طراحی سایت فروشگاهی شبیه به دیجی کالا مدل طراحی سایت فروشگاهی است که امروزه بسیاری از صاحبان کسب و کارها به دنبال داشتن یک فروشگاه اینترنتی شبیه به دیجی کالا هستند. سایت دیجی کالا از پرطرفدارترین سایت های فروشگاهی است. آرسااپ برای شما پیشنهادات ویژه ای دارد. با ما تماس بگیرید.

طراحی سایت مشابه دیجی کالا

معمولا زمان انجام پروژه های طراحی سایت مشابه دیجی کالا بین 1 تا 2 ماه کاری می باشد. اما زمان دقیقتر آن پس از بررسی ویژگی ها و امکانات اختصاصی فروشگاه اینترنتی شما تعیین خواهد شد. تیم آرسااپ پس از کامل کردن طراحی سایت مشابه دیجی کالا شما، تا یک سال بصورت کامل تمام مسائل فنی را بررسی خواهد کرد و پشتیبانی کاملی از سایت به عمل خواهد آورد. پس از پایان قرارداد یکساله درصورت رضایت از تیم ما، تمدید قرار داد برای یکسال دیگر نیز امکان پذیر می باشد. شما می توانید با تیم مارکتینگ آرسااپ تماس بگیرید و جزئیات کار خود را بصورت کامل با تیم ما به اشتراک بگذارید. 

پس از بررسی جزئیات فعالیت های کاری شما، تیم مارکتینگ آرسااپ بهترین بسته پیشنهادی فروشگاه اینترنتی را در اختیار شما قرار خواهد گذاشت. داشتن سایتی مشابه دیجی کالا از نظر امکانات هم چنین ساختار برنامه نویسی، آرزوی هر شخص یا ارگانی هست که بتواند با این بستر به اهداف خود برسد هر چند فروشگاه فعلی دیجی کالا از ابتدا ساختار ساده تری داشت ولی به مرور آن را گسترش و پیشرفته تر کرد.

هزینه طراحی سایت مشابه دیجی کالا

پلن طلایی

7/500/000 تومان

بررسی کامل وضعیت فعلی پروژه

استخراج کلمات کلیدی مرتبط به همراه آنالیز رقبا

ایجاد تقویم محتوایی با توجه به نیاز مخاطب از سرچ کلمات

ایجاد پلن و اسراتژی حرفه ای برای پروژه

پلن نقره ای

6/400/000 تومان

بررسی کامل وضعیت فعلی پروژه

استخراج کلمات کلیدی مرتبط به همراه آنالیز رقبا

ایجاد تقویم محتوایی با توجه به نیاز مخاطب از سرچ کلمات

ایجاد پلن و اسراتژی حرفه ای برای پروژه

پلن برنزی

4/800/000 تومان

بررسی کامل وضعیت فعلی پروژه

استخراج کلمات کلیدی مرتبط به همراه آنالیز رقبا

ایجاد تقویم محتوایی با توجه به نیاز مخاطب از سرچ کلمات

ایجاد پلن و اسراتژی حرفه ای برای پروژه

برای سفارش طراحی سایت مشابه دیجی کالا و مشاوره با متخصصین ما در آرسااپ می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان شرکت آرسااپ تماس بگیرید.

طراحی سایت مشابه دیجی کالا چه ویژگی هایی دارد؟

قبل از هر چیز بهتر است بدانید چرا باید مجموعه ارسا اپ را برای راه اندازی وب سایت و اپلیکیشن فروشگاهی خود انتخاب کنید.

 

1 پکیج کامل طراحی سایت مشابه دیجی کالا

اولین چیزی که مهم است این است که این بسته نیازهای ضروری یک فروشگاه اینترنتی موفق را برآورده می کند. در ادامه با اقلامی که در این پکیج قرار دارند آشنا خواهید شد.

سایت و اپلیکیشن

اولین نکته ای که طراحی سایت مشابه دیجی کالا را توسط ارسا اپ از سایر پکیج ها متمایز کرده است کامل بودن پکیج فروشگاه ساز دیجی کالا ماست؛ چرا که علاوه بر سایتی بی نظیر مشابه دیجی کالا و با امکانات حرفه ای، همچنین یک اپلیکیشن فروشگاه حرفه ای را به شما ارائه می دهیم که به سایت شما متصل است، که محصولات و پست هایی که در سایت قرار می دهید به طور خودکار به برنامه شما ارسال می شود.

 

خدمات اضافی

خدمات اضافه ای که برای بسته طراحی سایت مشابه دیجی کالا در نظر گرفتیم از موارد ضروری و تخصصی هر فروشگاه اینترنتی موفقی می باشد. در ادامه با این موارد بیشتر آشنا شوید.

 

افزایش سرعت سایت فروشگاهی

یکی از مهمترین مباحث سئو سرعت سایت است و با افزایش سرعت فروشگاه، امتیاز بالایی از نظر سئو کسب خواهید کرد. در این پکیج از طراحی سایت مشابه دیجی کالا برای شما خدمات افزایش سرعت حرفه ای سایت را به صورت انحصاری و حرفه ای پیاده سازی خواهیم کرد.

 تنظیمات امنیتی

امنیت سایت می تواند حساس ترین موضوع فروشگاه اینترنتی شما باشد که برای هر سایت فروشگاهی اجباری است. در این بسته امنیت سایت وردپرسی شما را به صورت اختصاصی افزایش می دهیم.

نصب و راه اندازی

نصب و راه اندازی قالب وردپرس و راه اندازی و تنظیم اپلیکیشن به صورت رایگان انجام می شود و سایت و اپلیکیشن راه اندازی شده دقیقا مانند پیش نمایش تحویل داده می شود.

 

آموزش تصویری رایگان

آموزش تصویری کار با سایت برای کار با سایت و مدیریت سریعتر سایت فروشگاهی به صورت رایگان تهیه و ارسال شده است.

 

پشتیبانی حرفه ای

این پکیج شامل پشتیبانی حرفه ای از تیم ارسا اپ مطابق سلیقه ایرانی می باشد

موضوع مهمی که باید مورد توجه افراد باشد که قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی را دارند، کاربر پسند بودن سایت و اپلیکیشن است.

  1. پتانسیل فروش بیشتر با طراحی سایت مشابه دیجی کالا

در طراحی سایت مشابه دیجی کالا به بررسی استراتژی های بازاریابی و افزایش فروش یک فروشگاه اینترنتی موفق پرداختیم و بر همین اساس امکاناتی را اضافه کردیم. مواردی مانند انواع کد تخفیف و سه مدل پیشنهاد و تخفیف فروشگاهی که به فروش شما کمک می کند.

طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا

اپلیکیشن مشابه دیجی کالا، تمامی قابلیت‌های کلیدی سایت دیجی کالا را در برمی‌گیرد. لزوم سفارش و ساخت اپلیکیشن شبیه دیجی کالا در این است که کاربران برای خرید و فروش، بیشتر تمایل دارند از گوشی خود استفاده کنند تا به سراغ کامپیوتر یا لپتاپ بروند. سهولت استفاده از این اپ مهم ترین ویژگی آن است. بنابراین با سفارش اپلیکیشن شبیه دیجی کالا می توانید احتمال خرید کاربران را بالا ببرید. برای اطلاع دقیق از قیمت طراحی اپلیکیشن شبیه دیجی کالا و سایر اپ ها مثل طراحی اپلیکیشن مشابه علی بابا با ما تماس بگیرید.

پرداخت انلاین

انتخاب روشهای حمل و نقل

جستجوی پیشرفته و فیلتر

شبه-اپ-دیجی-کالا111

فهرست مطالب

برای مشاوره رایگان با کارشناسان شرکت آرسااپ تماس بگیرید.

نمونه فروشگاه های طراحی شده

امکانات طراحی سایت مشابه دیجی کالا

  • امکان قراردادن توضیحات کامل برای هر محصول 
  • نمایش محصولات مرتبط در صفحه محصول
  • قابلیت جستجو و فیلتر محصولات
  • قابلیت نمایش محصولات پر فروش و پربازدید
  • قابلیت قرار دادن حراج های ماهانه و فصلی
  • امکان انتساب یک محصول به چند دسته بندی
  • امکان ارسال خبرنامه
  • قابلیت اتصال به در گاههای بانکی
  • ظاهر خوب و کاربر پسند
  • دسترسی های آسان
  • هزینه پایین طراحی نسبت به امکانات سایت
  • قابلیت نظر دهی کاربران
  • امکان گزارش گیری آماری
  • قابلیت تعریف انواع روش های مختلف پرداخت

برای مشاوره رایگان با کارشناسان شرکت آرسااپ تماس بگیرید.

نظرات برخی از مشتریان ما

موفقیت سایت دیجی کالا

جدا از محبوبیت دیجی کالا که باعث موفقیت دیجی کالا شده است، طراحی سایت دیجی کالا تاثیر زیادی روی موفقیت فروشگاه اینترنتی داشته است از جمله کاربرپسند بودن سایت، رابط کاربری مناسب و طراحی بدون مشکل و زیبا این سایت توانسته تبدیل به موفقیت سایت دیجی کالا شود.

تیم آرسااپ با پکیج کامل فروشگاه ساز شامل طراحی سایت  مشابه دیجی کالا  توانسته این امکان را برای شما فراهم کند تا از مزیت های طراحی این سایت بزرگ بهرمند شوید. اگر سایت شما هم مانند دیجی کالا باشد قطعا تاثیر در فروشگاه اینترنتی شما خواهد گذاشت هم اکنون طراحی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا توسط تیم آرسااپ انجام شده آماده فروش است تا سایتی به بزرگی دیجی کالا راه اندازی کنید و یا در یک دسته محصولات خاص که تخصص شما است با امکاناتی مانند فروشگاه اینترنتی دیجی کالا راه اندازی کنید.

فارغ از اینکه بخواهیم بگوییم دیجی کالا فروشگاهی خوب است یا نه، لااقل همگی این را می دانیم که اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی در ایران است. بعد از آن، فروشگاه های دیگری روی کار آمدند. محبوبیت و موفقیت اصلی سایت دیجی کالا از این جا شروع شد که در آن زمان فروشگاه بزرگ دیگری وجود نداشت.

بسیاری از مشتریان ما تا تماس می گیرند، می‌گویند فروشگاهی مشابه دیجی کالا می‌خواهند. به دنبال این هستند که تمام جزییات سایت‌شان مانند دیجی کالا باشد. کافی است که دیجی کالا تغییری در سایت ایجاد کند؛ کاربران یکی یکی زنگ می زنند که همان تغییر را برایشان اعمال کنیم.

خرید از سایت دیجی کالا

هزینه های طراحی سایت مشابه digikala

طراح سایت دیجی کالا کیست؟ چگونه و طی چه مراحلی می شود طراحی سایت مشابه دیجی کالا را انجام داد؟ چه نکاتی در طراحی digikala.com  به کار رفته است؟ آیا اکنون با وجود دیجی کالا، جا برای سایتی دیگر هست؟ طراح فروشگاه اینترنتی مشابه دیجی کالا، چه کسی است؟ این همه دقت و ظرافت توسط چه تیم طراحی وب در کشور انجام گرفته؟ اگر من هم بخواهم طراحی سایت شبیه دیجی کالا سفارش دهم تا صاحب یک سایت فروشگاهی قدرتمند شبیه دیجی کالا شوم چه باید بکنم؟

اینها سوالات زیادی است که معمولا مشتریان از ما می پرسند. جالب است بدانید که سابقه چندین ساله ما در زمینه طراحی سایت نشان می دهد که این، یکی از پر تکرارترین سوالاتی است که برای مشتریان مطرح است که بهترین و معتبرترین سایت در عرصه کاری خود را ملاک قرار می دهند و بر اساس آن به دنبال تیم طراح وب، یا شرکت طراح سایت می گردند. لذا کارشناسان آرسااپ طی این مدتی که فعالیت تخصصی در زمینه طراحی وبسایت ارائه میدهند؛ سفارش های مشابه سایت دیجی کالا رو به به فراوانی تجربه کردند و توانسته اند تو این بازه ی زمانی تعداد زیادی فروشگاه اینترنتی شبیه دیجی کالا طراحی کنند.

چگونه سایتی مشابه دیجی کالا داشته باشم؟

اولین کاری که باید انجام دهید این است که برنامه کسب و کار یا business plan  جهت سایتتان طراحی کنید چون بدون برنامه سایت شما مانند یک صفحه اجتماعی بی ارزش است و کسی نه آن را می بیند و نه می داند چیست تا آنکه بخواهد از آن خرید کند و یا با شما ارتباط برقرار کند. منظور من این نیست که بیزینس پلن حرفه ای در حد دیجی کالا یا آمازون طراحی کنید اما با این مراحل می توانید مدل کسب و کار خود را طراحی کنید.

موارد زیر را برای خود بصورت متن یا شکل بصورت کاملا منظم و شکیل بنویسید و روی کاغذ طراحی کنید:

  1. هدف اصلی سایت خود را مشخص کنید.
  2. نوع کاربرد سایتتان را پیدا کنید و ببینید در کدام دسته بندی شغلی قرار می گیرد.
  3. نام برند سایت خود را متناسب با نوع کارتان و دامنه های موجود برای سایت انتخاب کنید.
  4. مراحل کارکرد سایتتان و ارتباط مشتری با شرکت خود را مانند مراحل تولید یک محصول در کارخانه از صفر تا صد بنویسید.
  5. تعداد کارمندان شرکت و سایت خودتان را بهمراه وظایف مشخص آنها بنویسید، برای شروع نیازی به تعداد زیادی کارمند نیست و با دو نفر هم می توان شروع کرد.
  6. بودجه شروع کارتان و همچنین بودجه تبلیغاتی سایتتان (بصورت ماهانه) را بصورت شفاف و دقیق محاسبه کنید.
  7. برنامه ای کوتاه مدت و بلند مدت جهت تبلیغات و معرفی وبسایت خود تدوین کنید.
  8. تعیین کنید نوع پشتیبانی از سایتتان و مشتریان شما به چه صورتی باید انجام شود.
  9. برنامه ای در مورد تولید محتوای ارزشمند جهت آگاهی و بالاتر بردن علم مشتری های خود برگزینید.
  10. قوانین سایت ، شرایط استفاده از سایت و متن معرفی تحت عنوان “درباره ما” برای خود تنظیم کنید.
  11. راجب مراحل قانونی فعالیت و همچنین نحوه انجام کارهای سایت تحقیق کنید و آنها را ریز به ریز بنویسید.

یادگیری طراحی سایت مشابه دیجی کالا

سایت دیجی کالا بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران و خاورمیانه است که روزانه میلیاردها تومان درآمد دارد این سایت تقریبا ۱۴ سال از تاسیس آن می گذرد و هروز در حال گسترش است. به دلیل تکاملی که این سایت طی این ۱۴ سال طی کرده است تبدیل به یک فروشگاه فوق العاده جذاب و کاربرپسند شده است و نماد UI و UX فروشگاه اینترنتی در ایران شده است. خیلی از کاربرانی که قصد ورود به تجارت الکترونیک را دارند هدفشان این است که از این فروشگاه عظیم الگو بگیرند که البته این کار به فروش آنها کمک زیادی خواهد کرد چرا که اشتباهاتی که دیجی کالا تجربه کرده است آنها تجربه نخواهند کرد و همچنین چون کاربران زیادی به دیجی کالا عادت کرده اند پس رابطه خوبی با فروشگاه شما نیز برقرار خواهند کرد.

اجرایی شدن مدل کسب و کارتان

– قرار نیست از ب بسم الله شما بهترین سایت مشابه ممکن را طراحی کنید و کارمند استخدام کنید، از قدم های کوچک شروع کنید چون موفق ترین سرمایه گذاران معتقدند هر کاری ابتدا باید بتواند در اشیل کوچک اجرا شود تا بعد بتوان آن را در اشیل های بزرگ طراحی و اجرا نمود.

– در مراحل اجرا حواستان را جمع کنید با چه افرادی بابت چه کاری کار می کنید و مراحل کسب و کارتان را تا جایی که نیاز هست برای افراد مختلف به نسبت کارشان شرح دهید.

– از ایده های موفق رقبای خود الهام بگیرید و آنها را به مدل خودتان طراحی و اجرا کنید.

– پیگیر مراحل اجرای طراحی سایت و شرکت خود باشید و برای بهتر و منظم انجام شدن این کارها می توانید از نرم افزار های tasking موبایل خود استفاده کنید و یا اگر زیاد اهل تکنولوژی  نیستید مراحل را برای خودتان یادداشت کنید و هر کدام که انجام شد را خط بزنید.

– زمانبندی و مدیریت زمان را یاد بگیرید تا از فرصت های مختلف غافل نمانید و بتوانید مراحل اولیه کارتان به سرعت انجام دهید.

– همیشه به یاد داشته باشید بهای هر چیزی را باید پرداخت کنید و بدون ارزش گذاشتن برای هر علمی مجبورید بهایی به نام زمان را در برابر بدست آوردن آن پرداخت کنید.

سایت دیجی کالا چطور بازار الکترونیک را تسخیر کرد؟

سال ۱۳۹۰ درست زمانی که بسیاری ازافراد اطلاع زیادی از اینترنت نداشتند و نهایت استفاده ای که از اینترنت می شد جستجوی تصاویر، مشاهده سایت های خبری و چت روم های یاهو بود دو برادر فروشگاه اینترنتی راه اندازی کردند که در نظر بسیاری از اهالی بازار و تجارت که به اصطلاح خاک بازار را خورده بودند  یک طرح شکست خورده به شمار می آمد.

طرح آن ها بر مبنای تولید و ارائه محتوای ویدئویی آموزشی و تخصصی در زمینه معرفی و نقد و بررسی جدیدترین کالاهای دیجیتال و فن‏‌آوری‏ های این حوزه بود. این سرویس دیجی کالا کاملا رایگان ارائه می شود اما با جلب اعتماد خریداران به ویژه قشر جوان توانست به زودی جای خود را در بازار باز کند. دیجی کالا به عنوان نخستین دریافت کننده نماد اعتماد الکترونیک جایگاه ویژه ای در بین مخاطبان دارد و بسیاری از اهالی بازار سنتی را اگر از رده خارج نکرده باشد به تحسین وا داشته است.

دیجی کالا چطور جایگاه خود در بازار را بدست آورد؟

ارائه کالاهای برندهای معتبر در کنار قیمت رقابتی و خدمات پس از فروش مناسب رمز موفقیت دیجی کالا بود. آن ها در فضایی که خرید اینترنتی در نهایت به کارت شارژ تلفن همراه و بلیط الکترونیک قطار و هواپیما بود، فرهنگ خرید اینترنتی را در بین اقشار مختلف مردم نهادینه کرده و توانستند سهم خوبی از بازار را بدست آورند. درحال حاضر مردم با خرید اینترنتی آشنا شده اند و ورود به این عرصه در مقایسه با ۶ سال قبل بسیار آسان تر شده است. اما آیا به راحتی می توان با طراحی فروشگاه اینترنتی مشابه دیجی کالا ، دیجی کالای دوم شد؟

تب راه اندازی طراحی سایت مشابه دیجی کالا

پس از موفقیت چشم گیر سایت دیجی کالا تب طراحی فروشگاه اینترنتی مشابه دیجی کالا در بین جوانان متخصص و اهل ذوق بسیار داغ شد و فروشگاه های اینترنتی متعددی راه اندازی شدند که در این بین تنها برخی از آن ها موفق بودند. راه اندازی فروشگاه آنلاین در آغاز چندان پیچیده به نظر نمی رسد تنها به راه اندازی یک سایت، ارائه تعدادی کالا یا خدمت و یک یا چند روش پرداخت نیاز داریم. اما حقیقت این است که راه اندازی فروشگاه آنلاین بسیار پیچیده و نیازمند تخصص بالا در طراحی، پیاده سازی و اجراست.

برخی شرکت ها یا حتی افراد حقیقی مدعی هستند می توانند با دریافت هزینه اندک برای شما فروشگاه راه اندازی کنند اما آیا چنین فروشگاهی از امنیت کافی برخوردار است؟ آیا یک فروشگاه ارزان توانایی رقابت در بازار پیچیده امروز را برای شما فراهم می کند؟ مردم به هر فروشگاهی اعتماد می کنند و از شما خرید می کنند؟

واضح است که راه اندازی فروشگاه آنلاینی که به موفقیت دست یابد و بتواند اعتماد مردم را جلب کرده و سهم بزرگی از بازار را بدست آورد کار چندان ساده ای نیست و با بودجه بسیار اندک امکان شکست بسیار بالایی خواهد داشت. برخی بر این باورند که ما یک سایت ارزان راه اندازی می کنیم و به مرور و با فروش بیشتر آن را بهینه می کنیم غافل از اینکه با این باور غلط به استقبال شکست می روند.

پشت پرده سایت دیجی کالا

دیجی کالا یک تیم قوی فنی، بازاریابی و فروش دارد که می دانند لحظه ای غافل شدن در شرایط رقابتی کنونی به معنی ورود به چرخه شکست است. تکنیک های بهینه سازی سایت دیجی کالا برای موتورهای جستجو از بسیاری سایت های داخلی چندین سال جلو تر است. طراحی سایت و رابط کاربری آن بسیار حساب شده و منطبق بر اصول روانشناسی و وفادار سازی مشتریان است، شرکای دیجی کالا دائم این مجموعه را از نظر فناوری و دانش روز شارژ می کنند و رقابت با آن تنها از افراد هوشمند و متخصص بر می آید.

دیجی‌ کالا به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل، پرداخت در محل، ۷ روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر جهان، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شود. به محض ورود به سایت دیجی‌کالا با دنیایی از کالا رو به رو می‌شوید! هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد.

آیا باید با وبسایت دیجی کالا رقابت کنم؟

اگر به فکر طراحی سایت اینترنتی مشابه دیجی کالا هستید باید بدانید راه سختی پیش رو دارید و برای موفقیت در این مسیر به بهترین ها نیاز دارید. اما این به آن معنی نیست که لزوما باید به فکر رقابت با دیجی کالا و یا نابودی آن باشید. شما باید در قدم نخست بازار هدف خود را به درستی انتخاب کنید. ورود به حوزه هایی که حاشیه امن خوبی دارد و دیجی کالا به آن وارد نشده یا کمتر روی آن تمرکز دارد می تواند انتخاب خوبی باشد. محتوا پادشاه است پس سعی کنید اطلاعاتی که مخاطب هنگام خرید به آن نیاز دارد به بهترین شکل در اختیارش قراردهید تا به شما اعتماد کند. در نهایت به یک تیم فنی و کارشناسی بسیار هدفمند و متخصص نیاز دارید.

بهترین ها را انتخاب کنید و سعی کنید هوشمندانه هزینه کنید، این را هم در نظر بگیرید وارد مسیری شده اید که پیش از شما خیلی ها رفته اند اما موفق نبوده اند بنابر این سعی کنید ضمن استفاده از تجارب دیگران هوشمندانه عمل کنید.

آیا با قیمت ارزان می توان دیجی کالا را شکست داد؟

برخی بر این باورند که با طراحی فروشگاه اینترنتی مشابه دیجی کالا اما ارزان و ارائه محصولات با قیمت پایین می توان به راحتی بر دیجی کالا غلبه کرد اما این تفکر سرابی بیش نیست. مردم از خرید کالاهایی که بی دلیل ارزان باشند واهمه دارند از دیگر سوی ورود به چنین عرصه ای شما را در مسیر جنگ مستقیم با دیجی کالا قرار خواهد داد که احتمال اینکه شما شکست بخورید.

بنابراین اگر قصد طراحی فروشگاه اینترنتی مشابه دیجی کالا را دارید باید بدانید که سیاست دیجی کالا که سبب موفقیت آن و برند شدن آن در فضای مجازی شده است، ارائه اطلاعات به روز و محصولات با کیفیت بوده است. بنابراین بدون برنامه ریزی صحیح و کسب اطلاعات در این حوزه نمی توانید به موفقیت برسید. برای رسیدن به بهترین ها باید صبور باشید و تمامی مراحل طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای را قدم به قدم طی کنید. فکر شروع ضعیف را از سر خود بیرون کنید ، همین قدم های اول شما است که آینده بردنتان را مشخص می کند.

سایت دیجی کالا یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی در کشور می باشد و در حال حاضر افراد زیادی تمایل به داشتن یک سایت مشابه دیجی کالا دارند. برای طراحی سایت مشابه دیجی کالا صرفا طراحی یک قالب مشابه و بررسی امکانات ظاهری و قابل نمایش کافی نمی باشد. بلکه برای یک طراحی مشابه باید علاوه بر قالب گرافیگی،  تمام قسمت های مدیریتی و پیاده سازی شده در ادمین، امکانات قابل دسترس برای کاربران در پنل کاربری، ارتباط کامل بین سیستم های انبار داری و حسابداری،  جزییات مربوط به محصولات، گارانتی ها، تخفیف ها و….. و همچنین تیم مدیریت محتوا و بهینه سازی سایت و تیم پشتبانی و زمان طی شده از طراحی اولیه تاکنون و پیوستگی و استمرار مجموعه را برای ارتقا سایت در نظر گرفت.

برای داشتن یک سایت فروشگاهی موفق:

شما ابتدا باید نیازها و اهداف خود را بررسی نموده و براساس اولویت ها طراحی سایت را انجام دهید. طراحی سایت مطابق استاندارهای گوگل،  ریسپانسیو بودن سایت با توجه به تعداد روزافروزن کاربران موبایل، سرعت مناسب هنگام بارگذاری،  رابط کاربری خوب،  گرافبگ جذاب و امنیت بالا از نکات اولیه و دارای اهمیت است که هنگام طراحی سایت باید مورد توجه قرار گیرند.

بعد از طراحی سایت با امکانات اولیه یک سایت فروشگاهی، می توانید با یک برنامه ریزی مشخص نسبت به ارتقا سایت خود اقدام نمایید. به روز رسانی محتوای سایت و توجه به نکات بهینه سازی، قراردادن عکس های با کیفیت برای محصولات و استفاده از کلمات کلیدی مناسب،  ارتباط با مخاطبان و پاسخ گویی و توجه به نطرات ایشان، بررسی گزارشات و آمار بازدید، بررسی بازار کار و منطبق بودن با نیازهای مخاطب و اضافه نمودن بخش هایی که شاید در مرحله اولیه نیاز نبوده است برای دسترسی بهتر کاربران از مواردی است که در برندسازی و جلب اعتماد مشتری موثر است. صرفا یک طراحی زیبا منجر به موفقیت یک سایت نمی شود، بلکه اختصاص دادن زمان و هزینه برای بهتر نمودن سایت، مخاطب را به سمت خرید و بازدید پیوسته از سایت شما هدایت می نماید.

طراحی سایت مشابه دیجی کالا هزینه میلیونی نیاز دارد ؟

کاربرانی که قصد طراحی سایت مشابه دیجی کالا را دارند باید هزینه های زیادی را متقبل شوند و اگر همین الان شما گوشی خود را بردارید و به چند شرکت طراحی سایت تماس بگیرید می بینید که باید هزینه های میلیونی پرداخت کنید. همچنین اگر خودتان قصد راه اندازی سایت داشته باشید و بخواهید با برنامه نویسی پیش بروید ۲ مشکل پیش روی شما خواهد بود اول اینکه ممکن است اصلا زمان و علاقه ای به یادگیری برنامه نویسی نداشته باشید و دوم اینکه اگر علاقه هم داشته باشید حداقل باید یکسال تمرین و ممارست به خرج بدهید تا بتوانید سایتی مشابه دیجی کالا طراحی کنید.

این رو نیز بگوییم که این هزینه ها برای سایت دیجی کالای فعلی است چون درآمد میلیاردی دارد؛ پس منطقی است میلیونی هزینه کند. روز اول دیجی کالا هم این مدل هزینه هایی نداشته است و شاید با مبلغ 10 15 میلیونی سایت اوکی کرده است. پس باید این موراد رو در نظر گرفت.

اما آیا راه ساده تری هم وجود دارد ؟

البته که بله! چندین سال پیش شاید این راه وجود نداشت اما امروز با سیستم مدیریت محتواها و ابزارهایی که وجود دارد شما به راحتی می توانید حرفه ای ترین سایت ها را فقط در چند روز طراحی کنید. پس هدف اصلی ما در این دوره این است که به شما عزیزان آموزش دهیم چگونه می توانید در چند روز با استفاده از بهترین ابزارهایی که به صورت رایگان در اختیار شما قرار دارید سایت یا فروشگاهی به عظمت دیجی کالا طراحی کنید و نیازمند هیچ متخصص و طراح سایتی نباشید. خودتان آقای خودتان باشید و فقط به فکر گسترش کسب و کار خود باشید.

لذا میتوانید برای سفارش سایتی شبیه دیجی کالا با کارشناسان آرسا اپ تماس بگیرید.

سوالات متداول طراحی سایت مشابه دیجی کالا

طراحی سایت مشابه دیجی کالا طراحی سایت فروشگاهی می باشد که کارفرمایان از طریق آن می توانند به فروش آنلاین محصولات و خدمات خود بپردازند، وب سایت فروشگاهی طراحی شده باید قابلیت های بسیاری داشته باشد تا دسترسی به آن برای تمامی سنین به راحتی امکان پذیر باشد.

طراحی سایت فروشگاهی دیجی کالا باید دسترسی آسانی داشته باشد تا تمامی افراد بتوانند به راحتی به ثبت سفارشات خود بپردازند همچنین وب سایت های فروشگاهی باید مجهز به درگاه پرداخت امن و مطمئن باشند تا مشتری با خیالی راحت خرید کند در آخر بهتر است تمامی محصولات با عکس و توضیحات کامل در وب سایت قرار بگیرند تا مشتری خرید راحت تری داشته باشد.

طراحی سایت فروشگاهی مانند دیجی کالا باید دارای نماد اعتماد الکترونیکی ، جستجوی پیشرفته ، گرافیک زیبا و منحصر به فرد ، پشتیبانی حرفه ای ، دسته بندی مناسب محصولات ، سئو سایت قوی و … باشد. برای اطلاع از قیمت سئو نیز می توانید وارد صفحه قیمت سئو در همین سایت شوید.

هر کسب و کار و هر فروشگاه اینترنتی می تواند شامل نیازمندی های خاص به خود باشد که در سایت دیگر غیر قابل استفاده باشد. از این رو نمی توان به طور دقیق بیان کرد که آیا طراحی سایت فروشگاه دیجی کالا با کسب و کار شما سازگار است یا خیر. درواقع بهترین کار ارائه دامنه هدف مورد نظر شما و هم چنین نوع کارکرد مدنظرتان به شرکت طراحی سایت می باشد تا بهترین ها را در اختیار شما قرار دهند.

5/5 - (5 امتیاز)
با ما در ارتباط باشید