سایت و اصول طراحی آن

مهم ترین مزایای طراحی سایت شرکتی

آیا تاکنون به شرکت هایی که در نقاط مختلف کشور ،شعب متفاوتی دارند توجه کرده اید؟ اشخاصی که کسب و کار خود را معطوف به یک نقطه خاص نکرده اند و دامنه فعالیت خود را در سراسر ایران گسترده اند . کسانی که خود را درگیر موقعیت جغرافیایی نکرده اند و برای هر چه وسیع تر شدن کسب و کار خود تلاش کرده اند.

اکنون با پدیدار شدن وب سایت ها ، شما می توانید یک نمایندگی آنلاین رسمی داشته باشید که بدون هیچ محدودیت زمانی و جغرافیایی بتوانید کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید و در راستای هر چه بهتر شدن خود قدم بردارید.

اگر شما هم علاقه مند به داشتن یک سایت شرکتی یا آگاهی از مزایای طراحی سایت شرکتی هستید،با من در این مقاله همراه شوید.

داشتن یک وب سایت شرکتی یا سازمانی دارای مزایای بسیاری است که در این مقاله به چند مورد مهم از این مزایا اشاره می کنیم :

1.معرفی شرکت یا کسب و کار خود به افراد جدید

شما با طراحی یک سایت شرکتی ،خود را به افراد متعددی معرفی خواهید کرد و قادر خواهید بود در این میان ،مشتریان جدیدی بیابید. همانطور که واقف هستید راز طول عمر یک کسب و کار با مشتریان یا کسانی که از خدمات آن استفاده می کنند ارتباط مستقیم دارد. مسلما هر چه شرکت یا سازمان خود را به افراد بیشتری معرفی کنید موفقیت بیشتری در انتظار شما خواهد بود.

اگر شما هم به دنبال یافتن مشتریان جدیدی هستید حتما طراحی سایت شرکتی را امتحان کنید!

2.داشتن یک شرکت همیشگی و مادام العمر

بله درست است ،با طراحی یک سایت شرکتی شما یک مکان همیشگی و ثابت برای ارائه خدمات خود دارید و دیگر خبری از اسباب کشی،اجاره و هزینه های اضافی نیست و شما می توانید با خیال راحت به دور از هر تنش و استرس به فعالیت خود ادامه دهید. دیگر شما جایگاه همیشگی خود را دارید.

3.دسترسی 24 ساعته کاربران به خدمات یا محصولات شما

با داشتن یک سایت سازمانی دیگر خبری از محدودیت زمانی و مکانی نیست و مشتریان شما می توانند شبانه روزی به خدمات شما دسترسی داشته باشند ،حتی زمان تعطیلات و زمانی که در مسافرت هستید. دیگر مجبور نیستید همیشه در سرکار خود حضور فیزیکی داشته باشید و در هر نقطه ای که باشید بدون محدودیت زمانی می توانید خدمات خود را به مشتریان خود ارائه دهید.

4.امکان نظر سنجی و ایجاد ارتباط با مخاطبان و مشتریان

بدون شک همه ما نقاط ضعف و قوتی داریم که باید از آن ها آگاه باشیم .اگر نقاط ضعفی داریم باید در راستای رفع آن بکوشیم و اگر نقاط قوتی داریم می توانیم آنها را تقویت کنیم و از آن به نفع خود بهره ببریم.

یکی از امکانات سایت شرکتی این است که شما قادر هستید با کاربران خود ارتباط برقرار کنید ونیازهای آنها را بشناسید و همچنین با نظر سنجی از مشتریان خود ،نقاط ضعف و قوت خود را بیابید که این مهم ،می تواند به پیشرفت کسب و کار شما کمک شایانی کند.

5.امکان تبلیغات و بازاریابی برای محصولات و خدمات شرکت

همانطور که آگاه هستید تبلیغات نقش مهمی را در موفقیت یک کسب و کار ایفا می کنند و در دنیای امروز به یکی از مهم ترین قدم ها برای رونق یک کسب و کار تبدیل شده است اما تبلیغات و بازاریابی همواره با هزینه همراه بوده است و شما با تبلیغات و بازاریابی در سایت خود می توانید از یک روش مقرون به صرفه برای تبلیغات خود استفاده کنید و از این امکان سایت های شرکتی بهره وری لازم را ببرید.

6.تاثیر شگفت انگیزطراحی سایت شرکتی در برند سازی

همه شما با واژه برند و همچنین تاثیر برند سازی در موفقیت یک کسب و کار آگاه هستید. در واقع برند شرکت تصویری از کسب و کار شما به مشتریان ارائه می کند و به عبارتی دیگر هویت کسب و کار شماست. طراحی یک سایت سازمانی و شرکتی می تواند نقش بسیاری در برند سازی آنلاین برای شرکت شما ایفا کند.

7.ساختن یک ویترین جذاب و زیبا برای شرکت شما

قلب یک کسب و کار یا فروشگاه ،ویترین آن است که می توان گفت تصویری از تمام کسب و کار شما در یک قاب است و در جذب مشتری بدون شک تاثیر بسزایی دارد . در فضای یک وب سایت شرکتی شما قادر هستید بدون محدودیت یکی از زیباترین ویترین ها را برای خود بسازید و یک خوش آمد گویی جذاب را به مشتریان خود تقدیم کنید .

در یک وب سایت شرکتی هیچ محدودیتی برای استفاده از رنگ ها و تصاویر وجود ندارد، کافی است یک طراح سایت خلاق و با تجربه ،طراحی سایت شما را به عهده بگیرد.

می توانم به شما این اطمینان را بدم که با انتخاب طراح مناسب ویترینی زیبا و بی نظیر در انتظار شماست.

 

5/5 - (1 امتیاز)
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *