سایت و اصول طراحی آن

شرکت طراحی سایت

شرکت ساخت وبسایت آرسا اپ با استفاده از روش های نو و بکارگیری تکنولوژی روز یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت می باشد. تیم طراحی وبسایت شرکت آرسا اپ از تعدادی جوان باتجربه حرفه ای و خلاقیت بالا تشکیل شده است و با توجه به درخواست کارفرما سایتی با ظاهری زیبا و نو، امنیت و سرعت بالا طراحی می کند و در نهایت خدمات مربوط به سئو سایت را با استفاده از روش های سئو کلاه سفید و تکنیک های بروز و استاندارد گوکل انجام می دهد.

شرکت نرم افزاری آرسا اپ قابلیت و توانایی طراحی سایت برای کسب و کارهای کوچک از جمله کترینگ و مسافرخانه و کسب و کارهای بزرگ از جمله فروشگاه ها و مراکز اداری را دارد. برای مشاهده تعرفه های سئوسایت در آرسااپ به لینک قیمت سئو مراجعه کنید.

شرکت ساخت وبسایت آرسا اپ بدلایل زیر بهترین شرکت ساخت وبسایت می باشد:

تاثیر طراحی سایت بر کسب و کار

مدیران شرکت ها، فروشگاه ها و مراکز ارائه خدماتی زمان کافی برای تبلیغ کسب و کار خود، معرفی خدمات و ارتباط با مشتریان و بررسی نظرات مشتریان را ندارند. طراحی وبسایت اختصاصی با توجه به نظر کارفرما، با توجه به تبلیغ کسب و کار و خدمات کارفرما باعث پیشرفت و توسعه کسب و کار می شود و در ادامه با بررسی نظرات ؛ انتقادات و پیشنهادات مخاطبان توسط پنل مدیریتی خطاها و نقص های سایت را برطرف می کند و خدمات با کیفیت بهتری را ارائه می دهد و باعث افزابیش رضایت مشتریان می شود.

البته اولین اقدام مهم بعد از طراحی سایت، سئو و بهینه سازی سایت می باشد . زیرا سئو باعث بالا رفتن رتبه سایت و دیده شدن سایت در نتایج اولیه گوگل می شود که از این راستا نیز تعداد بازدیدکنندگان سایت افرابش می یابد.

یک نکته بسیار مهم اینست که در صورتی که کارفرما یک طراحی سایت ارزان می خواهد ، به مشاور قبل از اقدام به طراحی سایت می تواند بگوید که یک طراحی سایت ارزان می خواهد و تیم طراحی وبسایت شرکت آرسا اپ می تواند بجای خرید قالب اختصاصی، قالبی اختصاصی با استفاده از برنامه نویسی طراحی کند و طراحی سایت با قیمتی مناسب تر و ارزان تر برای کارفرما طراحی و ساخته شود. از جمله طراحی وبسایت های پرکاربرد طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی می باشد.

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی یا سایت فروش اینترنتی یک طراحی سایت پرکاربرد و پرطرفدار است که توسط شرکت آرسا اپ با طراحی کاملا اختصاصی، ویژه و متفاوت با سایر طراحی های فروشگاهی طراحی   می شود. طراحی سایت فروشگاهی برای فروشگاه های ارائه دهنده کالا،  مراکز ارائه خدمات، رستوران ها و کافه ها و فروشگاه هایی که فروش محصول تحت دنیای وب و بصورت مجازی دارند بسیار مناسب است و امکاناتی از جمله طراحی ریسپانسیو، سیستم پرداخت ، بررسی و مقایسه ویژگی محصولات دارد و سایت توسط قوانین سفید سئو، بهینه سازی می شود.

طراحی-سایت-فروشگاهی-در-کرج
طراحی-سایت-شرکتی

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی برای شرکت ها و مراکز ارائه خدمات و عرضه محصولات شرکتی بسیار مناسب می باشد. طراحی سایت شرکتی حرفه ای با امکانات عمومی از جمله طراحی ریسپانسیو ، ویژگی های محصولات و لینک شبکه های اجتماعی و امکانات اختصاصی از جمله پخش کننده اختصاصی صوت و ویدئو ،پخش ویدئو بصورت 360 درجه، سیستم نمایش ساعت و تقویم و سیستم اطلاع رسانی آب و هوا و غیره، توسط تیم طراحی سایت حرفه ای شرکت آرسا اپ انجام می شود. امکانات اختصاصی با توجه به حرفه و نظر کارفرما متفاوت می باشد.

طراحی سایت با وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا رایگان بوده و بیش از 55000 هزار افزونه دارد و یک سیستم مدیریت محتوا است که انجام خدمات طراحی سایت  با وردپرس در حال افزایش است. در ایران نیز شرکت هایی از جمله شرکت آرسا اپ خدمات طراحی سایت را با وردپرس انجام می دهد. تیم طراحی سایت شرکت آرسا اپ با توجه به بودجه کارفرما قالب های اختصاصی را برای طراحی سایت یا میخرد و یا طبق نظر و سلیقه کارفرما بطور ویژه طراحی می کند و یک سایتی با سرعت و امنیت بالا طراحی می کند و خدمات سئو سایت را انجام می دهد.

طراحی_سایت_با_وردپرس

مشاوره ساخت سایت 

امروزه بدلیل پیشرفت تکنولوژی و دنیای دیجیتال، میزان استفاده از فضای وب  بدلیل راحتی کاربران برای رفع نیازهایشان رو به افزایش است. طراحی سایت از مواردی است که باعث رشد کسب و کار شما   می شود؛ و می‌توانید بدون محدودیت زمانی و مکانی کالاها و خدمات حود را ارائه دهید

برای مشاوره رایگان و اختصاصی طراحی سایت ریسپانسیو متناسب با حرفه فعالیتتان با شرکت نرم افزاری آرسا اپ تماس بگیرید. تیم مشاوران مجرب شرکت آرسا اپ آماده ارائه مشاوره به شما و مناسب‌ترین قیمت ساخت سایت  هستند.

نحوه انتخاب شرکت ساخت سایت حرفه‌ای

مخاطبان و کارفرماها برای اقدام به طراحی سایت در جستجوی یک شرکت ساخت وبسایت حرفه ای و بهترین شرکت ساخت وبسایت هستند. برای کمک به این افراد باید به سوالاتی که در ذهن هر مخاطب و کارفرما درخواست کننده طراحی سایت شکل می گیرد پاسخ داد. سوالاتی نظیر این که:

چه عواملی موجب برتری یک شرکت ساخت وبسایت بر شرکت‌های دیگر می‌شود؟

کدام شرکت طراحی وبسایت بهتر است؟

کدام شرکت ها خدمات سئو و بهینه سازی سایت را از طریق الگوریتم های استاندارد گوگل انجام می دهد؟

پاسخگویی به این سوالات به مخاطبان و کارفرماها در انتخاب بهترین شرکت بسیار کمک می کند؛ زیرا بسیاری از کارفرماها آگاهی و آشنایی با کارها و امکانات طراحی سایت حرفه ای ندارند.

موارد و نکات لازم برای بررسی بهترین شرکت طراحی وبسایت از جمله موارد زیر می باشد:

نحوه- انتخاب-بهترین-شرکت-طراحی-سایت

شرکت نرم افزاری آرسا اپ با توجه به نکات گفته شده، یکی از بهترین شرکت های ساخت وبسایت می باشد؛ زیرا تمامی موارد و نکات بالای گفته شده را در طراحی سایت ها رعایت می کند و یک طراحی سایت حرفه ای با طراحی رابط کاربری کاملا اختصاصی برای کارفرماها انجام می دهد.

امکانات طراحی وبسایت در شرکت نرم افزاری آرسا اپ

هر کدام از این امکانات طبق نظر کارفرما برای سایت در نظرگرفته می شود و ضروری نیست که حتما در طراحی سایت اجرا شود و در صورت درخواست امکانات متنوع دیگر که ذکر نشده است، تیم طراحی سایت آرسا اپ برای طراحی سایت مشتری حتما در نظر می گیرد و اجرا می کند.

نمونه کار طراحی سایت

طراحی سایت
تیم طراحی سایت شرکت نرم افزاری آرسا اپ از افرادی جوان با تجربه حرفه ای تشکیل شده است و تجربه بسیاری در این زمینه دارند. جهت مشاوره طراحی سایت با قیمت مناسب طراحی سایت با تیم مشاوره شرکت آرسا اپ تماس بگیرید

ویژگی های مهم در طراحی وبسایت حرفه ای

خدمات ویژه شرکت نرم افزاری آرسا اپ

شرکت نرم افزاری آرسا اپ سعی دارد تا هر روز در جهت بهبود کیفیت خدمات خود گام‌هایی موثر برداشته و رضایت مشتریان خود را جلب کند. به همین دلیل در کنار امکانات و ویژگی های طراحی سایت، خدمات ویژه ای نیز برای طراحی سایت حرفه ای دارد. از جمله:

عوامل موثر در قیمت طراحی سایت

عوامل-موثر-بر-قیمت-طراحی-سایت

روند طراحی سایت در شرکت نرم افزاری آرسا اپ

مرحله-اول-شرکت-طراحی-سایت
مرحله-دوم-شرکت-طراحی-سایت
مرحله-سوم-شرکت-طراحی-سایت
مرحله-چهارم-شرکت-طراحی-سایت
مرحله-پنجم-شرکت-طراحی-سایت
مرحله-ششم-شرکت-طراحی-سایت

نیاز سنجی و شناخت مشتری

تم گرافیکی اختصاصی

برنامه نویسی و توسعه فنی

ورود اطلاعات و صفحه آرایی

تست های فنی و کنترل کیفی

آموزش و تحویل نهایی

دامنه فعالیت های شرکت نرم افزاری آرسا اپ

شرکت نرم افزاری آرسا اپ علاوه بر طراحی سایت فروشگاهی، شرکتی و طراحی سایت با ورپرس، خدمات طراحی سایت رستوران، املاک، خبری، پزشکی و تبلیغاتی و … و خدمات طراحی سایت فروشگاهی در شهرهایی از جمله تهران، قم، مشهد، اصفهان، شیراز و اهواز انجام می دهد و اینکه طبق علایق و سلیقه هر شهر نیز طراحی های اختصاصی انجام می دهد. بطور مثال طراحی سایت مذهبی برای شهر قم و مشهد بسیار مناسب می باشد و طراحی سایت گردشگری برای شهرهای اصفهان و شیراز بسیار پرکاربرد و پرطرفدار است.

سئو و بهینه‌سازی سایت توسط شرکت نرم افزاری آرسا اپ

سئو و بهینه سازی سایت سبب می‌شود تا سایت شما در موتورهای جستجو نظیر گوگل، شانس دیده شدن داشته باشد و رتبه سایت شما افزایش یابد و در این راستا  کسب و کار شما را به مشتریان و کاربران بیشتری معرفی می‌کند. نکته خیلی مهم در سئو سایت، بهینه سازی سایت از طریق موارد و الگوریتم های استاندارد گوگل و برنامه های لازم و استاندارد سئو در شرکت نرم افزاری آرسا اپ انجام می شود.

خدمات سئو متنوعی از جمله موارد زیر باتوجه به بودجه و نیاز سایت کارفرما توسط این شرکت  ارائه می‌شود.

سئو-شرکت-طراحی-سایت

دفتر مرکزی شرکت نرم افزاری آرسا اپ در تهران

شرکت نرم افزاری آرسا اپ با ارائه خدمات طراحی سایت در تهران سبب می‌شود تا شما بتوانید با خیال راحت، پروژه سایت خود را به آن‌ها واگذار کنید. در تهران تعداد بسیاری از شرکت‌های ساخت وبسایت وجود دارند؛ به همین جهت شما باید در میان این شرکت‌ها بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات طراحی وبسایت را انتخاب کنید. انتخاب یک شرکت ساخت وبسایت حرفه ای بستگی به رزومه شرکت، خدمات ارائه شده، نحوه پشتیبانی و غیره بستگی دارد.

سوالات متداول

در شرکت طراحی وب سایت، نیازها و اهداف مشتریان رادر طی جلسات متعدد شناخته و بر اساس آن‌ها هزینه مورد نیاز به جهت طراحی سایت ارائه می‌شود و بعد از توافق طرفین انعقاد قرارداد انجام می‌شود.

هزینه ساخت یک سایت بر اساس پارامترهای گوناگونی تعیین می‌شود، اما به صورت کلی شرکت طراحی سایت هزینه نهایی ارائه شده را بر اساس ویژگی‌های مد نظر شما و امکاناتی که می‌خواهید سایتتان داشته باشد تعیین می‌کند.

کار اصلی یک شرکت طراح وب، طراحی وب سایت های اینترنتی است. اما معمولا شرکت های طراح در کنار این سرویس اصلی، خدمات جانبی را هم ارائه میکنند :

شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن

شرکت طراحی سایت و تبلیغات

شرکت طراحی سایت و سئو

نکات بسیاری به جهت انتخاب شرکت طراحی وب سایت وجود دارد:

ایده‌های شرکت طراحی وب سایت را بشناسید.

نمونه کارهای طراحی شده توسط شرکت طراحی وب سایت را بررسی کنید.

نقدها و نظرات سایر مشتریان را بررسی کنید.

از چگونگی پشتیبانی شرکت از سایت های طراحی شده مطلع شوید.

روند طراحی سایت توسط شرکت را در زمان پروژه بررسی کنید.

و در نهایت مطمئن شوید که شرکت طراحی سایت، طراحی سایت ریسپانسیو ارائه می‌دهد.

5/5 - (1 امتیاز)
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *