دسته‌بندی نشده

روش های کاربردی افزایش فالوور در اینستاگرام

روش های کاربردی افزایش فالوور در اینستاگرام

اینستاگرام ، این غول شبکه های اجتماعی ،بدون شک در دل خیلی از کسب و کارها جای باز کرده است. اپلیکیشینی که با آمدنش مرزهای کسب و کار را جا به جا کرد و دریچه ای نو برای رونق مشاغل به سوی صاحبان کسب و کار باز کرد.

بدون شک دارایی هر کسب و کاری در اینستاگرام شمار دنبال کنندگانش است پس فالوورها  در اینستاگرام از اهمیت ویژه ای برخوردارند .اگر شما هم به میزان اهمیت این موضوع واقف هستید و قصد افزایش فالوورهای پیج اینستاگرام خود را دارید با من در این مقاله همراه شوید.

دور فالوور فیک را خط بکشید!!!!

ممکن است شما هم در اینستاگرام تازه وارد باشید یا آغاز فعالیت تجاری شما در اینستاگرام باشد و به فکر خریدن فالوور باشید .ممکن است اینطور به نظر برسد که اگر تعداد فالوورهایتان کم باشد نمی توانید فالوور جدید به پیج خود جذب کنید و پیج شما برای کاربران جذابیتی نخواهد داشت، اما این یک باور اشتباه است به دلیل اینکه زمانی که فالوورهای شما فیک هستند ،شمار فالوورهای شما با تعداد لایک های پستتان در تناقض است .باید تمام توان خود را برای افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام به کار ببندید ،خرید فالوورهای فیک به پیج شما آسیب می زند.

در ادامه به برخی از روش های افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام می پردازیم .

1.تمام سعی خود را برای داشتن پروفایلی جذاب به کار ببندید.

اولین چیزی که مخاطبان با ورود به پیج اینستاگرام شما با آن رو به رو می شوند پروفایل شماست.باید تصاویر جذاب تولید کنید و در پروفایل خود به کار ببرید به طوری که در نگاه اول مخاطبان جذب پروفایل شما شوند.

اگر قصد برند سازی برای کسب و کار خود را دارید استفاده از لوگوی شرکتتان می تواند انتخاب هوشمندانه ای برای پروفایل شما باشد ،حتما برای این کار از عکس ها و لوگوهای باکیفیت استفاده کنید.

2.نامی مناسب برای پیج خود انتخاب کنید.

نام پیج شما باید متناسب با زمینه فعالیتتان باشد. عامل مهم دیگر در انتخاب نام پیج اینستاگرام این است که آن اسم قابل جستجو باشد تا کاربران اینستاگرام به راحتی بتوانند شما را پیدا کنند. نام پیج در برند سازی اهمیت زیادی دارد . سعی کنید از اسامی کوتاه و قابل فهم برای پیجتان استفاده کنید.

از انتخاب اسم های عجیب غریب که از ماندگاری اسم پیج شما در ذهن مخاطب می کاهد خودداری کنید.

3.کیفیت محتوا را بر کمیت آن ترجیح دهید.

این روزها دیگر کسی دنبال محتوای کلیشه ای نیست ،تمام سعی خود را برای ایجاد محتوایی جدید و با کیفیت به کار ببندید. در تولید محتوا خلاقیت به خرج دهید و از تولید محتوای تکراری خودداری کنید. سعی کنید همیشه فالوورهای پیج خود را راضی نگه دارید تا به پیج شما وفادار بمانند. داشتن فالوورهای وفادار مانند مشتری های ثابت و وفادار است و به پیج و کسب و کار شما رونق می بخشد و موفقیت شما را به همراه خواهد داشت.

4.تعامل با فالوورهایتان را فراموش نکنید.

با فالوورهای خود دوست باشید! با آنها صادق باشید و گاهی احساسات خود را با آنها به اشتراک بگذارید و برای حل برخی از مسائل از فالوورهایتان نظر سنجی کنید. به آن ها این حس را بدهید که برای شما مهم هستند و سعی کنید حس خوبی را به مخاطبان خود منتقل کنید . مطمئن باشید اگر صادقانه با فالوورهایتان دوست باشید فید بک های مثبتی دریافت خواهید کرد و این باعث رشد پیج شما و افزایش فالوورهایتان خواهد شد.

5.از مزایای لایو گذاشتن در اینستاگرام غافل نشوید.

لایو اینستاگرام باعث بیشتر دیده شدن شما خواهد شد . برقراری ارتباط زنده برای دنبال کنندگان شما بسیار جذاب است زیرا آن ها می توانند سوالات خود را در لایو از شما بپرسند .سعی کنید سوالات دنبال کنندگان خود را تا حد امکان پاسخ دهید و از پیامهایشان بی تفاوت عبور نکنید و به فالوورهایتان احترام بگذارید.

نقش یک ادمین اینستاگرام متبحر را در جذب فالوور واقعی که به گونه ای می توان گفت شاهرگ حیاتی یک پیج است را نمی توان نادیده گرفت.کلید فروش یک پیج در دست فالووران واقعی است.

در این راستا،شرکت نرم افزاری آرسا اپ مفتخر است که در بخش خدمات پیج اینستاگرام خود ،جذب فالوور واقعی را الویت خود قرار داده و تمرکز خود را بر روی تولید محتوای با کیفیت برای جذب فالوور در اینستاگرام گذاشته است.

دوست من اگه دنبال یه ادمین عالی و باتجربه برای پیج اینستاگرامت هستی کافیه با شماره های زیر تماس بگیری!

شماره ثابت  :02188405082 

                 02188405083

شماره همراه : 09128931579

5/5 - (1 امتیاز)
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *