اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در اهواز

طراحی-اپلیکیشن-در-اهواز

شهر اهواز بدلیل آنکه در زمان جنگ ایران و عراق یکی از شهرهای درگیر بوده است، مکان های بازمانده از جنگ برای بازساری دوران جنگ اهمیت والایی دارند و هر ساله تعدادی توریست و بازدید کننده دارد. در این شهر با توجه به تمام این مشکلات، جبهه اقتصادی خوبی دارد و کسب و کارهای بسیاری دارد و با توجه به استفاده گسترده از موبایل و اپلیکیشن، طراحی اپلیکیشن در اهواز برای ارائه گسترده خدمات و عرضه محصولات بطور آنلاین بسیار مناسب می باشد و به کاهش ترافیک، آلودگی و سهولت در حمل و نقل کمک می کند.

شرکت نرم افزاری آرسا اپ خدمات طراحی اپلیکیشن با قیمت مناسب طراحی اپلیکیشن انجام می دهد.

مزایای ساخت اپلیکیشن در اهواز

افزایش فروش و درآمد و موفقیت در کسب و کار

فروش گسترده و ایجاد برندینگ

ارتباط مستقیم با مشتری

پشتیبانی از مشتری و نظارت بر آن ها

سرویس پوش نوتیفیکیشن

مشاوره با آرسا اپ

تیم طراحی اپلیکیشن آرسا اپ برای جلب رضایت و موفقیت مشتریان خود، با توجه به کسب و کار کارفرما و کاربران، اپلیکیشن در اهواز با دو سیستم عامل اندروید و ios طراحی می کند. اپلیکیشن طراحی شده توسط آرسا اپ قابلیت آپدیت به نسخه های بالاتر دارد و کارایی بلندمدت دارد.

شرکت نرم افزاری آرسا اپ این اطمینان را به شما می دهد که در ازای مبلغی که بابت هزینه طراحی اپلیکیشن در اهواز پرداخت می‌کنید؛ به مزایای افزایش درآمد دست خواهید یافت. جهت مشاوره رایگان و اختصاصی با شماره های زیر تماس بگیرید.

اهمیت ساخت اپلیکیشن اندروید و ios در اهواز

اهمیت-طراحی-اپلیکیشن-در-شیراز

طراحی اپلیکیشن های کاربردی در اهواز

شهر اهواز یک شهر تقریبا بزرگ است که مکان هایی برای بازدید و مراکز خرید بسیاری دارد و بدلیل گرمای طاقت فرسای شهر اهواز ، انجام خدمات بطور آنلاین علاوه بر صرفه جویی در هزینه و  زمان افراد، باعث سهولت در خدمت رسانی به افراد می شود. طراحی اپلیکیشن های مربوطه در شهر اهواز باعث ارائه خدمات با کیفیت و با سرعت به مردم می شود و امنیت بالایی دارند.

 

طراحی-اپلیکیشن-در-قم

نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن

طراحی-اپلیکیشن-فروشگاهی

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی یک اپلیکیشن‌ مناسب و لازم در اهواز  است. با طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در اهواز ، می توان تمامی محصولات را در بستر آنلاین با سبک مدرن به فروش برسانید و خدمات خود را ارائه دهید و باعث گسترش کسب و کار خود و افزایش درآمد خود شوید

یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن های فروشگاهی طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا می‌باشد

.

طراحی اپلیکیشن خدماتی

 طراحی اپلیکیشن خدماتی  خدمات مورد نیاز منازل، شرکت ها و ساختمان های مسکونی و تجاری  از جمله شستشوی اتومبیل،  نظافت منزل وشستشوی قالی  را بطور آنلاین در شهر اهواز ارائه می دهد؛  و از این طریق باعث  برندسازی کسب و کار خود می شوند. طراحی اپلیکشن مشابه آچاره، طراحی اپلیکیشن مشابه الوپیک دو نمونه اپلیکیشن خدماتی می باشند.

طراحی-اپلیکیشن-خدماتی

سفارش طراحی اپلیکیشن در اهواز

شرکت نرم افزاری آرسا اپ، اپلیکیشن های دیگری طراحی می کند؛ که هر کسب و کاری متناسب با نیاز خود می توانند اپلیکیشنی را برای طراحی انتخاب کنند. بعضی از اپلیکیشن های طراحی شده توسط تیم طراحی اپلیکیشن آرسا اپ شامل طراحی اپلیکیشن موزیک در اهواز ، طراحی اپلیکیشن بیمه در اهواز و طراحی اپلیکیشن پزشکی در اهواز و طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود می باشد. شرکت نرم افزاری آرسا اپ اماده ارائه خدمات و هر گونه طراحی اپلیکیشن مد نظر شما می باشد.

سفارش-طراحی-اپلیکیشن-در-تهران

طراحی اپلیکیشن و سایت در اهواز

شرکت نرم افزاری آرسا اپ علاوه بر طراحی اپلیکیشن  در زمینه طراحی سایت نیز فعالیت دارد. تیم طراحی سایت شرکت آرسا اپ از تعدادی جوان حرفه ای تشکیل شده است و هرگونه سایت پرکاربرد و لازم را از جمله طراحی سایت وردپرس و طراحی سایت شرکتی انجام می دهد. برای مشاوره جهت طراحی سایت در اهواز به صورت حرفه ای می توانید با تیم مشاوره آرسا اپ تماس بگیرید.

طراحی- اپلیکیشن-و-سایت-در-قم
توسعه کسب و کار با طراحی اپلیکیشن موبایل
روش های قدیمی و سنتی رو به پایان می باشند. شرکت ها و کسب و کارهای بزرگ یا کوچک همواره به دنبال سود بیشتر و حفظ مشتریان خود هستند. آنها در این بازار بزرگ رقابتی، حریفان بسیار قدرتمندی دارند که همواره به نیاز کاربران وسهولت استفاده آنان از امکانات توجهی ویژه داشته اند. اگر بخواهیم مثل زمان گذشته تنها به استفاده از برنامه های کاربردی کامپیوتر به نیاز مشتریان پاسخ دهیم نتیجه ای جز شکست برای ما حاصل نخواهد شد. ما باید خدمات و امکانات خود را در هر لحظه و بصورت آنلاین ارائه دهیم. سرعت در خدمات رسانی و کیفیت بالا در اجرای آن راه حل ما با ساخت اپلیکیشن موبایل می باشد.
طراحی-سایت-فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی در اهواز

طراحی سایت فروشگاهی یا فروشگاه اینترنتی در اهواز هم یکی از پرطرفدارترین نمونه ها در طراحی سایت است. کاربران و مردم خرید اینترنتی محصولات را به خرید حضوری بدلیل صرفه جویی در زمان و هزینه و آرامش در خرید و انجام فرآیند خرید در زمانی کوتاه ترجیح می دهند. طراحی سایت فروشگاهی باعث ایجاد برندینگ فروشگاه و افزایش اعتبار و سود و درآمد فروشگاه می شود.

طراحی سایت صنعتی در اهواز

با رونق تولید در بخش صنعت و تنوع محصولات یک رقابتی میان کارخانه ها و تولیدکنندگان مختلف به وجود آمده است ؛ با طراحی سایت صنعتی علاوه بر معرفی صنعت مورد نظر، محصولات و خدمات خود را بصورت آنلاین با هزینه ای کمتر بدون محدودیت تبلیغ و معرفی کنید و به فروش برسانید و اینگونه باعث برندینگ صنعت خود شوید.

طراحی-وبسایت-صنعتی-در-شیراز
طراحی-اپلیکیشن-پزشکی

قابلیت اتصال آنلاین اپلیکیشن با وب سایت

در صورت طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن در کنار طراحی سایت، باید یک همگام سازی میان اطلاعات آنها وجود داشته باشد تا در صورت تغییر اطلاعات و محصولات در یکی از آنها، تغییرات به صورت خودکار در دیگری اعمال شود.

تمامی اپلیکیشن‌هایی که توسط شرکت آرسا اپ طراحی می‌شوند؛ قابلیت اتصال آنلاین اپلیکیشن با وب سایت را دارند و برای بروز رسانی کردن اطلاعات وتغییرات دیگر نیاز به توسعه دهنده ندارید.

سئو سایت در اهواز

 سئو سایت  بعد از طراحی سایت، بسیار مهم است. سئو باعث دیده شدن  وب سایت شما، رشد سایت و افزایش ترافیک می شود و در راستای افزایش ترافیک باعث بالا رفتن رتبه دشما در گوگل توسط موتورهای جستجو می شود و در بلند مدت در رتبه های برتر گوگل  و صفحه اول گوگل قرار می گیرد و در  راستای آن بدلیل افزایش بازدید کننده ، باعث کسب درآمد بیشتر و سودآوری می شود. شرکت نرم افزاری آرسا اپ با تیم سئو حرفه ای که دارد؛ در این زمینه شما را یاری می‌کند و خدمات سئو سایت شما را با قیمت مناسب سئو انجام می دهد.

سئو-طراحی-سایت-تبلیغاتی

سوالات متداول

بله، شما می توانید طرح موردنظر خود را با استفاده از نرم افزار های گرافیکی نظیر Photoshop یا Illustrator ویا همچنین بر روی کاغذ رسم کنید و آن را برای تیم فنی آرسا اپ ارسال کنید.

سرویس پوش نوتیفیکیشن اپلیکیشن برای اطلاع رسانی به کاربران از خدمات و محصولات جدید خود می باشد و  باعث پویایی و تعامل بهتر کاربران با اپلیکیشن می شود.

پس از طراحی اپلیکیشن موبایل و تکمیل فرایند ساخت اپلیکیشن، تا یک سال پشتیبانی کامل اپلیکیشن شما (شامل توسعه، امنیت، پشتیبانی و …) توسط شرکت نرم افزاری آرسا اپ انجام خواهد شد. پس از یک سال نیز در صورت رضایت، قرارداد پشتیبانی   1 ساله یا 6 ماهه بین آرسا اپ و کارفرمای محترم بسته خواهد شد.

تیم مشاوره و طراحی اپلیکیشن آرسا اپ پس از بررسی همه جزئیات ایده شما، یک پروپزال و وایرفریم برای شما ارسال خواهد کرد که تمام جزئیات روند کار از جمله هزینه و زمان بندی اپلیکیشن در آن ذکر خواهد شد.

بله. اپلیکیشن های طراحی شده در دو پلتفرم اندروید و ios  بعد از تایید نهایی توسط کارفرما در بازهای مربوطه گوگل پلی، اپ استور، سیبچه و …. منتشر می شود.

هنگام ثبت سفارش و عقد قرارداد 40 درصد مبلغ تعیین شده را پرداخت خواهید کرد. مابقی هزینه در دو قسط در ادامه روند کار و پایان کار دریافت می شود.

معمولا زمان انجام پروژه‌های استاندارد ساخت اپلیکیشن، بین 1 الی 2 ماه طول خواهد کشید اما زمان دقیق آن بعد از بررسی ویژگی ها و امکانات اختصاصی اپلیکیشن مشخص خواهد شد.

5/5 - (3 امتیاز)
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *