اپلیکیشن

هزینه طراحی اپلیکیشن

مزایای-طراحی-اپلیکیشن-مشابه-دیجی-کالا

 

هنگامی که صحبت از طراحی اپلیکیشن موبایل می شود، یکی از سوالات اولیه و مهم برای کارفرما یا مشتری، قیمت طراحی اپلیکیشن می باشد. تعرفه و قیمت طراحی اپلیکیشن به امکانات  و نوع طراحی آن اپلیکیشن بستگی دارد.

گاهی اوقات کارفرما یا مشتری، یک اپلیکیشن که محدود به گوشی نباشد و بخشی از آن تحت وب باشد، می خواهد؛ که این نیز یکی از عوامل موثر بر قیمت طراحی اپلیکیشن می باشد.

جدا از نوع طراحی اپلیکیشن (اندروید، ای او اس) که در قیمت آن موثر است؛ کیفیت طراحی اپلیکیشن ملاک اصلی شرکت است و در راستای آن باید شرکتی یافت که اپلیکیشنی با کیفیت ویژه به شما تحویل می دهد. شرکت نرم افزاری آرسا اپ، تیم مجربی در زمینه طراحی اپلیکیشن با کیفیت دارد.

طراحی اپلیکیشن شامل طیف گسترده ای از فعالیت ها مانند طراحی تعاملی ، طراحی رابط گرافیکی ، طراحی ایکون و لگوی اپلیکیشن و سایر عوامل موثر می باشد.

که در ادامه عوامل موثر بر طراحی اپلیکیشن توضیح داده شده است.

عوامل موثر بر هزینه طراحی اپلیکیشن

عوامل متعددی در رابطه با هزینه طراحی اپلیکیشن موثر است.

1- پلتفرم مورد نظر می باشد. هزینه تمام شده برای طراحی اپلیکیشن اندروید در مقایسه با ios متفاوت خواهد بود.  زیرا زبان های برنامه نویسی مختلفی دارند و همینطور تکنولوژی به کار رفته برای اجرای این پلتفرم ها نیز در هزینه طراحی اپلیکیشن اثر گذار خواهد بود.

پلتفرم_اندروید_ آی او اس
طراحی_ui

2-  طرح های سفارشی و انیمیشن های اختصاصی اپلیکیشن (UI , UX) می باشد. ظاهر اپلیکیشن و انیمیشن های بکار رفته در طراحی اپلیکیشن، با اینکه هزینه اضافی برای پروژه شما ایجاد می شود ولی تاثیر مستقیمی در تجربه کاربر به هنگام استفاده از اپلیکیشن را دارد. طراحی رابط کاربری  از لحاظ بصری با کاربر ارتباط می گیرد و اگر مناسب باشد؛ باعث ماندگار شدن اپلیکیشن در ذهن کاربر می شود.

3- زیرساخت اپلیکیشن یا backend   که در توسعه اپلیکیشن تلفن همراه بسیار مهم است. به طور معمول یک سیستم عامل است که تبادل داده ها بین اپلیکیشن و پایگاه داده را به منظور پیگیری فعالیت کاربر و ارزیابی عملکرد اپلیکیشن انجام می دهد. بسته به تعداد پارامترهایی که می خواهید ردیابی کنید؛ هزینه ها متفاوت هستند.

زیرساخت_ بک اند

بطور کلی اپلیکیشن ویژگی های اختصاصی و متعددی را دارد که در صورت نیاز کارفرما یا مشتری در طراحی اپلیکیشن اعمال می شود.

اهمیت اپلیکیشن

 برای بسیاری از افراد این سوال ممکن است پیش بیاید که طراحی اپلیکیشن اختصاصی چه تاثیری بر روند کارشان دارد؟و چرا گاهی لازم است؟

 دلیل اصلی طراحی هر اپلیکیشن سهولت در استفاده، صرفه جویی در زمان و آسان تر انجام دادن کارهاست.

پیشترها تا زمان حال کارفرماها برای رشد کسب و کار خود و هدف جذب مشتریان بیشتر و توسعه فعالیت خود، اقدام به طراحی سایت می کردند. ولی با گسترش تلفن های هوشمند در میان مردم،  ارائه و معرفی خدمات به واسطه ایجاد اپلیکیشن بسیار تاثیرگذار خواهد بود ؛ زیرا  اپلیکیشن ها در هر لحظه و مکان در دسترس کاربران می باشند.

امکانات-طراحی-اپلیکیشن-حمل و نقل

ویژگی­های شاخص طراحی اپلیکیشن

عوامل موثر بر طراحی اپلیکیشن

همانطور که گفته شد عوامل متعددی بر قیمت طراحی اپلیکیشن موثر است؛ که یکی از آنها  ویژگی های اختصاصی اپلیکیشن در خواستی شما می باشد زیرا باعث پیچیده شدن و طولانی تر شدن زمان ساخت و طراحی اپلیکیشن شما  می باشد.

طراحی برخی از ویژگی ها می تواند به شدت طولانی و  زمان بر و برخی دیگر نسبتاً کوتاه باشد. شما کارفرمای عزیز       می توانید هر کدام از ویژگی های منحصر به فرد مرتبط با توجه به نوع کسب و کارتان را انتخاب نمایید.

  • قابلیت قرار دادن ویدئو و بخش گالری تصاویر
  • قابلیت پرداخت درون برنامه ای
  • قابلیت مرور کردن صفحات وب بدون خروج از برنامه
  • امکان ثبت نام برای کاربران و ایجاد حساب کاربری
  • پنل مدیریت حرفه ای برای اپلیکیشن
  • قابلیت دسته بندی پیشرفته برای اپلیکیشن فروشگاهی
  • قابلیت انجام محاسبات مختلف برای اپلیکیشن حسابداری
  • طراحی سایت اختصاصی به همراه ساخت اپلیکیشن
  • انتشار اپلیکیشن در Google Play و App Store به وسیله شرکت
  • امکان استفاده از دوربین موبایل و دسترسی به گالری
  • قابلیت گنجاندن GPS و مسیریابی
  • قابلیت اتصال به wifi و دریافت و ارسال داده
  • امکان ارسال پیامک جهت احراز هویت
  • بکارگیری سنسور های گوشی نظیر شتاب سنج و ژیروسکوپ
  • ذخیره سازی اطلاعات در داخل دستگاه و پایگاه داده داخلی
  • قابلیت پشتیبانی از دو یا چند زبان مختلف
  • قابلیت چت آنلاین در طراحی اپلیکیشن
  • بخش امتیاز دهی به پست های مختلف

مشاوره با آرسا اپ

پروژه ی طراحی اپلیکیشن  نسبت به طراحی وب سایت از پیچیدگی و هزینه بیشتری برخوردار است. هدف از طراحی اپلیکیشن، معرفی کسب و کار شما، جذب کاربر و فروش خدمات و محصولاتتان با سودآوری مناسب می باشد. به همین دلیل قبل از هرگونه اقدام، نیاز به مشاوره، نیاز سنجی و مشخص کردن ویژگی های شاخص و تعیین یک برنامه مشخص برای طراحی اپلیکیشن اختصاصی شما می باشد. اپلیکیشن، سرمایه شماست و با داشتن یک اپلیکیشن اختصاصی، کسب و کار خود را توسعه دهید.

شرکت نرم افزاری آرسا اپ با داشتن تیمی مجرب و حرفه ای از مشاوران فنی و اختصاصی، پاسخگوی شما در این زمینه باشد.

مدت زمان ساخت طراحی اپلیکیشن

یکی دیگر از سوالات ابتدایی کارفرماها، زمان تحویل اپلیکیشن است.

توسعه و طراحی اپلیکیشن با توجه به قابلیت ها و ویژگی های مد نظر کارفرماها در شرکت نرم افزاری آرسا اپ بین 20 تا 25 روز می باشد و پشتیبانی یکساله رایگان دارد.

 تیم فنی شرکت نرم افزاری آرسا اپ بر اساس ویژگی های مد نظر پروژه، تخمین زمان لازم برای اتمام پروژه را تعیین می کند و هزینه نهایی طراحی اپلیکیشن را با توجه به همه این عوامل را محاسبه و مشخص می کند.

مدت زمان ساخت اپلیکیشن
طراحی-اپلیکیشن-در-کرج

هزینه طراحی اپلیکیشن اندروید و IOS

اندروید یک سیستم عامل متن باز می باشد و قابلیت شخصی سازی بسیاری را دارد. میزان کاربران اندروید بطور متوسط بیشتر از ios می باشد و هزینه طراحی پایین تری به نسبت  IOS دارد. دلیل این موضوع هزینه بالای برنامه نویسان در زمینه طراحی اپلیکیشن IOS و انحصاری بودن این سیستم عامل تحت شرکت اپل می باشد.

تیم آرسا اپ با تخصص در زمینه طراحی اپلیکیشن و داشتن نمونه کارهای موفق ، بهترین قیمت طراحی اپلیکیشن  را با به روز بودن خدمات به مشتریان ارائه  می نماید.

مراحل طراحی اپلیکیشن

مراحل طراحی اپلیکیشن
1-نیازسنجی اولیه از کارفرما

در ابتدا یک جلسه برای تعیین اهداف و نیازهای کازفرما برای طراحی اپلیکیشن مشخص گردد 

2-ارائه طرح اولیه اپلیکیشن

پس از نیاز سنجی یک قرارداد طراحی اپلیکیشن  بین کارفرما و شرکت بسته می شود و  یک طرح اولیه کار جهت تایید و کد نویسی نهایی ، برای کارفرما ارسال می شود.

3-چینش محتوا اپلیکیشن

 پس از آماده سازی پنل مدیریت ، محتوای اپلیکیشن درون پنل درج می شود تا در اپلیکیشن موبایل نمایش داده و مورد بررسی قرار گیرد .

4-انتشار نهایی

در این مرحله شرکت نرم افزاری آرسا اپ اپلییکیشن طراحی شده را در فروشگاهها و اپلیکیشن مارکت های معروف  و مد نظر شما، منتشر می کند.

اپلیکیشن همگام با وب سایت

یکی از ویژگی های مهم اپلیکیشن ها این است که در صورت ایجاد هرگونه تغییر در محتوای وب سایت خود، بلافاصله تغییرات در اپلیکیشن اعمال می شوند و بدون نیاز به کار اضافی اپلیکیشن بروز رسانی می شود. این ویژگی برای نمونه هایی نظیر طراحی سایت شبیه دیوار که می بایست آگهی ها در هر لحظه بروز شوند؛ بسیار اهمیت دارد.

اپلیکیشن همگام با وبسایت

سوالات متداول

بله، شما می توانید طرح موردنظر خود را برای تیم فنی آرسا اپ ارسال کنید. پس از بررسی قالب از طرف تیم فنی، طراحی رابطه کاربری اپلیکیشن آغاز خواهد شد.

تمام خدمات طراحی اپ و نرم افزار آرسا اپ ، شامل یک سال پشتیبانی کامل و حرفه ای و رایگان می باشد.

درابتدای کار 50 درصد از هزینه کار دریافت می شود و مابقی هزینه اتمام کار دریافت می شود.

5/5 - (2 امتیاز)
بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “هزینه طراحی اپلیکیشن

  1. علی اکبری گفت:

    بسیار مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *