماس خواهند بود و واسطه‌ای در میان آنان وجود نخواهد داشت. هنگام خرید و فروش کالا‌های خویش وب سایت دیوار هم هیچ دخالتی نخواهد داشت و یوزرها بایستی خودشان بعد ها  عملکرد های گوناگون امنیتی را در لحاظ بگیرند. ولی برای پیاده سازی و داشتن یک نرم اپلیکیشن مثل دیوار تحت عنوان یک فضایی برای فروش تولید ها استوک، می بایست نکاتی را مدنظر قرار دهید که در ادامه به آنان اشاره می کنیم. این سایت با زبان php برنامه نویسی شده است، اپلیکیشن دیوار دیوار به حریم خصوصی کاربران خود احترام می‌گذارد و متعهد به حفاظت از اطلاعات شخصی است که شما در اختیار آن می‌گذارید. از آنجا که جمع‌آوری و پردازش اطلاعات شخصی بخش غیرقابل اجتنابی در فرآیندهای مبتنی بر تلفن همراه و اینترنت است لذا به منظور آگاهی کامل از سیاست و عملکرد دیوار در این زمینه، مطالعه این سند تحت عنوان «سیاست‌نامه حریم خصوصی» و هر گونه پیام دیگری که در خصوص جمع‌آوری و پردازش اطلاعات توسط دیوار به حساب کاربری شما ارسال می‌شود، ضروری است.

 

داشتن برنامه مشابه دیوار

برای راه اندازی اپلیکیشن مشابه دیوار، نیاز به نگاهی دقیق به ساخت اپلیکیشن دیوار داریم. میدانیم که امروزه افراد زیادی تمایل به ساخت اپلیکیشن های شبیه دیوار در شهرهای مختلف دارند. اگر شما هم نیاز به طراحی اپلیکیشنی مشابه دیوار دارید، باید ابتدا خلاقیتی ایجاد کنید تا اپلیکیشن شما از رقبای دیگر کم و کسری نداشته باشد و حتی در زمینه طراحی اپلیکیشن نیازمندی و خرید و فروش کالا بهتر از بقیه عمل کند. بنابراین بهتر است هدف خود را از راه اندازی برنامه هایی مثل دیوار مشخص کنید و تمامی جوانب آن را در نظر بگیرید. از افراد با تجربه و دلسوز مشاوره بگیرید. مشاوران آرسااپ با تجربه ای زیاد در زمینه ساخت برنامه مشابه دیوار به صورت کاملا رایگان شما را مشاوره خواهند داد. با انتخاب هر کدام از آگهی‌ها بر روی اپلیکیشن دیوار، صفحه آن آگهی به نمایش در خواهد آمد؛ صفحه هر آگهی شامل عنوان آگهی، فیلدهای مربوط به آگهی (مانند قیمت و …)، امکان “یادداشت‌گذاری، نشان کردن و به اشتراک‌گذاری”، تصویر (در صورت عکس‌دار بودن)، توضیحات، چت (در صورت فعال بودن) و اطلاعات تماس (در صورت مخفی نبودن) می‌باشد.

آیا پیاده سازی اپلیکیشنی مشابه دیوار به صرفه است؟

برای دیده شدن در هر اپلیکیشن می بایست در نهایت نقاط قوت و ضعف آن را بررسی کرد. آن‌گاه با اعتنا به تحلیل‌ها، ایده متبوع خویش را در اختیار برنامه نویسان قرار بخشید. همان طور که میدانیم با صرفه کردن هر وبسایت دارای اهمیت متعددی است. پس می توان با استعمال از سرویس ها بهینه سازی وب سایت،  وبسایت خویش را در موتورهای کاوش دارنده درجه بهتری کرد. پیرو این دستور یوزرهای بیشتری از وب سایت یا اپلیکیشن شما بازدید خواهند کرد. امکانات پیشرفته، ظاهر گرافیکی جذاب و تجربه کاربری مناسب این اپلکیشن، افراد را به اپلیکیشن با امکانات دیوار ترغیب می‌کند.‌

خصوصیت های اپلیکیشن دیوار

۱ – مستقیم خرید می‌کنید :

خریدار فرآورده متبوع خویش را بی واسطه از فروشنده تحویل میگیرد؛ همین مورد منجر عدم افزایش ارزش افزوده  می شود.

۲ – به دست آوردن حدود قیمت ها :

در‌حالتی که در امر ارزش کالای متبوع خویش اطلاعی نداشته باشید راه‌حل دارید ؛می‌توانید با مراجعه به وب سایت دیوار بها تقریبی آن محصول را به دست آورید.

۳ – نرم افزار دیوار محدودیت ندارد :

در این برنامه شما می‌توانید سوای هیچ محدودیتی در رابطه فرآورده یا این که سرویس خویش توضیحات ارائه دهید، از این رو مشتری به طور کامل با آن آشنا می‌شود.

۴ – اپلیکیشن دیوار بدون پول است :

دراین اپلیکیشن شما به صورت به طور کامل مجانی میتوانید اطلاع رسانی خویش را درج نمائید. از طرفی به علت این که این آپ تاحد بسیار زیادی پر بیننده است سریعا می‌توانید به سود دلخواه برسید.

۵ – آپ دیوار تفکیک پذیری خوبی را دارا است :

میتوانید به راحتی اجناس یا این که سرویس ها متبوع خویش را در شهر و یا این که حوزه‌ دلخواه بیابید.

۶ – قابلیت پشتیبانی تمام وقت و خودکار :

شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز اطلاع رسانی خویش را به ثبت برسانید.

۷ – ساخت فیلدهای متنوع برای یک اطلاع رسانی :

رابط کاربری اپلیکیشن دیوار

از مهمترین مشخصات در پیاده سازی اپلیکیشن حرفه ای اطلاع رسانی و نیازمندی، می توان رابط کاربری آن را نام برد؛ در رابط کاربری می بایست از پالت های رنگی منحصربه‌فرد در هر قسمت استعمال شود و کمپانی طراح بایستی برای نرم افزار شما یک پیاده سازی منحصربه‌فرد داشته باشد. آیکون ها و المان های مخصوص نرم افزار اطلاع رسانی نیازمندی میتواند در رابط کاربری آن مفید باشد. پس بر روی گزینش تک تک این جزئیات توجه نمائید. دریافت کردن نمادهای الکترونیک می بایست در پیاده سازی اپلیکیشن نیازمندی در نظر گرفته شود. با داشتن این نمادها میتوانید درگاه پرداخت آنلاین را در نرم افزار داشته باشید. تا یوزرها فارغ از اینکه نیاز باشد به بانک مراجعه نمایند و بتوانند از روش نرم افزار در قبال خرید وسایل هزینه آن را بپردازند. ثبت آگهی در نرم‌افزار یا وب سایت دیوار، به سادگی قابل انجام است و هیچ پیچیدگی خاصی ندارد. تنها ممکن است در هنگام ثبت آدرس آگهی خود، کمی دچار مشکل شوید. چون می‌بایست از نام‌هایی که به طور پیش‌فرض توسط دیوار در آنجا ثبت شده است، محله خود را انتخاب نمایید.

داده های مربوط به تماس مطلوب

یکی دیگر از خصوصیت های پیاده سازی اپلیکیشن اطلاع رسانی و نیازمندی ها، امکان تماس با تلفن همراه و نشانی اینترنتی اطلاع رسانی دهنده است. شخصی که می‌آید و اطلاع رسانی را بازدید می نماید باید یک شیوه ارتباطی با ارائه دهنده داشته باشد. تا بتواند درباره ی آن وسیله داده ها بیشتری کسب نماید. پس میتوانید  امکان تماس و یا این که پیام کوتاه و یا این که رابطه ایمیلی در نرم افزار خویش داشته باشید.

عکس العمل گرا بودن اپلیکیشن دیوار

ریسپانسیو یا این که قابلیت و امکان عکس العمل گرا بودن نرم افزار از موضوعات اساسی یک پیاده سازی اپلیکیشن اطلاع رسانی و نیازمندی ها است. به دلیل وجود تلفن همراه ها و تبلت ها با سایزهای متعدد برخورد گرا بودن منجر می شود تا نرم افزار اطلاع رسانی و نیازمندی ها در تبلت ها و گوشی ها نا مرتب نباشد. و ظواهر مطلوب خویش را محافظت نماید تا استفاده کننده از این نرم افزار بدور نشو .

پنل مدیریت به صورت حرفه ای

یکی دیگر از خصوصیت های پیاده سازی اپلیکیشن اطلاع رسانی و نیازمندی مشابه دیوار، پنل مدیریتی اپلیکیشن است. در صورتی که شما از گذشته یک سری نیازمندی ها داشته اید و به ارائه آن در گوشی تلفن های همراه به صورت اپلیکیشن علاقه بسیاری داشته اید، می‌توانید نرم افزار اطلاع رسانی و نیازمندی ها را بسازید. پیاده سازی نرم افزار بایستی مطابق با اپلیکیشن دیوار باشد. علاوه بر آن نیز این نرم افزار قادر است یک پنل مدیریتی داشته باشد تا مدیریت اپلیکیشن  و نرم افزار بتواند در آن به اطلاع رسانی ها نظم ببخشد ،و اطلاع رسانی هایی که مطابق با عرف جامعه نیست و یا این که به صدق ثبت نشده اند را حذف نماید .

طراحی اپلیکیشن
 
 لذا طراحی اپلیکیشن دیوار و همچنین طراحی اپلیکیشن شیپور بسیار حرفه ای و به روز است و تیم برنامه نویسی قدرتمند پشت این دو اپلیکیشن هرگز از شرایط روز دنیا عقب تر نبوده و مدام در حال بروز رسانی تکنولوژی و قابلیت های استارت آپ های خود هستند. ولی فروشندگان سایت های مشابه دیوار اکثرا همون سایت مشابه ۱۰ سال پیش دیوار  را می فروشند و قیمتی کمتر از ۷ میلیون تومان برای این کار درخواست می کنند. این یعنی در بهترین شرایط که اگر سایت و اپ آنها به درستی کار کند و مشکلات رایج با اپلیکیشن های کپی را با آن ها نداشته باشید شما ۱۰ سال از دیوار عقب هستید! ولی شرکت هایی که اپلیکیشن های سفارشی تولید می کنند فرا تر از این قائده هستند.
 
مورد دیگر در مورد رابط کاربری و ظاهر استارت آپ است! مثلا وقتی شرکت ایکس خودش مدعی است ۴۰۰ مدل از نرم افزار خود را با یک ظاهر مشابه و تکنولوژي مشابه فروخته است!‌ این یعنی ضمن اینکه ۱۰ سال از دیوار عقب هستید باید تحمل این را داشته باشید که ۹۰٪ سایت های نیازمندی دقیقا و کاملا مشابه شما هستند. ولی اگر به فکر طراحی اپلیکیشن آگهی یا بهتر بگم طراحی اپلیکیشن نیازمندی ها هستید حتما کاری انجام دهید که از سایرین جدا و متفاوت باشید! کاری که دیوار انجام می دهد و هرچه ازش کپی برداری می شود باز هم خود را باز تولید می کند و متفاوت می شود طراحی اپلیکیشن آمیزه ای از دانش، هنر و خلاقیت استفاده از عناصر دیداری، و توان مهندسی در چیدن آن ها کنار یکدیگر است. هنگامی که یک سایت بر مبنای اصول طراحی شود علاوه بر جذب نگاه دائمی مخاطب، میتواند فارغ از محدودیت های زمان، به اثری جاودانه تبدیل شود.

 

برای اپلیکیشن مشابه دیوار چه مجوزهایی لازم است؟

خدمات اپ مشابه دیوار هم مانند هر کسب و کار اینترنتی دیگری مجوزهای لازم خود را نیاز دارد که صاحبان کسب و کار بتوانند فعالیت خود را در راستای قوانین حاکم بر فضای مجازی انجام دهند.

3 مجوز مورد نیاز برای راه اندازی اپلیکیشن های مشابه دیوار

1.اینماد : اینماد مجوز خرید و فروش در فضای مجازی ست که به مخاطبین شما اطمینان لازم برای خرید یا استفاده از خدمات شما را می دهد.

2.مجوز نظام صنفی :تمام کسب و کارهای اینترنتی برای ارائه خدمات خود نیاز به مجوز نظام صنفی دارند.

3.کد شامد :کدی است که توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای صاحبین کسب و کارهای اینترنتی صادر می شود.

 

سایت های خارجی مشابه سایت دیوار

سایت craigslist 

این سایت را می توان شبیه ترین سایت خارجی به دیوار دانست که در سال 1995 میلادی پایه گذاری شد و از سال 2000 شروع به توسعه در کشورهای دیگر به غیر از ایالات متحده کرد .

شما در این اپلیکیشن ابتدا منطقه سکونت خود را انتخاب کرده سپس از روی فهرست ارائه شده ،خدمات، کالا یا شغل مورد نظر خود را جستجو می کنید.

سایت letgo

سایت لتگو یا همان سایت دیوار ترکیه که میلیون ها کاربر فعال در این کشور دارد که در این سایت از وسایل الکترونیکی ،اتومبیل مبلمان ،لباس و لوازم منزل را می توان پیدا کرد.

استفاده از این سایت کاملا رایگان است و از دو زبان انگلیسی و ترکی استانبولی پشتیبانی می کند.

5 دیدگاه در “اپلیکیشن مشابه دیوار

  1. سعيد گفت:

    بسيار عالي من خيلي راضي بودم ممنون از پشتيباني قوي تيم ارسا

    1. مدیر سایت گفت:

      سلام روز بخیر. ممنون از ثبت نظر. خوشحالیم ازینکه راضی هستید.
      همچنین میتونید جهت سئو سایتتون از صفحه زیر دیدن کنید:
      https://arsaapp.ir/قیمت-سئو/

  2. محمدرضا گفت:

    اول يكم ترسيدم چون قيمتتون پايينتر بود از بقيه جاها
    ولي با ريسك بالا سفارش دادم خيلي ممنونم واقعا بهترين طراح هارو دارين👌👌👌

    1. مدیر سایت گفت:

      سلام وقت بخیر، ممنون از شما. موفق باشید.

  3. سمانه گفت:

    واقعا ممنونم از تيم ارسا بسيار سايت با كيفيتي دادن بهم و واقعا پشتيباني عالي داريد ممنونم از پاسخكويي شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4.3/5 - (12 امتیاز)
با ما در ارتباط باشید