سایت و اصول طراحی آن

طراحی سایت سازمانی

طراحی-سایت-سازمانی

این روزها اکثر شرکت ها و سازمان ها برای توسعه و معرفی کسب و کار و محصولات خود، وب سایتی متناسب با کار خود طراحی کرده اند. زیرا با طراحی سایت، مووسسات و شرکت ها می توانند خدمات خود را بطور گسترده تری ارائه دهند و کاربران و مشتریان بیشتری جذب کنند. طراحی سایت سازمانی یک سایت لازم و متناسب برای موسسات و سازمان ها برای پیشرفت و تعامل بیشتر با کاربران و ارتقا سطح سازمان می باشد.

شرکت نرم افزاری آرسا اپ خدمات طراحی سایت سازمانی را برای مووسسات و سازمان ها با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا انجام می دهد.

اهمیت طراحی وبسایت سازمانی

از آنجا که مردم تمایل دارند کارهای خود را با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان انجام بدهند؛ بهترین راه انجام خدمات بصورت آنلاین می باشد و به همین دلیل است امروزه انجام کارها و ارائه خدمات بطور آنلاین از طریق سایت ها از جمله خدماتی و فروشگاهی افزایش پیدا کرده است. طراحی وبسایت سازمانی نیز یک فرصت بسیار مناسب برای ارائه گسترده خدمات و محصولات شرکت ها و مووسسات می باشد و اینگونه علاوه بر ایجاد اعتبار و شناخته شدن برند شرکت ها، اعتماد و رضایت مشتریان را جلب می کنند.

اهمیت-طراحی-سایت-سازمانی

مشاوره ساخت سایت رستوران

امروزه بدلیل پیشرفت تکنولوژی و دنیای دیجیتال، میزان استفاده از فضای وب  بدلیل راحتی کاربران برای رفع نیازهایشان رو به افزایش است. طراحی سایت از مواردی است که باعث رشد کسب و کار شما   می شود؛ و می‌توانید  بدون محدودیت زمانی و مکانی کالاها و خدمات حود را ارائه دهید

برای مشاوره رایگان و اختصاصی ساخت سایت سازمانی ریسپانسیو با شرکت نرم افزاری آرسا اپ تماس بگیرید. تیم مشاوران مجرب شرکت آرسا اپ آماده ارائه مشاوره به شما و مناسب‌ترین قیمت ساخت سایت سازمانی هستند.

مزایای ساخت وبسایت سازمانی

مزایای-طراحی-سایت-سازمانی

ویژگی های ساخت وبسایت سازمانی

ویژگی-طراحی-سایت-سازمانی

امکانات طراحی وبسایت سازمان

ساخت وبسایت سازمانی برای سازمان های زیر مناسب می باشد

طراحی-سایت-سازمانی-دولتی
طراحی-سایت-سازمانی-مووسسات
طراحی-سایت-سازمانی-شهرداری
طراحی-سایت-سازمانی-وزارتخانه
طراحی-سایت-سازمانی-خصوصی

طراحی سایت دولتی

طراحی سایت موسسات

طراحی سایت شهرداری

طراحی سایت ادارات

طراحی سایت وزارتخانه

طراحی سایت سازمان خصوصی

بهترین شرکت ساخت وبسایت سازمانی

معمولا سازمان ها و موسسات برای طراحی سایت سازمانی خود به دنبال یک شرکت معتبر هستند تا بتوانند خدمات خود را به بهترین شکل ارائه دهند. کارفرماها و سازمان ها برای انتخاب بهترین شرکت باید چند نکته را درباره شرکت در نظر بگیرند؛ از جمله موارد طراحی جذاب و کاربردی و طراحی اختصاصی سایت، طراحی ریسپانسیو و واکنش گرا سایت، پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته  و هزینه مناسب و به صرفه برای طراحی سایت و اپلیکیشن همگام را در نظر بگیرید و نمونه کارهای سایت و سایر طراحی سایت های شرکت را بررسی کنید. از جمله سایت های طراحی شده توسط شرکت نرم افزاری آرسا اپ طراحی سایت پزشکی، طراحی سایت خبری، طراحی سایت املاک، طراحی سایت فروشگاهی می باشد.

طراحی اپلیکیشن سازمانی

بدلیل محبوبیت اپلیکیشن ها و راحتی در استفاده از موبایل، طراحی اپلیکیشن در کنار طراحی سایت به ارتباط بیشتر و تعاملی سازنده تر با کاربران منجر می شود و اعتبار شرکت و مووسسه را بالا می برد. طراحی اپلیکیشن سازمانی در کنار طراحی وبسایت سازمانی باعث ارائه خدمات گسترده تر و ارتباط بیشتر با کاربران می شود و رضایت کاربران و مخاطبان را بدلیل راحتی و سهولت بیشتر در استفاده را افزایش می دهد.

قابلیت اتصال آنلاین اپلیکیشن با وب سایت

در صورت طراحی سایت وطراحی اپلیکیشن در کنار طراحی سایت، باید یک همگام سازی میان اطلاعات آنها وجود داشته باشد تا در صورت تغییر اطلاعات و محصولات در یکی از آنها، تغییرات به صورت خودکار در دیگری اعمال شود.

تمامی اپلیکیشن‌هایی که توسط شرکت آرسا اپ طراحی می‌شوند؛ قابلیت اتصال آنلاین اپلیکیشن با وب سایت را دارند؛ و برای بروز رسانی کردن اطلاعات وتغییرات دیگر نیاز به توسعه دهنده ندارید.

سئو سایت سازمانی

اولین قدم و مهم ترین قدم بعد از طراحی سایت، دیده شدن وبسایت در نتایج برتر گوگل برای جذب و افزایش بازدیدکننده از سایت می باشد. برای دیده شدن وبسایت شما و بالا رفتن رتبه سایت باید سایت را براساس اصول سئو، سئو و بهینه سازی کرد. زیرا جایگاه سایت و اینکه در صفحه چندم و لینک چندم می باشد؛ بسیار مهم است. بدلیل انکه کاربران بعد از جستجوی کلمه کلیدی مورد نظرشان سایت های ابتدایی و برتر در نتیجه گوگل را بازدید می کنند و پاسخ سوال و نیاز خود را می دهند. سئو و بهینه سازی سایت به افزایش بازدیدکننده و در راستای آن به افزایش درآمد و کسب سود بیشتر کمک فراوانی می کند.تیم سئو شرکت نرم افزاری آرسا اپ از تعدادی جوان با تجربه حرفه ای تشکیل شده است و شما کارفرمای عزیز را در بهینه سازی سایت و بالا رفتن رتبه سایت کمک می کند و خدمات سئو را با قیمت مناسب سئو انجام        می دهد.

سئو-سایت-سازمانی

سوالات متداول

معمولا زمان انجام پروژه های استاندارد ساخت فروشگاه اینترنتی آنلاین ، بین 1 تا 2 ماه کاری زمان میبرد.

تیم آرسا اپ پس از تکمیل طراحی سایت شما،تا یک سال بصورت کامل تمام مسائل فنی و پشتیبانی را انجام میدهد.پس از پایان قرارداد یکساله درصورت رضایت از تیم ما امکان تمدید قرار داد برای یکسال دیگر، وجود خواهد داشت.

طبق قوانین آرسا اپ،40 درصد مبلغ نهایی پروژه درابتدا شروع کار از طرف مشتری گرامی دریافت خواهد شد؛ و مابقی هزینه ها در یک یا دو مرحله بصورت کامل تسویه خواهد شد.

تیم مارکتینگ آرسا اپ پس از بررسی همه جزئیات ایده شما،یک پروپزال و وایرفریم برای شما ارسال خواهد کرد که تمام جزئیات روند کار از جمله هزینه و زمان بندی ساخت اپلیکیشن در آن ذکر خواهد شد.

Rate this post
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *