طراحی اپلیکیشن تاکسی یاب اینترنتی

امروزه طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ و طراحی اپلیکیشن تاکسی یاب اینترنتی بدلیل ارائه خدمات 24 ساعته آنلاین در هر مکانی که هستید  و امنیت بالای آن بسیار پرطرفدار می باشد؛ و نکته ای که باید بیان کرد تاکسی یاب آنلاین رقیب تاکسی رانی خطی نیست، فقط بدلیل امنیت بالا و به صرفه بودن هزینه ها نسبت به تاکسی خطی جایگزین تاکسی تلفنی سابق شده اند و خدمات با کیفیت بالاتر عرضه می کنند.

طراحی اپلیکیشن تاکسی یاب اینترنتی

بخش های مختلف نرم افزار تاکسی یاب آنلاین

مشاوره با آرسا اپ

 

تیم طراحی اپلیکیشن آرسا اپ برای جلب رضایت و موفقیت مشتریان خود، با توجه به کسب و کار کارفرما و کاربران،طراحی اپلیکیشن تاکسی یاب اینترنتی با دو سیستم عامل اندروید و ios را با به روز ترین متدها انجام میدهد. در صورتی که هیچ دانش برنامه نویسی ندارید و نمی خواهید پول زیادی بابت استخدام یک تیم برنامه نویس و توسعه اپلیکیشن خود بپردازید، می توانید از اپلیکیشن های اپ ساز که هیچ نیازی به دانستن برنامه نویسی ندارند، کمک بگیرید  ولی اپلیکیشن هایی که از طریق اپ ساز ساخته می شوند در بلند مدت کارایی خود را از دست می دهند.

شرکت نرم افزاری آرسا اپ این اطمینان را به شما می دهد که در ازای مبلغی که بابت هزینه طراحی اپلیکیشن تاکسی یاب پرداخت می‌کنید؛ به مزایای افزایش درآمد دست خواهید یافت. جهت مشاوره رایگان و اختصاصی با شماره های زیر تماس بگیرید.

اهمیت طراحی اپلیکیشن تاکسی یاب

با طراحی اپلیکیشن تاکسی یاب اینترنتی علاوه بر ارائه خدمات شبانه روزی به مشتریان، مشتریان می توانند مسیر سواری خود را از روی نقشه آنلاین پیگیری کنند و بعد از رسیدن به مقصد به راننده براساس رفتار، موقعیت خودرو و… بازخورد دهد و نظر خودش را ثبت کند.   با ساخت نرم افزار تاکسی اینترنتی می توانید خدمات گسترده   در مقیاس کشور ارائه دهید و فعالیت خود را توسعه دهید؛ با  رشد و توسعه طراحی اپلیکیشن تاکسی آنلاین، طراحی اپلیکیشن و طراحی سایت گردشگری نیز می‌تواند گامی بزرگ در زمینه گردشگری و توریست باشد.

طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ

هزینه راه اندازی تاکسی یاب اینترنتی

طراحی اپلیکیشن اندروید و ios

میلیون تومان 35
  • قابل دانلود برای کاربر اندروید و IOS
محبوب

هزینه طراحی اپلیکیشن و سایت

میلیون تومان 45
  • اپلیکیشن کاملا لینک با وبسایت

پنل مدیریت

نسخه کاربر

نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن

مشاوره به همراه تحلیل رایگان وب سایت

مزایا ساخت اپلیکیشن تاکسی اینترنتی

قیمت طراجی اپلیکیشن تاکسی یاب
اپلیکیشن تاکسی یاب

 نمونه ساخت اپلیکیشن تاکسی یاب اینترنتی

اسنپ

اپلیکیشن اسنپ نخستین سرویس تاکسی یاب آنلاین در ایران است که از زمستان سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین تاکسی های آنلاین است. برای درخواست خودرو از طریق این اپلیکیشن، مسافران پس از مشخص نمودن مسیر سفر، گزینه‌های سفر و مشاهده هزینه سفر، تقاضای خودرو کرده و این اپلیکیشن به‌طور خودکار مسافرین را با نزدیکترین راننده مرتبط می‌سازد ؛همچنین مسافران نیز می‌توانند موقعیت رانندهی خود را مشاهده کنند. در اسنپ امکان پرداخت هزینه به هر دو صورت نقدی و غیرنقدی وجود دارد.

طراحی-اپلیکیشن-تاکسی-یاب-تپسی
طراحی-اپلیکیشن-تاکسی-یاب-اسنپ

تپسی

اپلیکیشن تپسی دومین اپلیکیشن تاکسی یاب اینترنتی  می باشد و  از سال 95 در تهران شروع به فعالیت کرد و در حال حاضر به  تمامی استان های ایران خدمات تاکسی آنلاین را ارائه می دهد. مسافران در استفاده از خدمات تپسی هستند درخواست سفر   خود را از  طریق این اپلیکیشن ارسال می‌کنند تا یکی از رانندگانی که در نزدیکی محل بوده و مایل به ارائه خدمات است آن را تأیید    نماید. هزینه سفر از پیش تعیین می‌شود؛ و در صورت نداشتن نت می توانید با شماره 1630 برای درخواست تاکسی تماس بگیرید.

طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ و تپسی

شرکت نرم افزاری  آرسا اپ طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن را به صورت تخصصی انجام می‌دهد. تیم طراحی سایت و اپلیکیشن شرکت آرسا اپ از تعدادی نیروی جوان و تجربه حرفه ای تشکیل شده است . طراحی سایت با وردپرس . طراحی اپلیکیشن از جمله طراحی اپلیکیشن تاکسی یاب اینترنتی  یکی از طراحی‌های پرطرفدار محسوب شده که می‌توانید برای آنلاین شدن تجارت خود و معرفی خدمات و فروش محصولات آن را طراحی کنید. از سایت‌های معروف دیگر می‌توان به طراحی سایت شرکتی اشاره کرد که شرکت‌ها و سازمان‌ها با استفاده از آن باعث افزایش اعتبار و رشد خود می‌شوند و در کنار خدمات بیان شده طراحی سایت فروشگاهی و طراحی اپلیکیشن فروشگاهی همگام با سایت انجام می دهد.

طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ و تپسی
راه اندازی تاکسی اینترنتی

راه اندازی تاکسی اینترنتی

طراحی سایت تاکسی آنلاین در کنار طراحی اپلیکیشن تاکسی یاب اینترنتی علاوه بر  آنلاین شدن تجارت اثربخشی بیشتر خواهد داشت ؛ و باعث جلب اعتماد بیشتر مشتریان می شود. برای درخواست طراحی سایت تاکسی آنلاین می‌توانید با آرسا اپ تماس بگیرید تا تیم مشاوره آرسا اپ به شما در این مسیر مشاوره دهند و کمک کنند.

سئو سایت تاکسی یاب

 

در صورت درخواست طراحی سایت تاکسی یاب ای برای موفقیت در کار خود باید سایت را سئو کنید. با سئو سایت به لینک یک گوگل می رسید و کاربر و مشتریان بیشتری از این طریق جذب می کنید. تیم سئو شرکت آرسا اپ به شما کمک می کند که در زمان کم و قیمت سئو مناسب به لینک اول گوگل دست یابید.

قابلیت اتصال آنلاین اپلیکیشن با وب سایت

در صورت طراحی سایت وطراحی اپلیکیشن تاکسی یاب آنلاین در کنار طراحی سایت، باید یک همگام سازی میان اطلاعات آنها وجود داشته باشد تا در صورت تغییر اطلاعات و محصولات در یکی از آنها، تغییرات به صورت خودکار در دیگری اعمال شود.

تمامی طراحی اپلیکیشن‌ها که توسط شرکت آرسا اپ انجام می‌شوند؛ قابلیت اتصال آنلاین اپلیکیشن با وب سایت را دارند؛ و برای بروز رسانی کردن اطلاعات وتغییرات دیگر نیاز به توسعه دهنده ندارید.

مراحل ساخت نرم افزار تاکسی اینترنتی

مراحل ساخت نرم افزار تاکسی اینترنتی

اپلیکیشن های تاکسی یاب اینترنتی بین المللی

 

1.اپلیکیشن تاکسی یاب اینترنتی اوبر (uber)

اپلیکیشن اوبر یک سرویس جستجوی ماشین می باشد که کاربران می توانند با مشخص کردن مبدا و مقصد مورد نظرشان، نزدیک ترین ماشین به خود را بیابند.در این اپلیکیشن، شما نیاز به پرداخت کرایه نقدی ندارید و می توانید این هزینه را از طریق کارت بانکی یا اکانت پی پال پرداخت کنید.

2.اپلیکیشن تاکسی یاب iTaksi

یکی از اپلیکیشن های تاکسی یاب اینترنتی محبوب در کشور ترکیه iTaksi می باشد که توسط شهرداری استانبول مدیریت می شود و فضای کاربری ساده ای دارد. این اپ به منظور برقراری امنیت بیشتر، دوربین هایی را در ماشین نصب کرده تا تمام اتفاقات را ضبط نماید. برای پرداخت هزینه سفر نیز می توانید به صورت نقدی یا از طریق استانبول کارت اقدام نمائید.

3.اپلیکیشن تاکسی یاب Didi chuxing در چین 

کشور چین یک اپلیکیشن تاکسی یاب به نام DiDi دارد که امکان استفاده از این اپلیکیشن در کشور ژاپن هم وجود دارد. روش کار با این اپلیکیشن نیز مانند سایر اپلیکیشن های تاکسی یاب اینترنتی می باشد.

4.اپلیکیشن تاکسی یاب اینترنتی Taxify 

در کشور روسیه هم اپلیکیشن های تاکسی یاب متفاوتی وجود دارد که یکی از آنها Taxify می باشد. این برنامه به اندازه ای دقیق است که اگر دقیق هم  آدرس مقصد را ندانید شما را به مقصد خواهد رساند. به منظور پرداخت هزینه هم می توانید از طریق کارتهای اعتباری اقدام نمایید.

5. اپلیکیشن تاکسی یاب آنلاین Yandex

یکی از اپلیکیشن های تاکسی اینترنتی فعال در تفلیس و باتومی، اپلیکیشنی به نام یاندکس می باشد. این برنامه به مسافران، خدماتی با قیمت های عالی  ارائه می دهد. در برنامه یاندکس شما حق انتخاب ماشین معمولی، راحت و مینی ون را دارید و نرخ کرایه بسته به نوع سرویس انتخاب شده، فاصله تا مقصد، میزان ترافیک و شرایط آب و هوایی متفاوت است. پرای پرداخت هزینه سفر می توانید از طریق کارت های اعتباری یا apple pay اقدام کنید.

 

فروش اپلیکیشن تاکسی

اگر شما صاحب کسب و کار تاکسی تلفنی هستید و می خواهید آن را به صورت اینترنتی گسترش دهید، کافیست با تیم مشاوره آرسا اپ تماس بگیرید و همکاری خود را با شرکت نرم افزاری آرسا اپ شروع کنید تا طراحی اپلیکیشن تاکسی یاب اختصاصی شما با برند خودتان انجام شود.

سوالات متداول

پس از طراحی اپلیکیشن موبایل و تکمیل فرایند ساخت اپلیکیشن، تا یک سال پشتیبانی کامل اپلیکیشن شما (شامل توسعه، امنیت، پشتیبانی و …) توسط شرکت نرم افزاری آریا اپ انجام خواهد شد. پس از یک سال نیز در صورت رضایت، قرار داد پشتیبانی 1 ساله یا 6 ماهه بین آرسا اپ  و کارفرمای محترم بسته خواهد شد.

بله. اپلیکیشن های طراحی شده در دو پلتفرم اندروید و ios  بعد از تایید نهایی توسط کارفرما در بازهای مربوطه گوگل پلی، اپ استور، سیبچه و …. منتشر می شود.

هنگام ثبت سفارش و عقد قرارداد 40 درصد مبلغ تعیین شده را پرداخت خواهید کرد. مابقی هزینه در دو قسط در ادامه روند کار و پایان کار دریافت می شود.

معمولا زمان انجام پروژه‌های استاندارد ساخت اپلیکیشن، بین 1 الی 2 ماه طول خواهد کشید اما زمان دقیق آن بعد از بررسی ویژگی ها و امکانات اختصاصی اپلیکیشن مشخص خواهد شد.

5/5 - (4 امتیاز)
با ما در ارتباط باشید