دسته‌بندی نشده

تولید محتوا در اینستاگرام و بهترین استراتژی های تولید محتوا

اینستاگرام ،اپلیکیشنی که با اومدنش همه چیز رو تغییر داد . همه ما رو علاقه مند به عکاسی ،نوشتن متن و ضبط کردن ویدئو کرد .

همه ما در طول شبانه روز به نوعی در حال تولید محتوا در اینستاگرام هستیم .

اما به راستی تولید محتوا در اینستاگرام چیست؟ چطور باید در اینستاگرام تولید محتوا کنیم ؟ چه استراتژی هایی را در تولید محتوا باید به کار ببندیم ؟

چگونه می توان با تولید محتوا کسب درآمد کرد؟

اگر شما هم به دنبال پاسخی برای سوالات خود هستید با من در این مقاله همراه شوید.

تولید محتوای اینستاگرام چیست؟

به هر مطلبی مانند عکس، فیلم،متن و … که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شود ،تولید محتوا می گویند. اما محتواها با هم تفاوت بسیاری دارند و ما باید همه تلاش خود را به کار ببندیم تا محتوایی ارزشمند و کاربرپسند تولید کنیم.

هدف همه ما از تولید محتوا دو چیز است:

دیده شدن یا کسب درآمد از اینستاگرام :دیده شدن یا کسب درآمد از اینستاگرام 

که برای دست یافتن به هر کدام از این اهداف ،تولید محتوای قوی و خلاقانه بسیار تاثیر گذار است.

انواع تولید محتوا در اینستاگرام

1.محتوای متنی

2.محتوای تصویری

3.محتوای گرافیکی

4.محتوای صوتی

5.محتوای ویدیوئی

6.محتوای تعاملی

بهترین استراتژی های تولید محتوا در اینستاگرام

1.داشتن برنامه ای منظم و پیوسته برای تولید محتوا

برای تولید محتوای اینستاگرامی برنامه ریزی داشته باشید و از انتشار محتوا به صورت نا منظم خودداری کنید. اشتراک گذاری محتوا باید به صورت روزانه و روتین باشد. به صورت منظم فغال باشید.

برندها به طور متوسط در هر هفته 6 تصویر جدید را در صفحه خود منتشر می کنند.یک تقویم محتوایی برای خود داشته باشید و در آن نوع محتوایی که قرار است کار کنید و زمان انتشار پست را بنویسید. تنها با برنامه ریزی و تداوم است که می توانید در اینستاگرام به موفقیت برسید.

2. در تولید محتوا تنوع به خرج دهید

همیشه در یک قالب محتوایی خاص کار نکنید . برای موفقیت در فضای اینستاگرام باید از انواع مختلف محتوا مانند عکس ، ویدئو ،پست های اسلایدی ،فایل صوتی و … استفاده کنید تا برای مخاطب تکراری نشوید.

3.با مخاطبان روابط صمیمی  و دوستانه ایجاد کنید.

با مخاطبان خود دوست باشید. سعی کنید با آنها ارتباط صمیمی برقرار کنید. گاهی اوقات احساسات خودرا با مخاطبان پیج خود به اشتراک بگذارید و در برخی مسائل با آنها تبادل نظر کنید و جوی صمیمانه و دوستانه در پیج خود ایجاد کنید.

4.انتخاب زمان مناسب برای انتشار محتوا

بسته به نوع مخاطبان خود زمان مناسبی برای انتشار محتوا انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر بیشتر مخاطبان شما را افراد شاغل تشکیل می دهند ،بهترین زمان برای انتشار پست برای شما بعد از تایم اداری است  یا اگر بیشتر مخاطبان شما زنان خانه دار هستند بهترین زمان برای انتشار پست صبح است.

در نهایت سعی کنید بازه زمانی طلایی پیج خود را پیدا کنید .

5.آموزش به کاربران را فراموش نکنید.

کاربران عاشق یادگیری هستند و با پست های آموزشی تعامل بسیار خوبی برقرار می کنند. اگر صفحه شما مربوط به کسب و کار شماست ،هزاران موضوع برای تولید محتوای آموزشی پیدا خواهید کرد و در پایان تولید محتوای آموزشی می توانید از کاربران خود بخواهید اگر سوالی در این زمینه دارند از شما بپرسند.

6.ایجاد پست های طنز و سرگرمی

کاربران را بخندانید…

بله این یکی از راهکارهای موفقیت در زمینه تولید محتوا و گرفتن لایک های بیشتر از مخاطبان است.

با ایجاد پست های سرگرم کننده مخصوصا برای کسب و کارهایی که خسته کننده به نظر می رسند تاثیر گذاری پست های خود را بیشتر کنید.

7.ایجاد تعامل با کاربران

تولید محتوا در اینستاگرام برای افزایش تعامل با کاربران است.  هدف اصلی ایجاد تعامل با کاربران افزایش فروش و افزایش رتبه صفحه در اینستاگرام است که افزایش دنبال کننده های زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت.

8.از زمینه های سفید برای عکسهایتان استفاده کنید.

به فضای عکستان اجازه نفس کشیدن بدهید.

فضای سفید باعث بهتر دیده شدن محتوا یا محصول شما  و همچنین جلب نظر مخاطب می شود و به جذابیت بصری محتوای شما کمک خواهد کرد.

به کنتراست و تعادل رنگ  ها توجه کنید و کنتراست رنگی مناسب که با عکس شما هم خوانی داشته باشد را پیدا کنید.

9.استفاده از نرم افزارهای ادیت محتوا

اگر یک کسب و کار بزرگ دارید بهترین کار برای شما استخدام یک گرافیست ماهر است ولی اگر صاحب کسب و کار کوچکی هستید ،نرم افزارهای ادیت عکس و ویدئو انتخاب مناسبی برای شما هستند.

با استفاده از این نرم افزارها می توانید زیبایی بیشتری به پست های خود ببخشید و نظر کاربران را جلب کنید.

از این نرم افزارها می توان به نرم افزارهایی مانند Inshot، canva، imgflip ،boomerang from instagram اشاره کرد.

اگر زمان یا تخصص کافی برای تولید محتوا را ندارید پیشنهاد من به شما استخدام یک ادمین اینستاگرام است .

یک ادمین اینستاگرام باید مانند یک نویسنده کاملا بر مهارت های نوشتاری تسلط داشته باشد و قادر به نوشتن کپشن های کاربر پسند متناسب با موضوع باشد گذشته از مهارت های نوشتاری ،یک ادمین اینستاگرام باید رنگ ها را بشناسد ،باید زبان رنگ ها را بفهمد تا بتواند جذابیت های بصری ویژه ای به سایت شما ببخشد.

یکی دیگر از مهم ترین ویژگی هایی که هر ادمین اینستاگرامی باید دارا باشد ،داشتن خلاقیت است.خلاقیت در تولید محتوا،کپشن نویسی،انتخاب رنگ ها و …

شغل ادمین اینستاگرام نیازمند صرف زمان و خلاقیت است. خلاقیت به معنای بهتر کردن چیزهاست. یک ادمین اینستاگرام خلاق می تواند موفقیت شما را رقم بزند.

درکنار این مهارت ها تسلط به زبان انگلیسی نیز می تواند یک ادمین اینستاگرام را از ادمین های دیگر متمایز سازدزیرا یک ادمین مسلط به زبان انگلیسی می تواند خیلی سریع به اطلاعات روز دسترسی داشته باشد و محتوای دسته اول خلق کند وشما را در میان رقبایتان متمایز سازد.

دوست من اگه دنبال یه ادمین عالی و باتجربه برای پیج اینستاگرامت هستی کافیه با شماره های زیر تماس بگیری!

شماره ثابت  :02188405082 

                 02188405083

شماره همراه : 09128931579

5/5 - (1 امتیاز)
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *