طراحی سایت خبری

یکی از انواع طراحی سایت، طراحی سایت خبری با وردپرس است . امروزه بسیاری از افراد خبرهای روز را از طریق وب سایت های اینترنتی و آنلاین دنبال می کنند. خبرگزاری ها با طراحی سایت خبری میتوانند خدمات خبری خود را با کیفیت بالا در کوتاه ترین زمان به مردم ارائه کنند و به حجم بالایی از تقاضا و نیازهای کاربران پاسخ دهند.

خبرگزاری ها و مراکز اطلاع رسانی می توانند با ساخت وب سایت خبری اختصاصی با قیمتی مناسب، خدمات خود را آنلاین عرضه کنند و رضایت افراد را جلب کنند.

در ادامه مطلب به طور جامع به بررسی مسائل پیرامون این سایت ها پرداخته ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مجموعه آرسااپ همراه شوید

طراحی سایت خبری

اهمیت طراحی سایت خبری

اهمیت طراحی سایت خبری

قیمت طراحی سایت خبری

برای هزینه طراحی سایت خبری نمیتوان عدد ثابتی را در نظر گرفت به دلیل اینکه این موضوع به عوامل مختلفی بستگی دارد. مهم ترین این عوامل میزان امکانات یک سایت خبری است. واضح است که هر چقدر یک سایت از امکانات بیشتری برخوردار باشد هزینه طراحی آن نیز بالاتر خواهد بود.

شرکت های مختلفی در زمینه طراحی وبسایت خبری فعالیت میکنند که هر یک از آن ها تعرفه های متفاوتی را نسبت به سابقه و نمونه کارهایشان ارائه میدهند به همین علت تعرفه طراحی سایت خبری در مجموعه های مختلف کاملا متفاوت است.

برای طراحی سایت خبری با بهترین امکانات و مناسب ترین قیمت همین حالا با ما تماس بگیرید.

هزینه طراحی سایت خبری

طراحی اپلیکیشن اندروید و ios

میلیون تومان 35
  • قابل دانلود برای کاربر اندروید و IOS
محبوب

هزینه طراحی اپلیکیشن و سایت

میلیون تومان 45
  • اپلیکیشن کاملا لینک با وبسایت

مشاوره ساخت سایت خبری

امروزه بدلیل پیشرفت تکنولوژی و دنیای دیجیتال، میزان استفاده از فضای وی  بدلیل راحتی کاربران برای رفع نیازهایشان رو به افزایش است. طراحی سایت خبری حرفه ای از مواردی است که باعث رشد کسب و کار شما  می شود؛ و می‌توانید  بدون محدودیت زمانی و مکانی کالاها و خدمات حود را ارائه دهید

برای مشاوره رایگان و اختصاصی ساخت سایت خبری ریسپانسیو با شرکت نرم افزاری آرسا اپ تماس بگیرید. تیم مشاوران مجرب شرکت آرسا اپ آماده ارائه مشاوره به شما و مناسب‌ترین قیمت ساخت سایت خبری هستند.

مشاوره ساخت سایت خبری

ثبت مشاوره رایگان

لوگو-آرسا

طراحی سایت خبری حرفه ای

طراحی سایت خبری حرفه ای

هدف طراحی وب سایت خبری

ممکن است این پرسش به ذهنتان خطور کند که با طراحی یک وبسایت خبری چه اهدافی را میتوان دنبال کرد.در پاسخ به این پرسش باید بگوییم که این سایت ها در جهت گسترش و انتقال اخبار در کوتاهترین زمان ممکن مورد استفاده قرار میگیرند و باعث اطلاع رسانی به افراد مختلف جامعه میشوند.

سرعت لود صفحات یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در سایت های خبری است. چنانچه سرعت بارگذاری صفحات پایین باشد کاربران تمایل زیادی به استفاده از سایت شما نشان نمیدهند. اکثر افراد تمایل دارند از سایت های خبری با سرعت بالا استفاده کنند تا بتوانند بدون اینکه وقت زیادی را هدر دهند از آخرین خبرها آگاه شوند.

سایت های خبری مشهور جهان

نمونه سایت های خبری مشهور جهان

سایت های خبری بسیاری  در سطح جهان به فعالیت میپردازند که در ادامه مطلب قصد داریم مشهورترین آن ها را به شما معرفی کنیم:

اسوشیتدپرس

اسوشیتد پرس یک سایت خبری بسیار مشهور می باشد که موفق به کسب 25 جایزة پولیتزر شده است. این خبرگزاری نسبت به رویدادهای مختلف اجتماعی و سیاسی بسیار بی طرف عمل میکند و به گونه ای میتوان گفت به دلیل این ویژگی بسیار شناخته شده است.

وال استریت ژورنال

وال استریت ژورنال سایتی است که خبرها را همانگونه که رخ داده اند به کاربران ارائه میدهد.خبرگزاران این سایت بدون هیچ گونه جانبداری عمل میکنند و به همین علت جزء سایت های خبری محبوب جهان به شمار میرود.

 سایت خبرگزاری رویترز

از دیگر سایت های خبری شناخته شده در سطح جهان میتوان به سایت خبرگزاری رویترز اشاره کرد که دفتر مرکزی آن در لندن است. این سایت بیش از 2500 خبرنگار فعال دارد و به دلیل ارائه خبرها بدون سانسور از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

اکونومیست

این سایت خبری به دلیل گزارش دهی با کیفیت بسیار بالا شناخته میشود.اکونومیست در طول سال ها فعالیت خود اقدام به دفاع از هر  دو طرف طیف سیاسی نموده است و جزء سایت های خبری مشهور جهان محسوب میشود

طراحی سایت اکونومیست
طراحی سایت خبرگزاری رویترز
طراحی سایت وال استریت ژورنال
طراحی سایت اسوشیتدپرس

ویژگی طراحی وب سایت خبری

واکنش گرا بودن

این روزها بیشتر افراد از تلفن های همراه یا تبلت ها برای جستجو در گوگل استفاده میکنند به همین دلیل صفحات سایت شما باید برای این دستگاه ها بهینه شده باشند.در هنگام طراحی سایت خبری نیز باید این موضوع مهم را در نظر بگیرید. واکنش گرا بودن باعث میشود که سایت شما در دستگاه های مختلف به بهترین شکل به نظر برسد.

در نظر گرفتن سطوح دسترسی مشخص برای خبرنگاران

در وبسایت های خبری باید سطوح دسترسی خاصی را برای خبرنگاران در نظر بگیرید.بخش مدیریت سایت باید به شکلی باشد که خبرنگاران به آن دسترسی داشته باشند تا در صورت نیاز بتوانند مطالب جدید را بارگذاری کنند یا اقدام به ویرایش آن ها نمایند.

مسیریابی آسان

برای اینکه بازدید کننده ها بتوانند به سادگی و در کوتاهترین زمان به بخش مورد نظرشان دسترسی پیدا کنند شما باید مسیریابی آسانی را برای وبسایت خود در نظر بگیرید. میتوانید در صفحه اصلی یک بخش را به عنوان جدیدترین اخبار قرار دهید تا کاربران بتوانند با مراجعه به آن آخرین خبرها را مشاهده کنند.

سرعت بالا

سرعت بالا برای وبسایت های خبری اهمیت ویژه ای دارد. کند بودن سایت حوصله کاربران را سر میبرد و برای آن ها بسیار کلافه کننده خواهد بود. ایده آل ترین حالت این است که یک سایت خبری در بازه زمانی 2 الی 3 ثانیه به صورت کامل بارگیری شود.

امنیت

امنیت یکی از موارد بسیار با اهمیتی است که در زمان طراحی سایت خبری باید مورد توجه قرار بگیرد. کارهای بسیاری هستند که برای افزایش امنیت یک سایت در حین طراحی میتوان انجام داد.

ظاهر سایت

ظاهر سایت یکی از مهم ترین فاکتورها برای ساخت سایت خبری است.اولین چیزی که کاربران به محض ورود به سایت شما با آن رو به رو میشوند ظاهر آن است. ظاهر میتواند نقش بسزایی در جذب مخاطب داشته باشد.

 

نمونه کار طراحی سایت خبری

نمونه کار طراحی سایت ، سایت دیدی بگیر
نمونه کار طراحی سایت ، سایت الکترو بندیک
نمونه کار طراحی سایت ، سایت ابزار بوش
نمونه کار طراحی سایت ، سایت صفری صنعت
نمونه کار طراحی سایت ، کژوان قهوه

امکانات طراحی وب سایت خبری

مشاوره به همراه تحلیل رایگان وب سایت

سئو ساخت سایت خبری

طراحی سایت خبری حرفه ای

سئو سایت خبری به معنای بهینه سازی در جهت نمایش سایت شما در موتورهای جستجو است. اکثر کاربران اینترنت در ابتدا کلمه مورد نظر خود را در موتورهای جستجو سرچ می کنند و در راستای آن موتورهای جستجو در سایت، بهترین سایت ها در زمینه آن کلید واژه را نمایش می دهند. طراحی سایت خبری شما بر اساس سئو سبب می شود تا سایت شما توسط موتورهای جستجو به افرادی که کلید واژه های درج شده در سایت شما را جستجو کرده اند نمایش داده شود و بازدیدکنندگان سایت شما افزایش می یابد و در راستای آن باعث افزایش فروش و سودآوری شما می شود. تیم سئو آرسا اپ خدمات سئو سایت شما را با قیمت مناسب سئو انجام می دهد.

زمانی که کاربران برای اطلاع از اخبار روز به جستجو میپردازند با سایت های بسیاری رو به رو میشوند. عموما افراد به سایت هایی که در صفحه اول گوگل هستند رجوع کرده و به ندرت از صفحات دیگر  استفاده میکنند.

قرار گیری یک سایت خبری در صفحه اول گوگل میتواند ضامن موفقیت آن باشد. با استفاده از تکنیک های سئو سایت شما در جایگاه بهتری در موتورهای جستجو قرار میگیرد و میتواند کاربران بسیاری را جذب نماید.

حضور در نتایج اول جستجو فرآیندی زمانبر است که نیاز به صبر دارد اما نتایج حاصل از آن میتواند شرایط وبسایت شما را دگرگون سازد.

طراحی اپلیکیشن خبری

با هدف ارائه خدمات بهتر به مشتریان ، تیم طراحی آرسا اپ این فرصت را ایجاد کرده است که در کنار طراحی سایت خبری، طراحی اپلیکیشن خبری و همگام با طراحی سایت خبری، با دو پلتفرم اندروید و ios،  برای ارتباط راحت تر با کاربران انجام دهد و بدلیل نیاز به بروز رسانی خودکار در یکی از آنها در صورت تغییر در دیگری، همه اپلیکیشن های طراحی شده در شرکت آرسا اپ قابلیت همگام سازی اطلاعات با سایت طراحی شده مخصوص آن، دارند.

طراحی اپلیکیشن خبری

طراحی سایت خبری آنلاین

سایت های خبری آنلاین جزء رسانه هایی هستند که در سال های اخیر توانسته اند بسیار موفق عمل کنند به دلیل اینکه امروزه افراد به استفاده از وبسایت ها تمایل بیشتری نشان میدهند.

سایت های خبری آنلاین تعامل بیشتری را در کاربران ایجاد میکنند و نسبت به رسانه های دیگر محبوب تر هستند.طراحی سایت خبری آنلاین دارای مزایای بسیاری است که مهم ترین آن ها شامل موارد زیر میشوند:

  • قابلیت سفارشی سازی
  • امکان آپدیت به صورت 24 ساعته
  • رایگان بودن
  • امکان بحث در مورد اخبار
  • داشتن امکانات زیاد
  •  
طراحی سایت خبری آنلاین
طراحی سایت خبری حرفه ای

صفحات ضروری سایت خبری

  • صفحه اصلی
  • صفحه خبرهای سیاسی
  • صفحه خبرهای اقتصادی
  • صفحه خبرهای ورزشی
  • صفحه خبرهای بین المللی
  • اخبار مربوط به استان ها
  • خبرهای تصویری و ویدیویی
  • آرشیو اخبار
  • خبرهای مرتبط با فرهنگ و هنر

دیگر خدمات آرسا اپ

 طراحی سایت لزوما برای کسب و کار خاصی نمی باشد و هر کارفرمایی می تواند برای افزایش درآمد و سود و توسعه کسب و کار خود اقدام به طراحی سایت کند.

در این جهت تیم طراحی سایت شرکت آرسا اپ آماده ارائه خدمات طراحی سایت  متناسب با نوع نیاز  شما کارفرمای عزیز می باشد. برای مثال کسانی که قصد فروش مجموعه محصولاتی بصورت اینترنتی را دارند می توانند از طراحی سایت شبیه دیجی کالا  و یا طراحی سایت مشابه دیوار استفاده کنند و در صوتی که تمایل به فروشر محصولات خود دارید طراحی سایت فروشگاهی برای شما مناسب می باشد.

در صورتی که مدیر شرکتی هستید و تمایل به ارائه خدمات شرکتی خود بطور آنلاین و توسعه فعالیت خود دارید ؛ طراحی سایت شرکتی مناسب می باشد.

طراحی سایت اختصاصی باعث بیشتر شناخته شدن شما و افزایش اعتبار برند تجاری شما می شود.

طراحی سایت خبری ارزان

سوالات متداول

معمولا زمان انجام پروژه های استاندارد ساخت فروشگاه اینترنتی آنلاین ، بین 1 تا 2 ماه کاری زمان میبرد.

تیم آرسا اپ پس از تکمیل طراحی سایت شما،تا یک سال بصورت کامل تمام مسائل فنی و پشتیبانی را انجام میدهد.پس از پایان قرارداد یکساله درصورت رضایت از تیم ما امکان تمدید قرار داد برای یکسال دیگر، وجود خواهد داشت.

طبق قوانین آرسا اپ،40 درصد مبلغ نهایی پروژه درابتدا شروع کار از طرف مشتری گرامی دریافت خواهد شد؛ و مابقی هزینه ها در یک یا دو مرحله بصورت کامل تسویه خواهد شد.

با ما در ارتباط باشید